Nie odpala po wymianie uszczelki , co to za część ???

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nie odpala po wymianie uszczelki , co to za część ???

Postprzez zamela » 12 lut 2011, o 13:00

Cześć
pojawił się mały problem mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą silnik nie odpala.
Rozrząd nie był praktycznie ruszany znaczy się wszystko było spięte na paski i wałek odłożony na bok a reszta zaznaczona tak aby nic się nie przestawiło więc kwestie rozrządu odrzucam .

Głowica dociągnięta zgodnie z wskazówkami z autodaty .
Paliwo do przepustnicy dochodzi

Jedyną podejrzaną rzeczą to kolektor dolotowy a w nim kanał wodny z którego cieknie woda ( będzie ściągany ) tak więc próba odbyła się z małą ilością wody czy może mieć to wpływ na niemożliwość uruchomienia silnika ??

Od czego zacząć szukanie przyczyny nie odpalania ??
Ostatnio edytowano 19 lut 2011, o 00:31 przez zamela, łącznie edytowano 2 razy
zamela
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lut 2011, o 16:09
Lokalizacja: Pleszew

Nie odpala po wymianie uszczelki , co to za część ???

 

Postprzez piotrek0905 » 12 lut 2011, o 14:23

U mnie po wymianie uszczelki, co prawda odpalał, ale nie chciał wchodzić na obroty i strasznie nierówno chodził. a przyczyną tego był źle ustawiony zapłon i trzeba było go ustawić. Więc może i u ciebie jest podobnie.
piotrek0905
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 14:56
Lokalizacja: Drobin

Postprzez swatu » 12 lut 2011, o 14:26

piotrek0905 napisał(a):ale nie chciał wchodzić na obroty i strasznie nierówno chodził.
ja ostatnio miałem to samo okzazało sie ze było przebicie na kablach od swiec. a dokładniej mowiac na tych blaszanych izolatorach od swiec ,wystarczyło pousuwac te blaszki i problem zniknął ,silnik normalnie pracuje i juz nieszaleje tak z obrotami.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrek0905 » 12 lut 2011, o 14:30

no ja tych blaszek nie mam bo jak zmieniałem kable to znajomy mechanik od razu je wywalił bo powiedział że właśnie przez nie takie rzeczy się dzieją
piotrek0905
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 14:56
Lokalizacja: Drobin

Postprzez K@mil » 12 lut 2011, o 14:42

iskra jest ? paliwo dochodzi tak ? bo moze cos nie zostało podpiete jakis kabelek...
Wszystkie czujniki podlaczone ? hella, temperatury
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez rembdeska » 12 lut 2011, o 22:21

piotrek0905 napisał(a):U mnie po wymianie uszczelki, co prawda odpalał, ale nie chciał wchodzić na obroty i strasznie nierówno chodził. a przyczyną tego był źle ustawiony zapłon i trzeba było go ustawić. Więc może i u ciebie jest podobnie.


zgodzam się kumpel miał tak samo i to był zapłon
Avatar użytkownika
rembdeska
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 26 wrz 2010, o 22:19
Lokalizacja: oświęcim

Postprzez zamela » 13 lut 2011, o 17:58

Po dłuższym kreceniu świece mokre ,
sprawdziłem iskrę i tez jest choć wg mnie trochę słaba.

Czy brak wody w układzie chłodzenia może być przyczyną ???
Chwilowo nie zalałem całego układu bo leci z kolektora ssącego .
zamela
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lut 2011, o 16:09
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez Imper » 13 lut 2011, o 18:42

nie kolego brak wody nie ma nic wspolnego z tym czy auto odpala czy tez nie. Jestes kolego ze wszytskie kable sa podpiete? Aparat zaplonowy podlaczony? jak mzoesz podmien tez cewke zaplonowa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez zamela » 13 lut 2011, o 22:07

szukałem i wydaje mnie się ze wszystkie wtyczki podłączone.

Czy pod kolektor ssący przypada Oring ? uszczelka gumowa ??

http://img813.imageshack.us/i/dsc00023kw.jpg/

Nigdy nie grzebałem w golfie stąd tyle moze i dziwnych pytań ale wole rozwiać wszelkie wątpliwości .
Czy co tego cos powinno byc przykręcone ? bo nic mi tam nie pasuje.
http://img209.imageshack.us/i/dsc00024pk.jpg/
zamela
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lut 2011, o 16:09
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez pawelek03576 » 13 lut 2011, o 22:09

zamela napisał(a):Czy pod kolektor ssący przypada Oring ? uszczelka gumowa ??

no jest tam oring
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez zamela » 13 lut 2011, o 22:29

To musze dokupić , czy to musi być jakis specjalny ?? chodzi o wytrzymałość tmp ??
zamela
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11 lut 2011, o 16:09
Lokalizacja: Pleszew

Postprzez SotoM » 13 lut 2011, o 22:45

jeśli przed robotą auto odpalało bez problemu a teraz nie, to na pewno rozrząd nie jest złożony jak był... inaczej mówiąc wypada teraz zapłon nie w tym punkcie... pokręć aparatem w prawo/w lewo i zaskoczy... jak zapali i silnik się rozgrzeje ustaw zapłon na wymagany kąt. +/- 6stp przy 850rpm z tego co kojarzę... ale mogę się mylić. 8-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości