Mułowaty gdy zimny

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Mułowaty gdy zimny

Postprzez Piekal » 5 paź 2013, o 22:28

Siemka. Chłopaki mam taki problem gdy odpalam auto rano po nocy na benzynie i po odpaleniu dodam od razu gazu to auto słabo wkreca sie na obroty i jest takie mułowate gdy chwile pochodzi to problem ustepuje dodam ze mam chyba walnietą pompke paliwa bo gdy zimny to musze kilka razy kluczykiem przekrecic zeby benzyny zaciągnął bo inaczej bedzie bardzo długo krecil. Gdy cieply problemu nie ma. Co jest ?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Mułowaty gdy zimny

 

Postprzez trollu » 5 paź 2013, o 23:59

było srylion razy na forum - do sprawdzenia czujnik temp cieczy.

poza tym:
http://www.golf3.pl/topics9/problem-z-b ... htm#502825
http://www.golf3.pl/topics9/rozrzad-i-z ... htm#502577
http://www.golf3.pl/topics9/dlugo-kreci ... htm#500292

dostajesz drugiego punkta za śmiecenie, jeszcze jeden głupi temat i masz wczasy od pisania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Piekal » 6 paź 2013, o 13:15

Ciekawe za co te ostrzeżenie co ? Jakie posty zalozylem to ja wiem i nie musisz mi ich pokazywac a jesli zakladam kolejny temat bo mam problem z samochodem tzn ze nic nie pomoglo z forum i szukam dalej odpowiedzi.
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez Paweu » 6 paź 2013, o 13:37

Piekal napisał(a):Ciekawe za co te ostrzeżenie co ?


Rejestrując się na forum , zaakceptowałeś regulamin na nim obowiązujący. Więc proszę nie psiocz. No chyba że nie czytałeś regulaminu. :]

Piekal napisał(a):Jakie posty zalozylem to ja wiem i nie musisz mi ich pokazywac


Skoro wiesz to po co zakładasz kolejny (już 4) temat z tym samym problemem ?

Piekal napisał(a):a jesli zakladam kolejny temat bo mam problem z samochodem tzn ze nic nie pomoglo z forum i szukam dalej odpowiedzi.


Błędne myślenie. Masz problem, opisujesz go , dostajesz odp. z możliwymi przyczynami zaistniałego problemu, podczas diagnostyki auta kierujesz się wskazówkami otrzymanymi na forum , jeśli dalej jest coś nie tak dzielisz się informacjami w temacie już wcześniej przez siebie założonym. Tak mniej więcej wygląda obieg informacji i tok postępowania przy rozwiązywaniu problemów. Pominąłem fakt iż nie jesteś odosobnionym przypadkiem i ktoś kiedyś z pewnością miał taki sam problem jak ty. Tak więc google i szukajka.

Jeśli mój wywód Ci nie pomoże i dalej będziesz zakładał tematy opisujące ten sam problem - będzie urlop.

Dziękuję za uwagę. EOT.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 6 paź 2013, o 15:35

Piekal napisał(a):szukam dalej odpowiedzi.

nieee, nie szukasz a cały czas trujesz, żeby ktoś w magiczny sposób Ci pomógł. tematów o problemach z czujnikiem temp cieczy jest tyle, że nazwę tego działu można by zmienić na "golf i czujnik temp cieczy - milion sposobów na wymianę uszkodzonej części". o pompie tez już wspominałeś, nikt tu wróżką nie jest, jak podejrzewasz pompę to jedź do mechanika na pomiar ciśnienia i będziesz wiedział czy jest ok czy nie. dla Twojej informacji napiszę coś co zawsze pisze w takich tematach czyli o czujniku temp cieczy - masz uszkodzony czujnik, ECU widzi ciepły silnik i podaje zbyt ubogą dawkę paliwa, dlatego masz problemy z zimnym silnikiem. odpinając czujnik ECU przestanie dostawać z niego sygnał i zacznie przelewać silnik. następnym razem jak bdziesz próbował odpalić zimny silnik to wcześniej odepnij wtyczkę z czujnika.
gdybyś poprawnie potrafił używać szukajki na forum albo chociaż wykazał się odrobiną chęci to znalazłbyś tą informację w ciągu 5 min.
pozdrawiam i życzę przyjemnego korzystania z forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości