nie chce zapalic

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez wawrzyn83 » 15 sty 2009, o 23:24

po sprawdzenie najprawdopodobniej zdechla cewka bo prad do niej dochodzi ale nie ma wyjscia na aparat zaaplonowy
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

 

Postprzez marcinkoz2910 » 16 sty 2009, o 06:33

wawrzyn83 napisał(a):po sprawdzenie najprawdopodobniej zdechla cewka bo prad do niej dochodzi ale nie ma wyjscia na aparat zaaplonowy
no to cewka jeśli prąd dochodzi a nie daje iskry.... możesz ją jeszcze wykręcić i wysuszyć z 24h w ciepłym pomieszczeniu
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez wawrzyn83 » 16 sty 2009, o 20:41

a to cos moze pomoc? bo pierwszy raz o takim czyms slysze
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

Postprzez KristoF » 17 sty 2009, o 00:15

możesz mieć 2 przyczyny.Czujnik Halla albo cewka zapłonowa.Do cewki przychodzą ci 3 przewody we wtyczce i wychodzi jeden na rozdzielacz.Czyli wchodzi :+12, 0(masa), i sterowanie-impulsy ze sterownika.Tych impulsow nie da się łatwo zmierzyć miernikiem.Zobacz jeszcze czy wtryskiwacz podaje paliwo przy kręceniu rozrusznikiem.Jeśli nie to do wymiany czujnik halla.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez XmaverickY » 19 sty 2009, o 21:20

W zeszły piątek miałem podobne objawy-samochód chodził bez zająknięcia, aż do momentu zgaszenia. Przy ponownej próbie odpalenia, samochód ze 3 razy załapał po czym po około sekundzie gasł. Później można było kręcić w nieskończoność i nic. Oddałem go do mechanika i okazało sie, że padła na amen pompa paliwa...
Avatar użytkownika
XmaverickY
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 00:33
Lokalizacja: Raciąż

Postprzez wawrzyn83 » 20 sty 2009, o 00:08

u mnie nie padla pompka paliwa! w moim autku jest inny problem po wymianie wyzej wymienionych czesci moj znajomy elektryk samochodowy oznaimil ze to na 100% jest cewka zaplonowa. postanowilem ze ja kupie tylko fart trafil e zakupiona czesc to zwykly szmelc(pommo tego iz kosztowala 155zl) moj elektryk powiedzial ze na tym to tylko moge sobie zupy ugotowac. dla niego najlepsza firma jaka istnieje to BERU. znalazlem kolesia ktory zajmuje sie sciaganiem tych czesci prosto z niemiec i cena naprawde jest przystepna patrzac na inne gorsze odpowiedniki na rynku.
http://allegro.pl/item534510057_cewka_zaplonowa_modul_beru_vw_audi_seat_f_vat_ss.html
Avatar użytkownika
wawrzyn83
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:04
Lokalizacja: EZG

Postprzez Rot » 20 sty 2009, o 17:49

ja tam jak mi cewka padła zakupiłem zamiennik i działa gites, zanim zamontowałem pomierzyłem i wszystko z nią jest ok auto odpala za raz.
Avatar użytkownika
Rot
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 7 lis 2008, o 01:07
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości