nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez LukTychy » 26 kwi 2012, o 09:56

cały czas latasz bez czujnika?


tzn. czujnik mam ale odpięty na kostce
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

 

Postprzez trollu » 26 kwi 2012, o 11:44

dziwne rzeczy :hyhy:
może po prostu wynika to z tego że komp ustawia dawki na podstawie kilku czujników. tak czy inaczej nie denerwuje Cię to, że wskazówka się nie podnosi? ja bym kupił nowy czujnik
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez krygon » 26 kwi 2012, o 12:29

a co do oleju to mi ubywa, miesiac temu dolalem 2 litry oleju bo taki brak byl, pozniej sprawdzalem to bylo nawed nadmiar, a teraz jest brak spory. Mysle ze przez to krecenie on pobiera olej, poniewaz duzo krecilem nim a jak juz odpalal to smierdzialo olejem.
krygon
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 09:51
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 26 kwi 2012, o 15:59

a z jakiej racji miałby brać olej od samego kręcenia rozrusznikiem? masz pewnie gdzieś jakiś wyciek albo jakieś uszczelniacze/pierścienie siadają
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez krygon » 26 kwi 2012, o 19:45

czy to moze byc kopulka i palec jak auto gasnie nawet w jedzie? i gdy dodaje gazu to odpala sie ;)
krygon
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 09:51
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 26 kwi 2012, o 20:01

nastawnik przepustnicy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez krygon » 27 kwi 2012, o 14:41

ten nastawnik przepustnicy to juz troche drozsza sprawa nie ? i juz sam tego nie zrobie ?
krygon
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 09:51
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 27 kwi 2012, o 17:15

nie wiem jak wygląda w 1.6 ale możesz spróbować wyczyścić przepustnicę, na koniec zrobić adaptację, może coś pomoże. u mnie np nastawnik jest zintegrowany z przepustnicą i trzeba wymieniać całość
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez krygon » 29 kwi 2012, o 17:23

jeszcze jedno co do tematu, dowiedzialem sie dzisiaj ze to moze byc monowtrysk, poprostu zalewa i jest nie szczelny ring i dlatego nie mozna go odpalic a po jakims czasie idzie normalnie. Czy zaczac od tego ?

[ Dodano: 2012-04-29, 16:37 ]
a pozatym jeszcze jedna taka rzecz, duzo ludzi poleca wyczyszczenie przepustnicy, lecz znalazlem goska na forum "pomocnik" ktory wypowiada sie ze czyszczenie przepustnicy jest nie potrzebne poniewaz "aha w silnikach AEA nie zrobisz adaptacji przepustnicy no i jej czyszczenie tez nie jest potrzebne tylko silniki na wtrysku maja funkcje w vagu adaptacja
"
krygon
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 paź 2011, o 09:51
Lokalizacja: Lubin

Postprzez trollu » 30 kwi 2012, o 00:18

no ale monowtrysk to też wtrysk więc ocb?
co do lejącego wtrysku to może być bo kumpel miał taki problem w 1.8
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Odpalanie 1.8 ABS

Postprzez kzk7652 » 6 maja 2012, o 20:49

z tego co tak czytam i czytam to duzo os pisze ze ich golfy odpalaja za pierwszym strzalem moj jednak nie... odpala za 3-4 kreceniem rozrusznika na sluch czyli gdzies po 1.5sek od przekrecenia kluczyka co tyrzeba zrobic by odpalil odrazu do 0,5 sek czy to normalne czy objawy czegos .... ?
- Kto pyta nie błądzi -
kzk7652
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 1 lis 2011, o 08:46
Lokalizacja: Wrocław

Re: Odpalanie 1.8 ABS

Postprzez K@mil » 6 maja 2012, o 20:52

kzk7652 napisał(a):z tego co tak czytam i czytam to duzo os pisze ze ich golfy odpalaja za pierwszym strzalem moj jednak nie... odpala za 3-4 kreceniem rozrusznika na sluch czyli gdzies po 1.5sek od przekrecenia kluczyka co tyrzeba zrobic by odpalil odrazu do 0,5 sek czy to normalne czy objawy czegos .... ?


Jak nie musisz krecic kluczykiem 3razy to jest dobrze...
nie kazde auto odpala tak samo, jeden lepiej drugi gorzej, ale za to jeden ma lepsze hamulce a drugi nie

Jak wyciaganiesz i rozbierzesz rozrusznik i go złożysz, to moze wogole nie odpalać pózniej
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 20 gości