na wolnych obrotach mruga kontrolka od oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

na wolnych obrotach mruga kontrolka od oleju

Postprzez rogal133 » 25 lut 2010, o 23:38

witam wiem ze byly podobne tematy ale u mnie moze byc tego inna przyczyna a mianowicie ostattnio pojawil mi sie taki problem ze jak temp oleju dojdzie tak powyzej 70 stopni to na wolnych obrotach mruga kontrolka wymienilem juz 3 czujniki i i na pierwszym bylo tak ze mrugala jak temp oleju byla powyzej 80 stopni na drugim powyzej 90 a na obecnym juz od 70. a zaczelo to sie wtedy jak wyjalem licznik bo byl zakurzony w srodku i chcialem go wyczyscic i gdy go zalozylem to zauwazylem ze tak sie dzieje i jeszcze takie mam pytanie czy ma cos z tym wspolnego inspekcja bo u mnie wyswietla sie teraz IN01
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

na wolnych obrotach mruga kontrolka od oleju

 

Postprzez GHost86 » 11 mar 2010, o 20:12

Powiem ci tak to na 100% jest pompa oleju
Mam jeszcze takie pytanie czy mruga zaraz po odpaleniu czy jak silnik się zagrzeje ???
jeśli jak po zagrzaniu to na 100% pompa oleju nie daje takiego ciśnienia nie zmieniaj czujników oleju bo narobisz sie tylko tyle ze na dodatek będzie cie jeszcze piszczeć kontrolka

Miałem tan sam problem w Silniku ABU
GHost86
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 17:12
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez rogal133 » 12 mar 2010, o 18:16

dzieje sie tak dopiero po nagrzaniu ale wystarczy szturnoic gazem i juz nie mruga.
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez tsubasa1982 » 12 mar 2010, o 18:58

no wlasnie u mnie to samo sie dzieje wymienilem czujniki i jade sobie tak 130-140 i po kilkunastu kilometrach pik pik pik :cenzura: mozna dostac, gadalem z mechanikiem i gosciem w sklepie z czesciami i powiedzieli ze pompa raczej sie nie zuzywa, hmmm no ale wszystko ma kiedys swoj koniec
Avatar użytkownika
tsubasa1982
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 15:08
Lokalizacja: Gołańcz

Postprzez rogal133 » 12 mar 2010, o 19:08

mnie w szkole tez uczyli ze pompa olejowa w samochodzie sie raczej nie zuzywa bo pacuje w niemalze idealnych warunkach:-P ale to i tak juz nie wazne bo golfik dostal strzała w bok i juz go robił nie bede
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez GHost86 » 12 mar 2010, o 19:53

jedz i zmierz ciśnienie na czujnikach i będziesz wszystko wiedzieć :) ale mówie na 100% pompa oleju
GHost86
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 17:12
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pablomed » 12 mar 2010, o 23:40

rogal133, oba czujniki wymieniałeś czy jeden z nich? Próbowałeś ten w głowicy też zmienić. Może skoro grzebałeś przy liczniku to coś we wtyczce nie łączy, niemniej sprawdź najpierw ciśnienie oleju potem jeśli będzie dobre to już na spokojnie sobie elektrykę posprawdzasz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rogal133 » 13 mar 2010, o 15:29

wymienialem tylko ten w glowicy a tamtego na wymienniku ciepla nie wymienialem bo gdy odłącze ten w glowicy to wtedy nie mruga kontrolka po nagrzaniu tylko mruga jak jest zgaszony
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez pablomed » 13 mar 2010, o 21:24

Podmień i drugi, niewiele tracisz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rogal133 » 14 mar 2010, o 12:32

ale jak odłączyłem ten w głowicy i podłączyłem probówkę to na wolnych probówka świeci ale i tak niestety sie pozegnam z golfikiem bo mam skasowany caly prawy bok
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez rutek182 » 22 mar 2010, o 22:56

u mnie był podobny przypadek . Wymienilm olej i Filtry. i jest ok. do tej [ory mineło juz 3 miesiące i nic. a pokonuje ok 500km w miesiącu. z shella na castrol. .
-=RuTeK=- VW Golf III

WCI & GD


MK3 97` Jokier

==> http://www.golf3.pl/topics2/golf-3-ruto-vt11728.htm <==
Avatar użytkownika
rutek182
Czytacz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 16:51
Lokalizacja: WCI= CiechanóW \ Gdańsk

Postprzez k-m-r1 » 23 mar 2010, o 19:26

u ojca w dizlu 1.9 AFN miga kontrolka jak aku jest za słaby przed i po odpaleniu podłądowałem i przestało migac jak odpaliłęm go
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości