Mozna usunac temat

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Mozna usunac temat

Postprzez Nervusek » 30 sty 2012, o 21:55

Mam dziwne objawy w moim starym golfie. Jak jade na 5 biegu i obroty sa rowne 2000 tys. to wyje i mruga kontrolka od oleju. W momencie dojscia do 2200 tys. obrotow objawy znikaja. Zastanawiam sie, czym sa spowodowane te objawy bo olej jest i niby powinno byc wszystko ok.
Ostatnio edytowano 13 lut 2012, o 21:48 przez Nervusek, łącznie edytowano 3 razy
Nervusek
 

Mozna usunac temat

 

Postprzez patryk28091991 » 8 lut 2012, o 08:23

Jeśli zapal się kontrolka oleju oznacza to że spadło ciśnienie oleju w bloku silniku poniżej normy , wiem tylko tyle . Podejrzewam że już silnik nie trzyma ciśnienia oleju ponieważ jest już mocno zużyty...
Avatar użytkownika
patryk28091991
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 1 paź 2009, o 21:23
Lokalizacja: Jastarnia
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Basior1997 » 8 lut 2012, o 09:57

patryk28091991 napisał(a): Podejrzewam że już silnik nie trzyma ciśnienia oleju ponieważ jest już mocno zużyty..
nie strasz kolegi :-)
mi sie wtdaje ze pompa oleju juz pada

zapewne dzieje Ci sie to dopiero po rozgrzaniu silnika do 90' i pojawia sie kontrolka olejowa tak?
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez prezesik » 8 lut 2012, o 10:18

na probe zakup nowy czujnik oleju, moze to on sie juz konczy a nie silnik.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez sitek699 » 8 lut 2012, o 10:59

predzej pompa siada kolezka tak mial wymienil olej ale nie pamietam na jakie oznaczenie tego oleju mial w silniku *aea*
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez rafal9119 » 8 lut 2012, o 12:14

ja to bym tak zrobił jak prezesik25, radzi czujnik kupił i sprawdził koszt 12 zł , wymieniałem nie dawno i jest spoko
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Basior1997 » 8 lut 2012, o 13:24

ale na sam poczatek przygody :-) manometr on ci pokaże czy to pompa
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez Nervusek » 8 lut 2012, o 19:05

Powiem tak:

-glowica zmieniona
-zawory nowe, docierane
-uszczelniacze nowe
-walek rozrzadu zmieniony
-popychacze zmienione

to zrobilem w przeciagu pol roku. Teraz cisnienia nie sprawdzalem, ale wczesniej bylo kiepskie przed remontem wiec co teraz, jeszcze gorsze? W ogole cos sie pieprzy z tym silnikiem. Zebym wiedzial to bym w zyciu ABU nie kupil :-x W AEK nie mam zadnych problemow (tfu, tfu, tfu.. :))

Kupie 2 czujniki, zmienie i zobaczymy.

[ Dodano: 2012-02-11, 13:35 ]
Kupilem dwa czujniki nowe EPS i ciagle wyje i swieci kontrolka :-(

Zaraz ide sprawdzic cisnienie na tlokach i zobaczymy.

[ Dodano: 2012-02-11, 16:08 ]
Sprawdzalem cisnienie na tlokach i 1-10, 2-9, 3-10, 4-10. Sprawdzalem to przyrzadem wlasnej roboty, wiec trzeba wziac poprawke na dokladnosc ;-)

Obrazek

dodam, ze zawory byly wymieniane i docierane.

[ Dodano: 2012-02-12, 19:22 ]
Dzisiaj zauwazylem, ze jak auto chodzi na wolnych obrotach to kontrolka nie wyje czyli nie ma cisnienia mniejszego jak 0.9 bar, bo taki mam czujnik. Zdjalem wtyke z czujnika wysokiego napiecia i nie wylo na odcinku gdzie wczesniej wylo.

Tak sobie jeszcze pomyslalem, ze silnik mogl chodzic wczesniej na 15w40, a ja wymienilem na 10w40 i stad to cisnienie?
Nervusek
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości