który pasek klinowy do 1.8aam GL 92r.?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

który pasek klinowy do 1.8aam GL 92r.?

Postprzez przemke » 19 gru 2012, o 17:25

Jakis czas temu byłem w sklepie po pasek i gość nie był pewien który to ma być do tego modelu i jak juz sprawdził to dał mi o oznaczeniu 6PK894 ale jak gdzies sprawdzałem później to powinien być chyba 6PK890 ?
czy ktoś rozjaśni, może wychodzi na jedno ? jak zawiozę do mechanika auto to chcę żeby wszystko szybko poszło
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

który pasek klinowy do 1.8aam GL 92r.?

 

Postprzez trollu » 20 gru 2012, o 12:11

Na Twoim starym nie widać oznaczenia? 4mm różnicy w długości to na upartego regulacją się zniweluje ( o ile będzie za długi, jak za krótki to nic nie zrobisz).
ja bym brał 6pk894 bo szukając po oznaczeniu na alledrogo dla 890 nic do golfa nie wpada a dla 894 tak, np:
http://allegro.pl/pasek-wieloklinowy-co ... 20584.html
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez przemke » 20 gru 2012, o 13:33

dzięki, też jak spojrzałem na alle to tak by wychodziło.
aha czyli w oznaczeniu to jest długość..nie jestem pewien skąd zapisałem 890 - byćmoże z obecnego kiedy jeszcze coś było widać, no ale skoro ten kupiony jest dłuższy i jak piszesz można doregulować to powinien być ok.
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez trollu » 20 gru 2012, o 14:55

4mm to nie jest przepaść, mi raz babka sprzedała pasek do wersji z klimą a ten był ładne parę cm dłuższy i musiałem kupić inny. alternator jest na sprężynie i sam naciąga pasek
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 22 gru 2012, o 23:42

niestety przerabiałem temacik i 4 mm robi różnicę. Po prostu bardzo ciężko go nałożyć, nie mam pojęcia czemu te krótsze są sprzedawane jako odpowiednie do naszych silniczków ale jak napisałem - też się naciąłem a potem nakląłem, dopiero smarowanie mydłem pomogło
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez przemke » 8 sty 2013, o 13:25

Mechanik nie miał czasu za bardzo i stwierdził, że obecny nie wygląda źle, nie widac przetarć czy pękającej gumy więc nagle mi raczej nie pójdzie i sprawa przełożona
jednak zapomniałem zapytać go jak się ma sprawa z wymianą tego drugiego mniejszego paska który tam jest obok - jak sie to nazywa i czy należy wymieniać oba ?
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław

Postprzez trollu » 8 sty 2013, o 19:16

ten drugi jest od napędu pompy wspomagania, ja bym wymienił oba, jak strzeli ten od wspomagania to konsekwencji chyba się domyślasz - odciski na dłoniach od kręcenia kierownicą ;-)
jak masz kanał czy jakiś podnośnik to sam możesz wymienić paski, to kilkanaście minut dłubania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez przemke » 9 sty 2013, o 10:23

Dzięki za info Trollu, może pzry następnej wymianie oleju z kumplem na kanale zmienimy również te paski. a jak nie będziemy ogarniać to zadzwonimy do Ciebie ;)
przemke
Badacz tematu
 
Posty: 172
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 07:31
Lokalizacja: wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości