METALICZNY DŹWIĘK

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

METALICZNY DŹWIĘK

Postprzez _chuck_ » 31 sie 2008, o 15:34

witam
nie wiem czy to wina silnika czy może innej części ale mój problem polega na tym, że podczas jazdy coś stuka wydając metaliczny zgrzyt. stukanie dochdzi z lewej strony z przodu. przy każdym dodaniu gazu słychać go dość wyraźnie. poczatkowo myślałem że może być to wina podniszczonego tłumika, luz na obejmach czy coś... ale slinik chodzi mi nierówno i boje sie, że może to być cos poważniejszego. jak myślicie koledzy?
_chuck_
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 13 sie 2008, o 12:36
Lokalizacja: POLSKA

METALICZNY DŹWIĘK

 

Postprzez marcinkoz2910 » 31 sie 2008, o 21:31

to może być dużo rzeczy: przeguby, zabieraki, a nawet zawory ale myśle że jak by to były zawory to auta byś wogóle nie odpalił.... najlepiej daj auto do jakiegoś fajnego mechanika i niech popatrzy na to
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 1 wrz 2008, o 16:08

a ja myśle że skończył sie któryś(niekonieczie jeden) popychacz hydrauliczny.To by wyjaśniało stukanie i nierówne obroty
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez yelonec » 1 wrz 2008, o 16:24

ale jakby sie skonczyl popychacz to byłoby słyszalne stukanie, takie "klekanie", raczej nie porównałbym tego do metalicznego dźwięku. Ale mogę się mylić.
yelonec
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 7 lip 2008, o 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez KristoF » 1 wrz 2008, o 16:36

czasem miałem w swiom metaliczny dzwięk jak mi sie zwalił układ zapłonowy i kręciłem dość długo rozrusznikiem.Nie było ciśnienia oleju więc wałek wyciskał olej po trochu z popychaczy i klepało metalicznie jak odpalił wreszcie(tak klepią zawory).jak sie silnik zagrzał to było cicho.

[ Dodano: 2008-09-01, 16:38 ]
pozatym silnik pracuje nierówno co może świadczyć o tym że któryś zawór sie nie otwiera wystarczająco i dostaje za mało paliwa do któregoś cylindra.Stąd nierówna praca.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości