nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 21 cze 2012, o 16:30

do wysuszenia cewka, kopułka i palec oraz przewody WN.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez dzony92 » 22 cze 2012, o 21:09

Wstawiłem do garażu i wyschło i odpala. Pewnie to wina tego, że nie mam osłony od silnika
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Postprzez trollu » 23 cze 2012, o 11:33

dzony92 napisał(a):Pewnie to wina tego, że nie mam osłony od silnika

raczej winne są stare przewody WN lub cewka ma przebicie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 23 cze 2012, o 23:02

ja bardziej swoja uwage skierowalbym ku aparatowi zaplonowemu. niestety w 1.6 kiepsko z jego ochrona podczas uporczywych deszczy
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dzony92 » 4 lip 2012, o 20:07

Jednak nie tylko w deszcz mam problemy. Dziś nie padało i nie mogłem odpalić go (na szczęście stał z górki) i przy przekręceniu kluczyka słychać jakby śmiganie jakby coś wyło. Myśle ,że to może coś nie tak z rozrusznikiem...
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Postprzez Schnaider » 4 lip 2012, o 21:29

Jest to dość popularny problem w Golfach i pewnie w 90% cewka.

Tych tematów na forum jest dość sporo zresztą.

Podobny temat z forum
Avatar użytkownika
Schnaider
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 3 kwi 2011, o 11:28
Lokalizacja: FZA

Postprzez dzony92 » 12 lip 2012, o 15:37

zainwestuję też w osłonę silnika. Czy wie ktoś czy od GTI pasuje do benzyny 1.6?
Czy jest jakaś rożnica między wszystkimi osłonami czy są "uniwersalne"?
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Postprzez Imper » 12 lip 2012, o 18:16

napewno nie pasuje ponieważ w 1.6 kolektor wydechowy idzie pod miska olejowa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dzony92 » 13 lip 2012, o 20:23

ok dzięki :)
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Gaśnie przy odpalaniu

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 08:35

Witam,
mam golfa 3 97r. z silnikiem 1.4 (60KM) z katalizatorem. Występuje od niedawna taki problem, że przy odpalaniu silnika on się uruchamia i po sekundzie gaśnie...
dopiero wkręcenie przy włączaniu na 3-4k obrotów skutkuje utrzymaniem go ''na chodzie" ;p
Czy ktoś wie, co może być tego przyczyną?
z góry dziękuję ;)
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 08:57

piotreqm napisał(a):odpalaniu silnika on się uruchamia i po sekundzie gaśnie...
dopiero wkręcenie przy włączaniu na 3-4k obrotów skutkuje utrzymaniem go ''na chodzie"

Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy chłodzącej i spróbuj odpalić bo być może jest walnięty i nie daje sygnału na wtrysk by zwiększył dawkę paliwa na rozruchu . Czujnik 4 piny przy głowicy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 09:03

Wybacz pytanie - nie jestem fachowcem ;P
To jest ten czujnik w korpusie termostatu? ;>
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości