Lewe powietrze i wymiana podstawy wtrysku

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Lewe powietrze i wymiana podstawy wtrysku

Postprzez PabloSBT » 7 cze 2011, o 20:47

Witam! mam taki problem otóż zlokalizowałem lewe powietrze które dostaje się przez gumę pod wtryskiem, mam cały kolektor mokry gdzieś tam przecieka tą gumą, kupiłem nową brałem się za wymianę odkręciłem przepustnice i dotarłem do tej gumy tylko że ona jest przykręcana od spodu 2 śruby odkręciłem a do kolejnych 2 wogóle nie ma dostępu ;| jak się tam dostać żeby odkręcić te 2 śruby które są bliżej silnika? kolektor się trzyma na 4 śrubach 10 czy jeszcze na tych imbusach bo nie chce nie potrzebnie czegoś rozkręcić
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Lewe powietrze i wymiana podstawy wtrysku

 

Postprzez prezesik » 8 cze 2011, o 02:21

PabloSBT napisał(a):od spodu 2 śruby odkręciłem a do kolejnych 2 wogóle nie ma dostępu ;|
"a świstak na to niemożliwe"
Dostęp jest, tylko może odpowiednich kluczy brak :)
Spokojnie można te śruby odkręcić, wystarczy płaski oczkowy nr 10 i trochę zdolności manualnych. Klucz najlepiej przymocować do ręki jakimś sznurkiem o dł. ok. 15 cm, aby nie wpadł między blok silnika a rozrusznik.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez PabloSBT » 8 cze 2011, o 17:47

prezesik25 napisał(a):
PabloSBT napisał(a):od spodu 2 śruby odkręciłem a do kolejnych 2 wogóle nie ma dostępu ;|
"a świstak na to niemożliwe"
Dostęp jest, tylko może odpowiednich kluczy brak :)
Spokojnie można te śruby odkręcić, wystarczy płaski oczkowy nr 10 i trochę zdolności manualnych. Klucz najlepiej przymocować do ręki jakimś sznurkiem o dł. ok. 15 cm, aby nie wpadł między blok silnika a rozrusznik.

niby takie proste a jednak mi brakło pomysłów miałem oczkowy 10 :wstyd: a kręciłem grzechotką a pod te dalsze przy silniku nie chciała mi grzechotka podejść :P dzisiaj leje ale jutro się biorę do roboty tak jak mówiłeś :D podziękował
podstawa już wymieniona było ciężko ale dało rade wymienić :) teraz samochód chodzi cód malina już nie szarpie na wolnych stałe obroty ma i lepiej przyśpiesza :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości

cron