Nie odpala - kręci rozrusznikiem, akumulator OK.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 31 sie 2008, o 23:04

No właśnie. Co do przekaźnika - poproś kogoś o pożyczenie na podmianę, pierwszy na dole z prawej. Z każdego benzynowego golfa 3 podpasuje. Czasem wystarczyć poruszać tym przekaźnikiem może nie styka.
A co do reszty - to jest zadanie dla elektryka wyjaśnić problem, troszkę pracochłonne, trzeba szukać po kablach i wtyczkach z tyłu za skrzynką bezpieczników i na podszybiu przy sterowniku silnika najpierw.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Zico63 » 1 wrz 2008, o 00:14

Cewka uruchamiająca przekaźnik dostaje prąd bezpośrednio ze stacyjki ze styku 15 czyli w gnieździe w skrzynce prąd ma być w czasie gdy kluczyk jest na "zapłon". Problem jest z masą gdyż pompę nie można zasilać stale a masa cewki jest sterowana komputerem (ECU) pin 25.
Teraz można dwie rzeczy: zewrzeć na chwilę styki wyjściowe czyli robocze gniazda przekażnika 4 i 6 (pompa ma ruszyć), oraz zbadać żaróweczką w gniazdach cewki 2 i 3 (ma świecić z zapłonem).
Te dwa badania wskażą kierunek dalszych poszukiwań.
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Witam mam podobny problem !

Postprzez wesoloki » 4 wrz 2008, o 01:43

Mam podobny problem z pompą paliwa tak jak by się zawieszała. Raz słychać że się załączyła i wtedy odpala za pierwszym razem a jak nie słychać jej to nawet nie warto męczyć rozrusznika. Wiem że w aucie jast zamontowane seryjne zabezpieczenie razem z centralnym zamkiem i odcieciem paliwa ale poprzedni właściciel je niby wyłaczył tak żeby tylko centralny działal. Gdzie moge szukac przyczyny lub przekażnika odpowiedziałnego za odciecie zasilania pompy paliwa w golfie 2.0 gti
wesoloki
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 00:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Tomo » 4 wrz 2008, o 08:27

Witam.

Wreszcie wydaje mi się, że problem, który poruszałem w tym topicu jest rozwiązany. Nie mam już od dawna kłopotów z odpaleniem Golfa :)

Rozwiązaniem był -- CZUJNIK HALLA
Wcześniej elektryk zminił cewkę, odpaliliśmy u niego auto - pochodził 10 min i siadł :o ... więc elektryk zmienił cewkę z powrotem na starą i zabrał się za czujnik halla. Został wymieniony - i jak ręką odjął :) :) odpala, śmiga i w ogóle jest super.

Także wszystkim, którzy mają podobny problem zalecałbym sprawdzenie halla na początek u jakiegoś porządnego ELEKTRYKA.
with .. or without You !!
Tomo
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25 wrz 2007, o 11:33
Lokalizacja: Łódź

Spróbuje

Postprzez wesoloki » 4 wrz 2008, o 14:54

A jeżeli można wiedzieć to jaki był koszt tego czujnika halla.
wesoloki
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 wrz 2008, o 00:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pablomed » 4 wrz 2008, o 16:25

koszt nowego 80-150 zeta, tyle samo mniej więcej kosztuje sprawny używany aparat zapłonowy razem z czujnikiem, na szrocie

[ Dodano: 2008-09-04, 16:26 ]
Do Twojego auta, bo zdarzają się rodzynki - inne aparaty zapłonowe z niedostępnymi praktycznie w handlu osobno czujnikami. Wtedy należy zmienić aparat na Boschowski ze szrotu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez nicolle27 » 9 wrz 2008, o 11:04

witam, moj problem z odpalaniem golfika jest nadal, stał u elektryka 3 dni i tam im odpalał za kazdym razem wiec nic nie byli w stanie zrobic poza tylko wyregulowaniem zapłonu ale to niczego nie zmieniło - problem jest dalej... raz odpala raz nie.

bylam u innego elektryka - tu padło podejrznie na pompe paliwowa :)
zobaczymy co dalej! pozdrawiam!
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez marko1967 » 9 wrz 2008, o 15:30

nicolle27, niedaj się wpuścić w maliny pompe możesz sam zdiagnozować zawsze jak przekręcasz kluczyk w statyjce w pozycje 1 przed odpaleniem silnika to słuchaj czy z bagażnika dochodzi takie (buuu) przez jakieś 2 sekundy jeżeli tak to pompa jest OK jeżeli tego dzwięku czsami nie będzie no to wtwdy pompa się kończy pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez nicolle27 » 9 wrz 2008, o 22:28

ja naprawde sie na tym nie znam, ale jesli byłoby coś z pompa paliwowa to czy jest to mozliwe ze raz by odpalał a raz nie? zupełnie nie wiem co to może byc i czy to wogole jest do zrobienia? juz powoli trace cierpliwośc do tego auta... :-( bo wydaje mi sie ze jesli byłaby to pompa to byłaby albo zepsuta albo nie, a tak raz autko odpala a raz wcale...
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez marko1967 » 10 wrz 2008, o 16:19

nicolle27, jest to możliwe że to pompa bo może ona się pomału zaciera i dla tego raz poma ruszy a drugi raz nie wtedy gdy nie chce odpali to posłuczaj czy w czasie przekręcania kluczyka słychać takie buuu z bagażnika ale również mogą byc inne przyczyny jak np: cewka lub czujnik teperatury cieczy bo wtedy jest bardzo cięszko odpalić niekiedy trzeba silnik piłować z 2-3 minuty a tak wogule to rozrusznik kręci za każdym razem bo może chodzi rozrusznik że raz kręci a raz nie poprostu przyczyn może być kilka i metodą prub i błędów trzeba niektóre eliminować aż zostanie ta prawdziwa przyczyna i ją usunąć pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez nicolle27 » 10 wrz 2008, o 22:36

dzisiaj tez nie odpalił.... tak - rozrusznik kręci za kazdym razem, pompa tez chyba działa bo slychać to "buu" z bagażnika :-) a co do cewki to jest ok, czujnik tezx jest ok, byłam juz w dwoch rożnych warsztatach i w każdym wzieli go na komputer i zawsze było ok.... tylko czemu nie moge odpalić za każdym razem.... :-( jutro nastepna wizyta u elektryka! dam znac co i jak. a moze ktoś kto jest z bydgoszczy poleci mi dobrego elektryka ktory mi to naprawi?
nicolle27
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 21:36
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez robercik » 11 wrz 2008, o 20:07

sprawdz piekna kobieto czy jest za kazdym razem iskra na cewce zaplonowej czy przewody sa ok,czy swiece ok?,po kolei musisz sprawdzic wszystko,jak sam. , jest na gazie czy pali bez zarzutu na sam gaz?,wiele pytan a samochod to takie bydle ktore du.. wozi ale i czasem kopie po kieszeni
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości

cron