Powiem tak:
-glowica zmieniona
-zawory nowe, docierane
-uszczelniacze nowe
-walek rozrzadu zmieniony
-popychacze zmienione
to zrobilem w przeciagu pol roku. Teraz cisnienia nie sprawdzalem, ale wczesniej bylo kiepskie przed remontem wiec co teraz, jeszcze gorsze? W ogole cos sie pieprzy z tym silnikiem. Zebym wiedzial to bym w zyciu ABU nie kupil

W AEK nie mam zadnych problemow (tfu, tfu, tfu..

)
Kupie 2 czujniki, zmienie i zobaczymy.
[ Dodano: 2012-02-11, 13:35 ]
Kupilem dwa czujniki nowe EPS i ciagle wyje i swieci kontrolka
Zaraz ide sprawdzic cisnienie na tlokach i zobaczymy.
[ Dodano: 2012-02-11, 16:08 ]
Sprawdzalem cisnienie na tlokach i 1-10, 2-9, 3-10, 4-10. Sprawdzalem to przyrzadem wlasnej roboty, wiec trzeba wziac poprawke na dokladnosc
dodam, ze zawory byly wymieniane i docierane.
[ Dodano: 2012-02-12, 19:22 ]Dzisiaj zauwazylem, ze jak auto chodzi na wolnych obrotach to kontrolka nie wyje czyli nie ma cisnienia mniejszego jak 0.9 bar, bo taki mam czujnik. Zdjalem wtyke z czujnika wysokiego napiecia i nie wylo na odcinku gdzie wczesniej wylo.
Tak sobie jeszcze pomyslalem, ze silnik mogl chodzic wczesniej na 15w40, a ja wymienilem na 10w40 i stad to cisnienie?