Nie chce zapalić!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nie chce zapalić!

Postprzez Wabart » 7 cze 2008, o 12:07

Panowie prosze o pomoc bo juz normalnie wymiękam. Jade sobie Golfikiem, skręciłem na zakręcie chce dodac gazu i koniec - poprostu się silnik wyłączył bez trzasku, bez niczego. Poźniej jak próbowałem go odpalić to kręci ale nie chce zapalić. ( dodam ze jechałem na Gazie, a nie chce zapalić na benzynie) Co to może być? Już mam dość bo ciągle coś sie psuje, sesja i eURO i jeszcze to musiało sie zje...

Dzieki wszystkim którzy pomoga
Wabart
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 15:34
Lokalizacja: Gdańsk

Nie chce zapalić!

 

Postprzez mmarek » 7 cze 2008, o 18:14

Jak włączasz zapłon słyszysz pompe ? sprawdź też czy masz iskre, a sprawdzanie awarii zacznij od bezpieczników czy wszystkie są ok
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez przemo » 8 cze 2008, o 15:45

a moze czujnik halla padł i przez czujnik tez ci nie odpali. a morze cewka jebutneła
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez Wabart » 9 cze 2008, o 22:53

Jutro odstawiam go do mechanika i zobaczymy co powie - mam nadzieje ze nie rozrząd bo to chyba większa sprawa wtedy

[ Dodano: 2008-06-12, 19:05 ]
Odebrałem dzis samochód od Mechanika no i co się okazało : walnięta kostka od stacyjki, palec i kopułka dlatego zgas i nie chciał odpalić. Teraz już ładnie odpala tylke ze na jałowym biegu - jak wysprzegle albo mam bieg i sprzęgło troche nierówno pracuje i lekko obroty skaczą.

Co to może być? Mam swoje podejrzenia ale nie chce nikogo zasugerować. Z góry dziękowka:)
Wabart
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 15:34
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez SotoM » 14 cze 2008, o 01:23

Wabart napisał(a):Jutro odstawiam go do mechanika i zobaczymy co powie - mam nadzieje ze nie rozrząd bo to chyba większa sprawa wtedy

[ Dodano: 2008-06-12, 19:05 ]
Odebrałem dzis samochód od Mechanika no i co się okazało : walnięta kostka od stacyjki, palec i kopułka dlatego zgas i nie chciał odpalić. Teraz już ładnie odpala tylke ze na jałowym biegu - jak wysprzegle albo mam bieg i sprzęgło troche nierówno pracuje i lekko obroty skaczą.

Co to może być? Mam swoje podejrzenia ale nie chce nikogo zasugerować. Z góry dziękowka:)

kolego ostatnio robiłem 3jeczke z takim problemem - okazało sie ze była nieszczelność na przewodzi podcisnienia z kolektora ssącego do serwa.na przewodzie jest zaworek chyba zwrotny z którego wychodzą 2 małe krućce z zielonymi kapturkami - zobacz czy czasem te kapurki nie są uszkodzone. one pekaja bo to plastik czy guma. w kazdym bądź razie silnik falował na obrotach zmieniłem kapturek i silniczek zaczoł ładnie trzymać obroty
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Wabart » 14 cze 2008, o 12:01

Okazało się ze było przebicie na przewodzie zapłonowym, była tam założona na przewodzie metalowa osłonka. Po jej zdjęciu chodzi normalnie:)
Wabart
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 15:34
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości