Nie odpala - kręci rozrusznikiem, akumulator OK.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez tk1100 » 11 lip 2008, o 13:25

do kolegi od diesiela miałem i mam problem z odpalaniem (kontrolki) pompemam po regeneracji(ręczne odpalanie) i to raczej nie pompa
tk1100
tk1100
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 08:34
Lokalizacja: Lubin

 

Postprzez Luzak54321 » 12 lip 2008, o 10:25

w srode ide do serwisu wiec jak sie dowiem co bylo przyczyna to napisze :)
Avatar użytkownika
Luzak54321
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 11:12
Lokalizacja: PL

Postprzez Gog » 14 lip 2008, o 16:25

Witam, mam podobny problem "z pogodą", ale dotychczas widziałem związek z wilgotnością powietrza, po nagrzaniu na słońcu przy dużej wilgotności lub przed burzą, dizelek nie załącza świec żarowych, więc nie moge go odpalić, przepchnąłem go ze słońca w cień i po godzinie odpalił raz, nast. znów nie. Następnego dnia wszystko normalnie. Wiem, że śmiesznie to brzmi, ale nie mam pojęcia jak temu zaradzic. Dziwna sprawa.
VW Golf III kombi 1998 (Joker)
Gog
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 maja 2008, o 18:56
Lokalizacja: W-wa, Pułtusk

Postprzez Luzak54321 » 17 lip 2008, o 09:46

No i golfik wrócił z serwisu. Mechanik mi powiedział że powodem złego odpalania silnika był źle wyregulowany zapłon.. a teraz Golfik " pali na dotyk " :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Luzak54321
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 11:12
Lokalizacja: PL

Postprzez Pawelooo » 31 sie 2008, o 18:08

Panowie a moze to wina swiec ? Mam podobny problem tak jak kolega Tomo. Dlugo go krece i nie zapala, kombinowalem ze swiecami i zauwazylem, ze nasadka swiecy z filtrem przeciwzakłoceniowym jest luzna,ale tylko jedna i po poruszaniu jej silnik zapalal. Pochodzil chwile wylaczalem probowalem zapalic ponowie i dalej to samo, podszedlem poruszalem ta nasadka i silnik znowu odpalal.
Avatar użytkownika
Pawelooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 08:57
Lokalizacja: Swinoujscie

Postprzez michalm92 » 31 sie 2008, o 18:48

Ja teraz też tak miałem komputer do regeneracji i cewka padła koszt=750zł
Kierowco pukając się w czoło pokazujesz najsłabszą część swojego Ciała.

Św. Krzysztof jedzie z tobą do 120km/h powyżej tych prędkości na jego miejsce zasiada Św. Piotr.
Avatar użytkownika
michalm92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 10:24
Lokalizacja: Łódź

Postprzez marko1967 » 31 sie 2008, o 21:24

Pawelooo napisał(a):Panowie a moze to wina swiec ? Mam podobny problem tak jak kolega Tomo. Dlugo go krece i nie zapala, kombinowalem ze swiecami i zauwazylem, ze nasadka swiecy z filtrem przeciwzakłoceniowym jest luzna,ale tylko jedna i po poruszaniu jej silnik zapalal. Pochodzil chwile wylaczalem probowalem zapalic ponowie i dalej to samo, podszedlem poruszalem ta nasadka i silnik znowu odpalal.
no to wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałęś widocznie wina leży po stronie tej nadadki pozdrawiam :-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nie odpala - kręci rozrusznikiem, akumulator OK.

Postprzez nicolle27 » 31 sie 2008, o 21:49

witam, mam identyczny problem i juz naprawde nie wiem co z tym zrobic....
świece wymieniłam, cewkę zapłonowa tez wymieniłam, na przeglądzie na komputerze wszystko wyszło ok, czujnik Halla podobno jest OK, byłam u elektryka to powiedział mi "że nie ma sygmnału na przekaźnik pompy" ale nic z tym nie zrobił bo nie wiadomo gdzie jest brak tego sygnału...

moze ma ktos jeszcze inny pomysł co to może być?
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez pablomed » 31 sie 2008, o 22:14

napisz jaki to typ silnika, albo przynajmniej czy to jedno czy wielopunktowy wtrysk.
Sygnał na przekaźnik pompy podaje ECU czyli sterownik silnika. Napisz też czy po przekręceniu kluczyka słychać przez chwilkę pompę w baku czy w ogóle nie słychać. Napisz czy próbie zapalania ruszy się z miejsca obrotomierz jeśli go masz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez nicolle27 » 31 sie 2008, o 22:24

mam jednopunktowy wtrysk, mechanik mowi ze pompa chodzi, obroty narastaja przy przekreceniu kluczyka do około 1000.
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez pablomed » 31 sie 2008, o 22:38

nicolle27 napisał(a):mechanik mowi ze pompa chodzi
chodzi? a konkretnie? Sprawdzał ją na krótko i orzekł że jest sprawna? Bo skoro przekaźnik milczy to ona nie może się normalnie uruchomić. W każdym razie jeśli hall działa co potwierdza podnoszenie się obrotka po rozruchu to musi być to jakaś przerwa na kablach i złączkach w zasilaniu przekaźnika pompy, elektryk tego nie może znakleźć czy nie próbował nawet? A może sam przzekaźnik jest zepsuty. Usterka samego sterownika silnika byłaby wielką rzadkością nie powinnaś mieć takiego pecha.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez nicolle27 » 31 sie 2008, o 22:45

byc moze jest to faktycznie przerwa na kablach - bo elektryk cos o tym mowił, czy warto wymienic moze sam przekaźnik - dzieki za odpowiedz :-) bo juz chyba teraz co mi Zostało to próbowac wymienic przekaxnik albo szukać w instalacji, , bo jesli chodzi o brak sygnału na przekaźnik pompy to elektryk dodał jeszcze ze moze byc cos ze sterownikiem, albo w "skrzynce bezpieczników" albo w przewodach ....
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 38 gości

cron