nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez antonio » 25 lis 2012, o 10:38

a to przepraszam koleżankę najmocniej,no nie zwracałem uwagi na to,tylko tyle że strasznie dużo dzieje ci się na raz z tym twoim golfem ja sam mam emeryta z 94r i też mam problemy ciągle coś trzeba robić przy aucie z tym rocznikiem,i z tego co wnioskuje masz problem połączyć się z vag a od tego trzeba by było zacząć w tym przypadku,ale kumata dziewczyna jesteś widzę. :ok:
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

 

Postprzez Stachu_76 » 25 lis 2012, o 19:02

netka22, może czujnik halla jest padnięty a jak jak piszesz
netka22 napisał(a): Immo chyba nie posiadam
ale tylko chyba i tak jak pisze antonio, VAG
Avatar użytkownika
Stachu_76
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 13:23
Lokalizacja: Piaseczno
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez netka22 » 25 lis 2012, o 19:38

No to muszę podjechać do mechanika, bo nie mam. Jak się czegoś dowiem postaram się spisać kody błędów chociażby. Dzięki wszystkim za pomoc ;)

[ Dodano: 2012-11-26, 16:18 ]
Po podłączeniu do komputera wykazał on dwa błędy:
- 515 czujnik halla
- 17978 immo

Na razie błędy skasowane, jak nie będzie chciał odpalić podepnę jeszcze raz do VAGa. Na chwilę obecną wiem tylko tyle.


Mam jeszcze pytanie trochę odbiegające od tematu.. Na dowodzie rok produkcji mam '94, a po numerze VIN wychodzi na rocznik 95, jak mam to interpretować? To czysta ciekawość.
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez greg001 » 28 lis 2012, o 01:42

może to być przejściówka roku np. wyprodukowany być końcem grudnia
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 28 lis 2012, o 01:53

netka22 napisał(a):Mam jeszcze pytanie trochę odbiegające od tematu.. Na dowodzie rok produkcji mam '94, a po numerze VIN wychodzi na rocznik 95, jak mam to interpretować? To czysta ciekawość.


greg001 napisał(a):może to być przejściówka roku np. wyprodukowany być końcem grudnia


moje mk3 jest z listopada 94r. a po Vin'ie modelowo to 95 rocznik.

Więc spoko... od taka rozbieżność w danych fabrycznych a tych w dowodzie rejestracyjnym :D
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez netka22 » 28 lis 2012, o 11:57

greg001 napisał(a):może to być przejściówka roku np. wyprodukowany być końcem grudnia


Dziękuję za wyjaśnienie. A co do problemu ostatecznie wyszła jednak Twoja myśl, czyli czujnik halla. Miałbyś może chęć żeby jeszcze raz pomóc? :) Chodzi mi o dopasowanie całego aparatu tak jak pisałeś, bo nie chciałabym kupić złego. Z Allegro bądź skądkolwiek. Zamontować to już dam chyba mechanikowi, nie widzę się w tym. Tylko nie wiem jakich informacji potrzebujesz. Dowodowo rocznik '94 1.4 CL. Jeśli coś jeszcze jest potrzebne to daj znać.
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez Paweu » 28 lis 2012, o 13:49

netka22 napisał(a):Jeśli coś jeszcze jest potrzebne to daj znać.


Numer części potrzebny jest.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez netka22 » 28 lis 2012, o 20:25

Paweu_mk3 napisał(a): Numer części potrzebny jest.


Nie wiem który to, ale spiszę oba:
0237 521 063
030 905 205 AC - to chyba numer samego czujnika tak?


Wymieniony, śmiga. Dziękuję wszystkim za pomoc ! ;)
Avatar użytkownika
netka22
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 23:17
Lokalizacja: kraków

Postprzez jimmy18 » 29 lis 2012, o 21:42

rozwiązałem problem. brak sprężania, do wymiany uszczelka pod głowicą.
jimmy18
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 18:09
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Problem z odpaleniem na ciepłym ABU

Postprzez urbi05 » 1 gru 2012, o 20:06

Witam :-) ostatnio dostrzegłem dosyc dziwny problem. Otóż gdy silnik jest ciepły (ponad 70 stopni) to nie chce odpalić. Na zimnym nie ma żadnych problemów a gdy tylko się rozgrzeje i go zgasze żeby po chwili zapalić to moge sobie kręcić i kręcić, czasami pomoże wciskanie gazu przy kręceniu ale silnik wtedy startuje bardzo nierówno z obrótów i po 2s osiąga dopiero normalne obroty biegu jałowego (zdarza sie nawet ale rzadko że odpala normalnie!!!). Oczywiście gdy dłuższą chwile odczekam aż silnik ostygnie pali na dotyk. Podrzućcie jakieś pomysły co w pierwszej kolejności sprawdzić, każda rada sie przyda :-) Może dodam że pierwsze podejrzenie padlo na czujnik temp. ten w krućcu koło termostatu. Ale czy wtyczka jest podłączona czy zdjęta nie ma najmiejszej reakcji silnika, obroty nie wzrastają (sprawdzane na ciepłym odpalonym silinku) jedne co to zegar temp na blacie opada na zero. A może gdzieś jakaś masa?
urbi05
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 00:06
Lokalizacja: Tczew

Postprzez antonio » 1 gru 2012, o 20:24

sprawdz układ zapłonowy swiece aparat zapłonowy ja chyba od tego bym zaczoł przewody,chyba że masz coś z cisnieniem paliwa nie tak

[ Dodano: 2012-12-01, 19:28 ]
sprawdz układ zapłonowy swiece aparat zapłonowy ja chyba od tego bym zaczoł
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez trollu » 1 gru 2012, o 21:05

ja bym się przyjrzał hallowi i cewce
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości