moto doktor na słabe ciśnienie??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:20

ostatnio tez mnialem taki przypadek cisnienia juz nie mnialm si słabiutki byl uuuuuuuuuu a niby miód malinka chodzil,na jednym 8 a na pozostalych ile??????????
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

 

Postprzez kali » 27 gru 2009, o 23:22

A jeśli wymiana pierścieni to tez tylko oryginały bo podróby
to tylko jak auto idzie na giełdę to jest Polska,he he
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:24

jak auto idzie na giełde to sie nie robi takich rzeczy
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez kali » 27 gru 2009, o 23:30

i jeszcze jedno,też miałem przypadek,że pierścienie normalnie sie gieły,mozna było z chroma zrobić litere S hi hi,ale to poza nawiasem,ciekawostka,ciekawe czy dużo oleju bierze,bo jak pierścionki ,to powinien brac :-|
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:31

hehe zalerzy jaki:P
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez kali » 27 gru 2009, o 23:35

jaki by nie był :P i tak trza nowe
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:40

tak ale trzymajmy sie terminow mechanicznych:) nie poda pozostale wartosci cisnienia i sie zobaczy
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 27 gru 2009, o 23:44

a moze nie wina pierścini tylko jakaś nieszczelnośc komory spalania, tłok pekniety, moze zawór nieszczelny pekniety grzybek lub gniazdo zaworowe... chyba ze nieszczelnośc uszczlki miedzy cylindrami. i cisnienie przechodzi z 1go do 2go... fajnie by było jak by Kolo powiedział jeski były komprechy na pozostałych 3ech...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 23:47

pekniety tłok czy zawór niezle dał by o sobie znac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 28 gru 2009, o 00:16

niekoniecznie... nie mowi tu o usterce konkretnej ale o małej nieszczelnosci. przy dużym uszkodzeniu owszem...
ale kurcze co tu gadac... problem powstal po wyjechaniu od gazowników... kasę wzieli i teraz maja w d...to co spiepszyli i wymyslają bajeczki... ale co tam. ja RMXami sie nie zajmuje wiec juz sie nie wypowiadam. pozdrawiam...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 28 gru 2009, o 00:30

jak narazie to niech napisze ile ma na pozostalych chyba ze mu tłoch wypaliło po zalozeniu gazu hhehhe
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez krzysiudd » 28 gru 2009, o 12:30

witam. dziś sprawdzałem u siebie kompresje. i wyszło mi tak 14,13,13,12 barów. tylko nie wiem czy jest poprawny wynik bo silnik szybko stygł bo jest chłodno na dworze jak zacząłem miał troszkę ponad 70 st. jak będzie cieplej to powtórzę pomiar.
jaka może być przyczyna takiej różnicy miedzy 1 a 4 cylindrem. silniczek mi już trochę oleju pali. podejrzewam ze przyczyna mogą być popychacze bo na tym ost. tłoczku są najgłośniejsze.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 58 gości