Muszę oddać golfa..

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Muszę oddać golfa..

Postprzez Kazig » 10 cze 2008, o 10:06

Hej wszystkim

Piszę tutaj pierwszy raz, ale nie ostatni.
Jestem świeżym kierowcą, 3 miechy temu kupiłem od kolegi zadbanego Golfa 1.4 Cl kombi.
Ponieważ znalazłem prace w Warszawie, samochód ten służył mi do dojazdów do pracy.
I tego nie wytrzymał.

Co się stało. Jako młody kierowca prawdopodbnie nieumiejętnie posługiwałem się sprzęgłem. Od jakiegoś czasu czuje, że chodzi jakoś nieczysto. Pojawiają się jakieś mikrodrgania na pedale, nie wiem co to jest. Sprzegło zaczęło też szarpać, wydaje mi się, że kiedyś tak nie jeździł

Po drugie leci z pompy wspomagania, muszę dolewać.

Po trzecie pojawiło się falowanie obrotów. Pojawiało się stopniowo. Teraz jak odpale zimny silnik, to na luzie słyszę takiem mrum mrum :) Jak się zatrzymam to faluje przez kilka sekund w granicach 100 obrotów i potem już jest ok, choć widzę, że strzałka obrotościomierza nie jest idealnie w jednym miejscu, lekko drga

I najważniejsze co mnie najbardziej martwi, po tym jak wyjechałem w korkach na drugą część Warszawy pojawił się wyciek i teraz cieknie spod takiej dużej płaskiej części od spodu, centralnie, na wysokości nóg kierowcy

Sedno sprawy jest takie, muszę oddać mojego golfa do warszatatu, a nie lubie oddawać go w obce ręce, przywiązałem się :)

Jestem z Warszawy - Gocławia i szukam jakiegoś sprawdzonego warsztatu, który by pomógł mojemu golfowi??? Nawiąże współprace długofalową, wszak autko ma 13 lat. Niestety jestem na dorobku więc nie mam za dużo pieniążków, to musi być jakiś tani mechanik

Help
Kazig
Berbeć

Muszę oddać golfa..

Postprzez Adi » 27 cze 2008, o 14:50

Dobry mechanik jest na ul. Kolejowej koło gruzowiska Hali Polska.
JEst to warsztat wspołpracujacy z firma motoryzacyjna w krorej pracowałem.
Fachowo krecą kluczami. ceny razej pośrednie. ale polecam.
wysyłałem tam kilka znajomych osob 4um.
Adi