ostatnio tez mnialem taki przypadek cisnienia juz nie mnialm si słabiutki byl uuuuuuuuuu a niby miód malinka chodzil,na jednym 8 a na pozostalych ile??????????
i jeszcze jedno,też miałem przypadek,że pierścienie normalnie sie gieły,mozna było z chroma zrobić litere S hi hi,ale to poza nawiasem,ciekawostka,ciekawe czy dużo oleju bierze,bo jak pierścionki ,to powinien brac
a moze nie wina pierścini tylko jakaś nieszczelnośc komory spalania, tłok pekniety, moze zawór nieszczelny pekniety grzybek lub gniazdo zaworowe... chyba ze nieszczelnośc uszczlki miedzy cylindrami. i cisnienie przechodzi z 1go do 2go... fajnie by było jak by Kolo powiedział jeski były komprechy na pozostałych 3ech...
niekoniecznie... nie mowi tu o usterce konkretnej ale o małej nieszczelnosci. przy dużym uszkodzeniu owszem...
ale kurcze co tu gadac... problem powstal po wyjechaniu od gazowników... kasę wzieli i teraz maja w d...to co spiepszyli i wymyslają bajeczki... ale co tam. ja RMXami sie nie zajmuje wiec juz sie nie wypowiadam. pozdrawiam...
witam. dziś sprawdzałem u siebie kompresje. i wyszło mi tak 14,13,13,12 barów. tylko nie wiem czy jest poprawny wynik bo silnik szybko stygł bo jest chłodno na dworze jak zacząłem miał troszkę ponad 70 st. jak będzie cieplej to powtórzę pomiar.
jaka może być przyczyna takiej różnicy miedzy 1 a 4 cylindrem. silniczek mi już trochę oleju pali. podejrzewam ze przyczyna mogą być popychacze bo na tym ost. tłoczku są najgłośniejsze.