Ok, dzieki za odpowiedz. Sprawdzę jeszcze czy wychodzi napięcia a jak nie to zmienię cewkę i napisze efekty.
Problem rozwiązany:
Dziś rano naszła mnie myśl: '' reset lekarstwem na wszystko "
Zdjąłem klemę akumulatora, wróciłem za 15 min. Włączyłem zapłon - pompka paliwa juz wyłączyła się po chwili. Zapaliłem samochód bez problemu
Najwidoczniej podczas mojej 'adaptacji przepustnicy' coś się stało (nie wiem nawet co). Może komuś się przydadzą moje doświadczenia
Adaptacje próbowałem przeprowadzić poprzez program VCDS 1.2 lite wg instrukcji znalezionej na forum zaprzyjaźnionym:
"PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU
(ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).
[Idź!]
[Przełącz na Nastawy - 04]
Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :
[Bloki pomiarowe - 08]
...i gotowe.
PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY. "