Migająca kontrolka oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 13:50

Emilio83 napisał(a): Mój mechanik twierdzi że ta kontrolka jak po odpaleniu gaśnie i nie pojawia się w czasie jazdy to jest oki. A ja już sam nie wiem

A powiedział i sprawdzał ciśnienie , mówić mechanicy dużo lubią co i czego nie robili. Prawdopodobnie masz źle powkręcane czujniki , lub jeden z nich jest zmasowany . Jedź do niego i niech zmierzy manometrem wtedy masz pewność. Same filtry też są ważne jaki masz założony? :-)

[ Dodano: 2012-08-08, 12:52 ]
P.S
Widziałem i pisałem też jak mechanior podpioł kontrolkę smarowanie pod ładowanie po prostu zmostkował
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez Emilio83 » 8 sie 2012, o 14:07

pietrasiak2 napisał(a):
Emilio83 napisał(a): Mój mechanik twierdzi że ta kontrolka jak po odpaleniu gaśnie i nie pojawia się w czasie jazdy to jest oki. A ja już sam nie wiem

A powiedział i sprawdzał ciśnienie , mówić mechanicy dużo lubią co i czego nie robili. Prawdopodobnie masz źle powkręcane czujniki , lub jeden z nich jest zmasowany . Jedź do niego i niech zmierzy manometrem wtedy masz pewność. Same filtry też są ważne jaki masz założony? :-)

[ Dodano: 2012-08-08, 12:52 ]
P.S
Widziałem i pisałem też jak mechanior podpioł kontrolkę smarowanie pod ładowanie po prostu zmostkował


Powiem ci kolego że może masz rację z tymi żle powkręcanymi czujnikami , taka była moja myśl na ten temat , filtr oleju to niestety jak sprawdziłem filtron, a olej to mobil 1 10w 40
Ciśnienie chyba sprawdzał ale nie powiem ci jaka wartość wyszła , mówił tylko że jak na te latka a golfina ma juz ich 19 , nie jest żle , myslisz że żle wkręcone czujniki moga narobic mi większych start czy to tylko ta kontrolka - to jedyny minus błednego ich usytuowania. ?
Emilio
Emilio83
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 23:32
Lokalizacja: Żarki

Postprzez pietrasiak2 » 8 sie 2012, o 14:30

Jeżeli masz pewność co do sprawdzonego manometrem ciśnienia i jest ono ok to czujniki działać poprawnie
Nie wiem jakie masz kolory czujników ale
brązowy -0,03 MPa
biały - 0,18 MPa
czarny - 0,14 MPa

Nie pamiętam oby dwa masz w podstawie filtra ? Czy jeden w głowicy
Jest to w książce Sam Naprawiam nawet jakie cisnienia na jakich obrotach i temperaturze silnika powinny być . Także sprawdź czy zgadza się to z pomiarem mechanika . :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Emilio83 » 8 sie 2012, o 14:51

pietrasiak2 napisał(a):Jeżeli masz pewność co do sprawdzonego manometrem ciśnienia i jest ono ok to czujniki działać poprawnie
Nie wiem jakie masz kolory czujników ale
brązowy -0,03 MPa
biały - 0,18 MPa
czarny - 0,14 MPa

Nie pamiętam oby dwa masz w podstawie filtra ? Czy jeden w głowicy
Jest to w książce Sam Naprawiam nawet jakie cisnienia na jakich obrotach i temperaturze silnika powinny być . Także sprawdź czy zgadza się to z pomiarem mechanika . :-) :-) :-)


Dobra kolego serdecznie dzięki w weekend bede coś działał to potem napisze , wiem że mam dwa czujniki ale oba chyba z głowicy
Emilio
Emilio83
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 25 lip 2012, o 23:32
Lokalizacja: Żarki

Postprzez sqizzy » 8 sie 2012, o 21:05

U mnie są dwa czujniki. Oba zaraz pod pokrywą zaworów, jeden biały i jeden niebieski bodajże.
sqizzy
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 sie 2012, o 20:40
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron