nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez urbi05 » 2 gru 2012, o 12:59

Faktycznie Hall i cewka mogła by miec na to wpływ tylko dlaczego to dzieje sie tylko na ciepłym silniku. Wydaje mi sie że gdyby któryś z tych elementów był uszkodzony auto wogóle by nie odpaliło?
urbi05
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 00:06
Lokalizacja: Tczew

 

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 13:22

na ciepłym właśnie będzie się krzaczyć bo np rośnie rezystancja aż zrobi się przerwa i koniec. przerabiałem to przy czujniku położenia wału i właśnie cewce gdzie uszkodzony był moduł czy coś
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez urbi05 » 2 gru 2012, o 13:39

No to dowiedziałem się czegoś nowego :-) Muszę to koniecznie sprawdzić, właśnie jak to sprawdzić?? :P
urbi05
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 00:06
Lokalizacja: Tczew

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 13:46

najłatwiej podpinając inna cewkę na jakiś czas, halla w ciemno wymieniałem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 2 gru 2012, o 14:08

kolego to samo mam co ty do dziś. dzisiaj muszę podłaczyć sterownik ecco bezpsrednio do cewki bo na benzynie odpala na ciepłym, a jak przelacze na gaz pojade kilka km, zgaszę silnik to zawsze dłużej odpalam tak jak na filmie.
Wysyłam linka z filmem może masz podobnie?

http://www.youtube.com/watch?v=mF82sqLz5mA
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez urbi05 » 2 gru 2012, o 14:42

Nigdy nie krecilem tak dlugo rozrusznikiem takze nie powiem Ci czy mi mniej wiecej po tym samym czasie odpala:P no i zasadnicza roznica ze mam benzyne bez gazu. U mnie nie ma reguły, po prostu czasami na cieplym dopali na dotyk, czasmi trzeba chwile pokrecić i wciskać pedał gazu dopiero zaskoczy a czasami po prostu odczekać aż trochę ostygnie (oczywiście wszystko na ciepłym silniku). Kolega trollu wydaje mi sie ma dobry trop z tą zwiekszająca sie rezystancją (opornością) pod wpływem temperatury.
urbi05
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 00:06
Lokalizacja: Tczew

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 14:50

urbi05 napisał(a):Kolega trollu wydaje mi sie ma dobry trop z tą zwiekszająca sie rezystancją (opornością) pod wpływem temperatury.

tak, tylko żeby Ci jakiś spec nie powiedział że mierzył halla i ma dobrą oporność bo to nie nic do rzeczy ;-) w przypadku cewki już bardziej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 2 gru 2012, o 14:52

Tak z ciekawości jezeli wymieniamy czujnik halla,musimy ustawiać zapłon?
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez trollu » 2 gru 2012, o 15:28

tak z "wyjątkiem" np ADY/AGG. w np 1.8 ustawiasz wszystko na znaki i ustawiasz zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej kręcąc aparatem zapłonowym. w ADY/AGG aparat ustawiasz na znaki i koniec, resztę robi ECU dzięki hallowi i czujnikowi położenia wału.
"wyjątek ADY/AGG" polega na tym, że jak dobrze zapamiętasz pozycję aparatu przed demontażem i założysz go z powrotem tak samo to nic nie robisz więcej, w innych silnikach jest ten problem że aparat można przekręcić w prawo lub lewo i trzeba zawsze ustawić zapłon, może być tak że włożysz na oko i będzie jeździć ale na 99,9% nie będzie tak jak powinno być
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pawełgolfgreen » 2 gru 2012, o 17:42

z tego co pamietam u mnie nie było żadnej lampy po remoncie silnika. tak na oko udało sie ustawić ze szwagrem według dobrego zapalania.
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez greg001 » 3 gru 2012, o 13:18

ja miałem podobny problem i pomogła wymiana kopułki i palca - sprawdź ich stan ew. przeczyść papierem
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Golf III 1.6 benzyna ciężko pali

Postprzez dzony92 » 4 gru 2012, o 22:16

Witam mój golfik ciężko pali głównie jak jest zimno, jak jest wilgotno lub długo stał nie odpalany.
Przy przekręceniu kluczyka słychać jakby świst. Czy to bendix? W lato było normalnie. Słyszałem że jak jest zimno tak może się dziać, czy to prawda? :)
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości