Mam awarie golfa 3 1.6 benzyna proszę o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Mam awarie golfa 3 1.6 benzyna proszę o pomoc

Postprzez Mój golf » 5 paź 2008, o 13:26

Mam problem z odpaleniem mojego golfa silnik kręci ale nie pali nawet na popych. Wczesniej wymieniałem juz świece, cewke, kopułke, palec. Pompa paliwa pracuje i tak lipa przestał palić a wieczorem jeszcze bylo ok dopiero dziś rano próbuje i nic nawet na gazie nie chce.
Proszę o rade !!!!
Mój golf
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 paź 2008, o 13:13
Lokalizacja: Koszalin

Mam awarie golfa 3 1.6 benzyna proszę o pomoc

 

Postprzez pawelek03576 » 5 paź 2008, o 14:16

odepnij czujnik temperatury przy silniku i próbój odpalić jeśli odpali to wymień czujnik i po sprawie
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Mój golf » 5 paź 2008, o 14:43

tego też próbowałem i nic ... Ma ktoś jeszcze jakiś inny pomysł???
Mój golf
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 paź 2008, o 13:13
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez haqur » 5 paź 2008, o 15:08

odepnij przewód wysokiego napięcia przy kopułce co idzie do cewki i wsadź jakąś starą świece niech ktoś ci zakręci krótko stacyjką tak jakby chciał odpalić i zobacz czy jest iskra przykładając świece np do głowicy tak aby dotykała!!! jak nie bedzie iskry tzn masz walniętą cewke.
Druga sprawa jeżeli cewka jest dobra to sprawdź jeszcze pompe paliwa odkręcając przewód gumowy zasilający wtrysk. Musi lecieć strumień paliwa który ma 3-3,5 atmosfery (najlepiej ciśnieniomierzem)
haqur
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:32
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez Mój golf » 5 paź 2008, o 17:29

a czy może być tego przyczyna, że akumulator padł choć kręci silnik?

[ Dodano: 2008-10-05, 17:32 ]
najgorsze jest to że jestem w Niemczech i nie uśmiecha mi się pchać go do mechanika qwa
!!!
Mój golf
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 paź 2008, o 13:13
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez tygryssnd » 5 paź 2008, o 17:34

ja mjalem podobny problem w swojm 1.8. Poruszałem kostkami przy wtrysku i silniczku krokowym i pomogło odpalil
:-)
tygryssnd
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 lip 2008, o 18:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez marcinkoz2910 » 5 paź 2008, o 20:33

Mój golf, ewentualnie jeszcze może to być wina czujnika położenia wału tzw.: czujnik halla
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Reiven » 5 paź 2008, o 22:13

Kolego zdecyduj się czujnik halla to nie to samo co czujnik położenia wału.

czujnik halla siedzi w aparcie zapłonowym a czujnik położenia wału przeważnie przy skrzyni ewentualnie przy kole pasowym bądź tak jak w TDI w kadłubie silnika zadanie spełniają podobne lecz zasada działania zdecydowanie inna no i czujnik halla występuje tylko w benzynie!
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 6 paź 2008, o 22:55

Reiven napisał(a):Kolego zdecyduj się czujnik halla to nie to samo co czujnik położenia wału.

czujnik halla siedzi w aparcie zapłonowym a czujnik położenia wału przeważnie przy skrzyni ewentualnie przy kole pasowym bądź tak jak w TDI w kadłubie silnika zadanie spełniają podobne lecz zasada działania zdecydowanie inna no i czujnik halla występuje tylko w benzynie!

czy to czujnik w aparacie czy czujnik wału to jest to czujnik Hallotronowy,czyli Hall - i sadze ze on jest przyczyna.chyba że ECU sie skonczyło-sterownik. najlepiej jakbys potpioł komputer diagnostyczny.jeśli sie połączy to ECU jest sprawne.i jesli pokaże załuzmy czujnik Halla to moze mu chodzić o czujnik w aparacie zapłonowym lub czujnik połozenia wału korbowego.- kilka razy przerabiałem ten temat.i zazwyczaj uwalony był czujnk w aparacie zapłonowym.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkoz2910 » 6 paź 2008, o 23:00

SotoM napisał(a):czy to czujnik w aparacie czy czujnik wału to jest to czujnik Hallotronowy,czyli Hall -
no wiedziałem że to to samo ale nie mogłem znaleźć potwierdzenia mojej teorii :-P

SotoM napisał(a):jesli pokaże załuzmy czujnik Halla to moze mu chodzić o czujnik w aparacie zapłonowym lub czujnik połozenia wału korbowego.- kilka razy przerabiałem ten temat.i zazwyczaj uwalony był czujnk w aparacie zapłonowym.


Tak tylko jedna ważna informacja na zgaszonym silniku VAG zawsze wywali błąd HALLA i sprawdza sie HALLA na włączonym silniku a jak silnik nie odpala a wszystko inne VAG widzi jako sprawne to Halla wymienił bym na 1 miejscu...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Reiven » 6 paź 2008, o 23:21

Otóż koledzy mylicie się czujnik położenia wału jest czujnikiem indukcyjnym i nie zachodzi tam zjawisko halla które polega na tym, że w przewodniku z prądem umieszczonym w polu magnetycznym powstaje poprzeczne do prądu i pola magnetycznego napięcie elektryczne. Co w praktyce oznacza ze muszą być 2 bieguny pola a czujnik położenia wału składa się z cewki nadbiegunnika i magnesu stałego. Zmiana szczeliny powietrznej miedzy czujnikiem a ferromagnetycznym elementem obracającego się koła powoduje zmianę pola magnetycznego a przez to indukowanie się prądu w cewce. Jest to dokładnie taki sam czujnik jak w układzie ABS tak wiec panowie pała z fizyki :)

Jeśli to was nie przekonuje mogę opisać dokładniej efekt halla.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcinkoz2910 » 6 paź 2008, o 23:30

Reiven napisał(a):Jeśli to was nie przekonuje mogę opisać dokładniej efekt halla.
wiem na czym to polega :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości