Jak w temacie. Mam mk3 GTI 94R ADY z zamontowanym LPG 1 gen.
Zimą jak auto sobie postoi przez całą noc to rano odpala za 2-6 razem dodatkowo śmierdzi benzyną z tego wnioskuję, że paliwo jest podawane do listwy.
Odpalam go tylko z benzyny i ostatnio jeżdżę tylko na benzynie bo robię krótkie odcinki.
Jak już odpali to nie ma z nim problemów, można go gasić odpalać i jest ok.
Teraz kolejna bajka od jakiegoś roku borykam się z inną usterką, której jeszcze nie usunąłem bo skończyły mi się pomysły, natomiast w poszukiwaniu usterki poszarpywania wymieniłem:
-podstawowo świece, kopułka, palec, przewody, cewka - wszystko nówka sztuka Beru
-filtry wszystkie - wiadomo
-pompę paliwa - nic to nie dało
-przepływkę - nic to nie dało
-czujnik temp cieczy z ASO - nic to nie dało
-kostkę stacyjki z ASO - nic się nie zmieniło
-200x sprawdzane wszystkie wtyczki przewody itd - wszystko gitara
-sonda była ok, zmieniona na uniwersalną NGK - nowa, wieszały się obroty, teraz siedzi dedykowana Bosch - działa na VAGu ładnie wszystko pokazuje, ale nadal poszarpuje
-Przepustnica z całą elektroniką podstawiana inna - czyszczenie adaptacja itd. nic nie dało
-Na VAGu brak błędów - poza tymi z gazu ale po skasowaniu i nie przełączaniu na gaz błędy nie powracają
-komputer resetowany, robiona adaptacja - nic to nie dało
Zapłon ustawiony na VAGu jest ok, rozrząd nie przeskoczył jest ok
W wężyku od regulatora ciśnienia nie ma benzyny.
Skończyły mi się pomysły jeśli chodzi o poszarpywanie w momencie przyspieszania.
Auto na PB do 2000-2500 obr/min jest trochę zamulone a później idzie jak szatan w dodatku pali jak smok 15l PB po mieście.
Teraz dodatkowo okresowo nie chce zapalać tak jak powinien, biorąc pod uwagę listę wymienionych części wszystkie typowo psujące się rzeczy sa wymienione na oryginalne bądź zamienniki z wysokiej półki.
Jedyne czego jeszcze nie wymieniłem to czujnik halla w aparacie ale nie wyrzuca mi błędu na VAGu i odcinkę mam na prawidłowym poziomie.
Jakby czujnik na wale poszedł to by nie odpalał wcale i nie jechał.
Zostają mi wtryski (ewentualnie regulator ciśnienia paliwa), zawór od oparów paliwa - na VAGu jak robię test to pracuje i komputer silnika...
Spotkał się ktoś kiedyś z podobnym problemem ? Znalazłem kilka tematów gdzie pojawiają się też objawy poszarpywania w silniku ADY ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania...