Witam ja mam pytanko, czy ta kontrolka od oleju miga ci na wolnych obrotach czy niezależnie od obrotów bo ja mam podobny problem ,po odpaleniu bryki i przejechaniu tak około 20-30km miga mi kontrolka oleju .i to bez rużnicy czy na wysokich obrotach czy niskich ,niewiem czy to tylko czujnik czy czasami nie pompa,co mysilicie na ten temat pozdrawiam.
munky81 napisał(a):jesli pozadnie rozgzreje silnik to usterka minie?
powinna minąć, jeżeli nie minie, to znaczy, że to wina walniętej uszczelki pod głowicą.
przynajmniej raz w tygodniu przejedź się gdzieś dalej autem, aby się dobrze silnik dogrzał, wtedy osad zginie.
Witam. Ja również miałem taki problem. Przy nagrzanym silniku (1,8i 90KM) gubił ciśnienie i wył jak szalony. Wymieniłem dwa czujniki- nadal wył, rozebrana pompa oleju- wszystko z nią ok, itd. Co się okazało wadliwy filtr oleju
Witam.Ja poradzilem sobie z trapiacym problemem mrugajacej kontrolki w nst. sposób: wymienilem olej i filtr kontrolka przestala migać choć obroty po zagrzaniu silnika sa nadal w granicach 620-640. mechanik powiedzial mi ze trzeba tylko podkrecic wolne obroty - ale jak to zrobić i czy to dobry pomysł?
Tez mialem problem z migajaca kontrolka oleju, to bylo zaraz po wymianie uszczelki pod glowica najpierw wymienilem czujnik cisnienia i nie pomoglo a nastepnie wymienilem olej + filtr i kontrolka juz nie miga.. A co do obrotow to masz chyba za male i dobrze Ci mowi mechanik, bo powinienes miec 700-800 no 900
PS. dodam ze mi migala tylko naniskich obrotach