nie może zapalić

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

nie może zapalić

Postprzez Przemo90 » 9 lis 2014, o 19:34

Witam, od jakiś 2 tygodni borykam sie z problemem ponieważ mój AGG nie chce palić, problem wyglda tak:
Rano gdy chce zapalić to musze trzymac z 5s. i czynność powtarzac z 4 razy dopiero zaskoczy, ale jak juz zaskoczy to nawet nie musi sie zagrzac moge go zgasić i odrazu zapali od strzała. po pracy jak wsiadam znowu to samo.
w ostatnim czasie wymieniony filtr paliwa, czujnik temp. w króćcu, kable wn i świece, wymyta przepływka i dalej nic, gazu nie posiada.
jakieś sugestie?
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

nie może zapalić

 

Postprzez palio » 9 lis 2014, o 19:48

Kostka stacyjki :chytry:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 9 lis 2014, o 19:57

ale chyba jakby kostka nawaliła to co odpalanie by miał problemy, nie wiem tak mi sie wydaje
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 lis 2014, o 19:59

To zrób tak podaj bezpośrednio z aku + do cienkiego kabla na rozruszniku. Tylko nie zapomnij dać na luz. Jak odpali to kostka do wymiany.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 9 lis 2014, o 20:04

ale po co tak jeżeli rozrusznik kreci za kazdym razem
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 9 lis 2014, o 20:17

Przemo90, A jak z pompa paliwa?Sprawdzałeś,jakie daje ciśnienie?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 9 lis 2014, o 22:56

jak kostka siada to albo łączy albo nie, jak nie łączy to rozrusznik nie kręci. wg mnie też coś z zasilaniem paliwem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 10 lis 2014, o 08:00

Błędne myślenie :mrgreen:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo90 » 10 lis 2014, o 09:04

podałem dzisiaj rano prąd na rozrusznik bezpośrednio z aku tak jak mówił Palio i dalej to samo kreci i kreci a zapalic nie moze
2.0 GTI
Avatar użytkownika
Przemo90
Czytacz
 
Posty: 104
Dołączył(a): 10 gru 2012, o 23:19
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice DOA
Rocznik: 1997
Silnik: 2.0 AGG
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 10 lis 2014, o 09:38

palio napisał(a):Błędne myślenie

rozwiń myśl bo wg mnie kostka stacyjki jak kontakt w ścianie działa w systemie 0/1 - albo prąd idzie dalej albo nie. u mnie kostka siadła jakieś 3 lata temu, przekręcasz kluczyk a tu cisza
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 10 lis 2014, o 10:12

Przemo90 napisał(a):Rano gdy chce zapalić to musze trzymac z 5s. i czynność powtarzac z 4 razy dopiero zaskoczy,

wygląda jakby paliwo schodziło do baku albo zatkany filtr paliwa , skoro ostatnio wymieniłeś filtr to założyłeś go tak jak strzałki pokazywały? czyli strzałka w stronę silnika na filtrze?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez frezo1221 » 10 lis 2014, o 12:12

To pomęcz go i odpal,wyciągnij z bagażnika podłogę i jest tam pokrywa pompy paliwa odkreć pokrywe (3śrubki krzyżakowe) i przyłuż ucho do baku paliwa-słuchaj czy paliwo krąży.

P.s miałem to samo-wyczyściłem pompę paliwa te sitka wszystkie podłączyłem na sucho dla sprawdzenia czy działa oraz wyczysciłem kopułke palec itp chodzi do dzisiaj :) a mi przy tym jeszcze gasł...:)
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 40 gości