nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 09:15

To jest ten czujnik w korpusie termostatu? ;>

Termostat to jest przy pompie czujnik jest w trójniku coś takiego
http://www.google.pl/imgres?q=czujnik+t ... YAg&zoom=1
http://www.google.pl/imgres?q=czujnik+t ... s:43,i:234

[ Dodano: 2012-08-02, 08:18 ]
Jak sprawdzisz daj znać i podaj symbol silnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 09:19

Wg tego drugiego obrazka, to ja mam tam podobnie, nieco inaczej jest to ułożone, ale właśnie ten czujnik mam pod taką pomarańczową puszczą, gdzie "rozrzuca" napięcie (wybacz, nie wiem, jak to się fachowo zowie ;p) i to jest właśnie cały ten korpus, bo miałem ostatnio wymieniany termostat (głębiej ów jest ;P)
lecę zobaczyć, czy poskutkuje ;)

Silnik mam 1.4 AEX (na 99%)
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 09:22

Tak to jest to koło aparatu zapłonowego
piotreqm napisał(a): pod taką pomarańczową puszczą, gdzie "rozrzuca" napięcie

Kopółka to jest
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 09:44

dzięki za pojęcie ;)
Sprawa ma się tak, że:
odłączyłem czujnik i pierwszy raz zrobił to samo, czyli zgasł zaraz, ale potem odpalał już niby normalnie, na troszkę niskie obroty (ok 700), ale utrzymywał. Podłączyłem na koniec czujnik i niby normalnie odpalał, ale może dlatego, że już się nagrzał, bo nim jeździłem chwilę po 8:00, więc nie był zupełnie zimny.
Obrazek Obrazek Obrazek
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 09:54

1,4 AEX masz wtrysk wielopunktowy nie mylę się ? :-) Jeżeli obroty spadły do 700 na odłączonym czujniku to z przepustnicą będzie kłopot bo to ona odpowiada za wolne obroty w tym modelu , chyba że masz jednopunktowca to wina leżała by w silniczku krokowym :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 09:59

Pytanie o wtrysk jest dla mnie zbyt trudne ;P Nie mam pojęcia, a jak mogę to sprawdzić? ;P
Gdyby przepustnica, to co wtedy? ;>

To jest rocznik 97, jedna z ostatnich trójek, może to pomoże w roztrzygnięciu, jaki wtrysk? ;P
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 10:10

Ja bym podłączył go pod Vag-a i sprawdził błędy , ale prawdopodobnie może czyszczenie przepustnicy by pomogło? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 10:17

Wygląda na to, że on ma wielopunktowy wtrysk (tak wyczytałem w necie ;p).
Czyli coś nie teges z tą przepustnicą?
A pod VAG'a to w jakimś serwisie, czy gdzie można takie coś zdobyć? ;>
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 10:21

A pod VAG'a to w jakimś serwisie, czy gdzie można takie coś zdobyć?

Możesz kupić wraz z interfejsem , ale jak nie masz doświadczenia to proponował bym do jakiegoś mechanika podjechać :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 10:23

Wygląda na to, że będę się musiał wybrać.
Na razie dzięki za fachową pomoc ;)
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Postprzez pietrasiak2 » 2 sie 2012, o 10:27

Trapi mnie jeszcze zdjęcie filtr powietrza to sprawdzałeś ? i ta rura dolotowa powietrza może tam masz nieszczelność jakąś? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez piotreqm » 2 sie 2012, o 11:55

Tam raczej dużych nieszczelności nie ma, z resztą, w lecie to i tak chyba zamknięte jest i nie ciągnie ciepłego, tylko z dworu(?) ;>
Filtra nie sprawdzałem, może być winny przez np. zabrudzenia?

[ Dodano: 2012-08-06, 15:07 ]
Filtr powietrza i przepustnica czyste, linka gazu lekko podciągnięta (był mały luz) i na razie śmiga, zobaczymy, czy to pomogło ;) Czujnik cieczy chłodzącej wydaje się być sprawnym ;)
Wielkie dzięki za pomoc kolego pietrasiak2 ;)
piotreqm
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 21:34
Lokalizacja: Opole

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 36 gości

cron