nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez PrzemkoXVI » 28 sie 2012, o 19:16

1.6 8V AEE 8V 55kW/75 KM
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

 

Postprzez pietrasiak2 » 28 sie 2012, o 19:22

PrzemkoXVI napisał(a): Autem nie jeżdżę dużo, a przepustnica była czyszczona w zeszłym roku

Samo czyszczenie pełnego efektu nie daje jeszcze musisz ustawić potencjometr.
Sprawdź działanie pompy paliwa ,
Układu WN
Skoro piszesz , że dużo nie jeździsz to najprawdopodobniejsze przyczyny :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez rj109 » 3 wrz 2012, o 12:24

przewody zapłonowe wymienione
świece wymenione na nowe "potrójne"
kopułka przeczyszczona/
dalej czasem mu zdarzy sie nie zapalic .. rano odpale bez problemu przejade kilka km ,zgasze i potem cieżko zapalic .. co to moze byc ?
rj109
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 gru 2009, o 15:59
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez relaniu » 3 wrz 2012, o 23:56

wymien paluch w kopulce ~ 20 zl
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez greg001 » 4 wrz 2012, o 06:50

kopułkę nową daj a nie czyść
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

odpalanie??

Postprzez wesoly_99 » 16 wrz 2012, o 19:34

Panowie, możliwe że już ktoś oto pytał ( nie chce zaśmiecać), ale jest to dla mnie bardzo ważne,bo jeżdżę czesto bardzo autem..
napiecie w akumulatorze mam za słabe.. teraz wynosi 11,94 a na odpalonym silniku troszkę wiecej.. ostatnio mi się przytrafia,że raz auto mi nie odpali, a raz odpali.. wczoraj miałem przypadek,że musiałem odpalać od znajomego przez kable i chwile silnik mój pochodził.. po kilku godzinach stania odpalił już samodzielnie..
jeden elektromechanik mówi,że to może być alternator.. coś tam sprawdzał.
ale czy aby na pewno?? nie chcę wyrzucać kasy na marne..
akumulator mam 3,5 roku..

proszę Was o jak najszybszą odpowiedź..
wesoly_99
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 15:42
Lokalizacja: Debrzno

Postprzez strzeliniasty » 16 wrz 2012, o 19:54

na odpalonym silniku ladowanie powinnobyc w granicach 14V jezeli masz mniej to alternator zaczyna szwankowac

mozliwe jest tez rozniez ze konczy sie akumulator - ja mialem tak ze jak postal sam nie odpalal dopiero na kable wymiana aku pomogla
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Re: odpalanie??

Postprzez Myst » 17 wrz 2012, o 14:28

wesoly_99 napisał(a):napiecie w akumulatorze mam za słabe.. teraz wynosi 11,94 a na odpalonym silniku troszkę wiecej.. ostatnio mi się przytrafia,że raz auto mi nie odpali, a raz odpali...

proszę Was o jak najszybszą odpowiedź..


Witaj
Miałem bardzo podobny przypadek ostatnio... tylko ,że u mnie ładowanie wynosiło 15v . I np. na kilka dziesiąt odpalen ,zdarzyło mu się z 3 razy nie wystartować a za drugim razem zawsze palił od strzału. No i dochodziły u mnie delikatne szarpnięcia na wolnych obrotach.
Podmieniałem akumulator ale było tak samo.Wymieniłem regulator napiecia w atenatorze i jak ręką odjął...
Kiedyś byłem zmuszony także wymienić regulator bo stary miał małe szczotki i własnę świrował tak ,że dawał 12v napięcia. Ale nie polecam firmy Cargo koszt do 30zł wytrzyamał 2 miesiące . Teraz mam Topran ok.48zł (wygląda jak oryginał) i wszystko chodzi elegancko.
Moj altek to Valeo 90a.

Jeśli to nie akumulator (najlepiej jakbys go podmienił) to stawiam na regulator napięcia w altku. :-)
Avatar użytkownika
Myst
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 20:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez trollu » 17 wrz 2012, o 14:35

tak czy inaczej jak ładowanie nie jest ok to altek do remontu, szczotki, regulator. mechanik jak będzie miał alternator przed sobą to powinien wiedzieć co i jak
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Nie chce jezdzic na benzynie..

Postprzez lukasz16100 » 10 paź 2012, o 11:44

Witam, Temat załozony też w dziale LPG, ale że moj problem nie ma doczynnienia nic z LPG tylko PB to dodam też go tutaj moze wy mi pomożecie..
Moim problemem jest to, ze moj Golf III 1,8 AAM z instalacja LPG nie chce jezdzic na bezynie.. tz. odpalam golfa (oczywiscie na bezynie) odpala i odrazu gasnie.. zapalam i gasnie 9wg nie zatrzymuje sie na obrotach tylko gasnie) więc jesli chce go odpalic do jazdy to musze odpalic i wcisnac pedal gazu zeby przelaczyl sie na LPG i wtedy sobie jade :) ale jesli wg wylacze LPG to na benzynie zeby mi nie zgasl to musze 'pompowac' pedal gazu, ale jesli go wcisne do samej deski to samochod i tak zgasnie tak jakby nie reagowal na pedal gazu... podczas jazdy jak przelącze na PB to pedal do samej deski a on sie wg nie rozpedza, szarpie..? Moje pyrtanie co moze byc nie tak ?

Czy to zapłon zle ustawiony (kiedys sie tam mechanik jakis bawil i mozliwe ze od tego czasu to sie dzieje) czy to pompa za male cisnienie daje, czy czytalem tam gdzies ze w wtrysku jest jakis czujnik temperatury powietrze zasysanego czy cos w tym styly ? czy moze czujnik od polozenia przepustnicy?

co o tym myslicie >? Dodam , ze jak odebralem samochod od mechanika (wymiana lozysk itp.) i kazalem mu na to zajrzec to 3 dni chodzil jak igla na PB i LPG, tak samo jak resetuje kompa top też pochodzi przez 2-3 dn dopbrze a potem zas to samo.
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez pietrasiak2 » 10 paź 2012, o 11:59

Po pierwsze -sprawdź jakie ciśnienie podaje pompa paliwa przy wtrysku?
Po drugie jeżeli po restarcie chodzi 2-3 dni ok to znaczy że albo restart zrobiłeś trochę źle ( tzn ma chodzić na PB i ECU nabrać swoich kroków ,aż nie włączy się wentylator wtedy masz pewność że ECU działa w pełnym zakresie temperatury) lub dzieję się coś w połączeniu LPG. Najpierw zrób reset ECU do momentu załączenia się wiatraka , dopiero potem przełącz go na gaz.
Odpisz też jaki stan PB masz w zbiorniku i czy sprawdzałeś też działanie pompy paliwa bo przy dotankowaniu np za 20 zeta przy zbiorniku gazu to zabójstwo dla pompy paliwa (nawet nowa nie wytrzyma 2-3 miesięcy i padnie.
W azie czego czekam na pw :-) :-) :-)

[ Dodano: 2012-10-10, 11:01 ]
Ps . Napisz też jaką instalkę LPG masz .WAŻNE?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Słabo kreci

Postprzez luq13 » 10 paź 2012, o 16:28

Witam mam pytanie bo czasami odpala za pierwszym razem a czasami muszę krecic żeby załapał co to może być Pompka do wymiany ?
luq13
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 22:57
Lokalizacja: Elblag

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości