nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z odpalaniem po 30 min.

Postprzez Arcus89 » 25 maja 2012, o 08:43

witam

od kilku tyg. meczy Mnie problem z odpalaniem auta po 30 min. od momentu zgaszenia. Temp w granicach 85-70 C i juz pali za 3 . Problem nie wystepuje np po 10 min jak tem jest kolo 90 C.

silnik ABF golf 3 GTi
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

problem z odpalaniem po 30 min.

 

Postprzez trollu » 25 maja 2012, o 10:24

do sprawdzenia czujnik halla, czujnik położenia wału, cewka
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pietrasiak2 » 25 maja 2012, o 11:53

Sprawdź miernikiem czujnik temperatury cieczy lub go wymień od razu :-) :-)

[ Dodano: 2012-05-25, 11:00 ]
Świece też mogły stracić tzw ciepłotę dawno je wymieniałeś?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Arcus89 » 25 maja 2012, o 12:43

cewke kupilem w marcu od kogos, przewody i swiece byly rok temu wymieniane, pompa paliwa jakies 1500 km temu ...

czujnik to ten zolto czarny co znajduje sie kolo termostatu? chyba wkrecany kluczem 17
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez trollu » 25 maja 2012, o 15:22

pietrasiak2 napisał(a):Sprawdź miernikiem czujnik temperatury cieczy lub go wymień od razu

nawet jakby ECU okroiło dawkę paliwa to na ciepłym powinien palić od razu.

pietrasiak2 napisał(a):Świece też mogły stracić tzw ciepłotę dawno je wymieniałeś?

jakby świece siadały to wypadały by zapłony i miałby ogólnie muła. wg mnie to nie to

Arcus89 napisał(a):czujnik to ten zolto czarny co znajduje sie kolo termostatu? chyba wkrecany kluczem 17

jakbyś wrzucił jakąś fotkę to byłoby fajnie ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

problem z odpaleniem (filmik)

Postprzez kaparri » 10 cze 2012, o 22:44

Witam,
jakiś czas temu miałem problem z odpalaniem, tzn przekręcałem kluczyk auto odpalało i od razu gasło, zostały wymienione świece kopułka paluch i jeździł, niedawno podczas jazdy padła cewka zapłonowa, została wymieniona i w sumie dalej było ok. W międzyczasie auto co jakiś czas odpalało za drugim, trzecim razem, ale odpalało.
Dwa dni temu wróciłem z około godzinnej trasy i na drugi dzień auto już nie chciało odpalić, tzn przekręcam kluczyk auto odpala i od razu gaśnie.
silnik to 1.6 101km AEK benzyna + gaz sekwencja. Auto nie odpala na benzynie jak i na awaryjnym odpalaniu na gazie.
tutaj jest filmik jak to wygląda podczas próby odpalenia:
http://www.youtube.com/watch?v=NCHpzh-pztI&feature=plcp
Czy ma ktoś pomysł co to może być?
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez prezesik » 10 cze 2012, o 23:24

Masz immobiliser? Może od odłącza zasilanie... Robiłeś reset ECU? - może czas zrobić.
Taki sam problem miałem w skodzie z silnikiem 1.6 AEE - spalony bezpiecznik zasilania pompy paliwa - był sptawdzany, niby był ok, ale dopiero po podłączeniu pod miernik wyszło, że przepalony przy samej nóżce - nie było widać "na oko".
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez paxstor » 10 cze 2012, o 23:28

Tak jak prezesik25 pisze sprawdź immobilizer ja kiedyś w VW LT tak miałem, dosłownie identyko, i to właśnie immobilizer padł
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez kaparri » 11 cze 2012, o 00:15

nie mam immobilizera,
reset ECU robi się poprzez odłączenie klemy dodatniej na 15 minut ??
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez prezesik » 11 cze 2012, o 12:32

kaparri napisał(a):reset ECU robi się poprzez odłączenie klemy dodatniej na 15 minut ??
tak
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez kaparri » 11 cze 2012, o 13:44

zrobiony reset ECU, który nic nie zmienił niestety... auto dalej nie odpala, jakieś inne pomysły macie :>? :-(
Masz chwile:>? Zobacz moje MK3 :

moj-golf/1-6-gt-by-kaparri-t13858.html

Są takie które się podniecą starym VW-ikiem jak 600-tą :]
Avatar użytkownika
kaparri
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 24 gru 2008, o 01:28
Lokalizacja: Koszalin, Białogard

Postprzez prezesik » 11 cze 2012, o 14:32

sprawdź wszystkie bezpieczniki MIERNIKIEM na przewodność prądu
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości