przez slawek_89 » 15 gru 2012, o 21:28
Witam, jestem nowy na Waszym forum i mam pewien problem z moim Golfem. Czytałem na forum o podobnej sytuacji ale moja jest troszke inna.
Pacjent to Golf III 1.6 75KM z '94roku.
Mam go od prawie dwoch miesięcy. Jak go kupiłem to wymieniłem czujnik temp. bo wskazywał 70stopni, po wymianie dalej to jest, zostało sprawdzone i przkłamuje o 20pare stopni. W miedzy czasie miałem podejżenie padnietej uszczelki pod głowicą i tak też było.
Pewnego dnia nie mogłem go odpalić, kręcił prawie już odpalał i tak w kółko po dłuższym kręceniu było czuć benzyne. Na linke odpalał odrazu. Zawiozłem go do warsztatu. Wymienili: uszczelke pod głowicą, planowanie głowicy (wymiana uszczelniaczy, szlifowanie gniazd zaworowych), pasek rozrządu, rolka napinająca paska wielorowkowego, simiering wału, uszczelka kolektora ssacego i wydechowego, oczywiscie olej wraz z filtrem i płyn chłodniczy.
Golf przyjechał pod dom następnego dnia rano nie chciał odpalic te same objawy co wyżej, pojechał spowrotem na warsztat tam stwierdzono że cewka do wymiany i tak też się stało. Pojeździł ponad tydzień i dalej to samo kręci i nic na lince łapie odrazu. Przed próbą odpalenia na lince wymieniłem kable zapłonowe ale nic to nie pomogło. Cewka była nowa także raczej można wykluczyć jej wine.
Między innymi też jest taki objaw, że rano jak zostaje odpalony na zimnym to strasznie go przerywa jak przegazuje ale na biegu jałowym chodzi bez zająkniecia nie faluje.
Świece moge sprawdzić dopiero w poniedziałek bo nie mam klucza niestety.
Panowie co robić dalej?