nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Filip » 1 sty 2013, o 12:51

Więc prawdopodobne mam usterkę :-) po przekręceniu kluczyka przepustnica ani drgnie :-)
Filip
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 16:28
Lokalizacja: TSK

 

Postprzez pietrasiak2 » 1 sty 2013, o 12:55

sprawdź wtyczkę krokowca często tam jest wina no i cały zespół przepustnicy
jak ją czyściłeś przydała by się adaptacja :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Filip » 1 sty 2013, o 13:01

Jak ka czyściłem usłyszałem w obudowie jak by coś tam się rozsypało , mam następną przepustnice jak przyjdzie kabel do diagnostyki zamienie je a i posprawdzam miernikiem piny w wtyczce :-)

[ Dodano: 2013-01-03, 15:38 ]
Problem rozwiązany cewka była winna wszelkiemu złu :) zamykamy temat :)
Filip
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 16:28
Lokalizacja: TSK

Postprzez Gucci » 2 sty 2013, o 12:16

Ta uszczelka jest do silników diesla, będzie pasować?
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez trollu » 2 sty 2013, o 12:50

Gucci napisał(a):Ta uszczelka jest do silników diesla, będzie pasować?

będzie chociaż ja jak robiłem u siebie odmę to musiałem ją ztuningować i obciąć żeby była niższa bo króciec grzybka jest za krótki. Nie polecam zabaw z silikonowaniem itp bo ta uszczelka to nie majątek, w googlach masz rysunki, nr części, w każdym sklepie powinni ci sprowadzić tą uszczelkę.
Resztę odmy masz drożną? Jak wygląda długi przewód idący od bloku do góry? Ja miałem odme w rozsypce ale nie miałem takich cyrków, po zrobieniu jej obroty na wolnych może się trochę wyrównały
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gucci » 2 sty 2013, o 16:21

Tą uszczelkę jutro kupuje, jutro też jade na ustawianie zapłonu i sprawdzenie rozrządu.
Zrobiłem zdjęcie silnika, jakbyś mógł to narysuj w paincie, o którą część Ci chodzi.
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez trollu » 2 sty 2013, o 16:53

chodzi mi o tą rurkę
Obrazek
radzę tez dobrze przepłukać gorącą wodą grzybek który jest pod tą kwadratową obudową na 2 śruby na deklu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 2 sty 2013, o 21:24

Gucci napisał(a):Ta uszczelka jest do silników diesla, będzie pasować

kolego staram się odpowiadać konkretnie, numer sprawdzony w katalogu - część jest do silnika 2E (między innymi oczywiście ale taki masz więc podałem ci numer i fotki.


Rurka którą pokazuje kolega trollu jest niestety znacznie droższa i oba kawałki plastykowy i ten u góry gumowy łącznie koło stówki będą kosztować
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez szmidt344 » 3 sty 2013, o 16:59

Witam,
Mam dokładnie ten sam problem.
Wymieniłem kable, świece, kopułkę i palec i nadal nie chce palić (kompletnie zero odzewu... żeby chociaż zacharczał). Z cewki leci iskra.
Czy rozwiązał już ktoś ten problem? Chodzi o ten czujnik?


Pozdrawiam
szmidt344
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 3 sty 2013, o 16:57
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez greg_117 » 3 sty 2013, o 19:20

tak jeden z kolegów z forum zamianił cały aparat i golfik mu zapalił i teraz czeka za nowym aparatem :) ja również mam ten probem... po zakupie nowej cewki zero odzewu... łapał tylko na 1 gar i nic poza tym ;/ zakupie czujnik z całym aparatem i będzie ok :)
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez PabloSBT » 3 sty 2013, o 23:02

u mnie było tak że jak był rozgrzany to tracił moc i wtedy sprawdzałem na kablach i raz iskra była raz nie więc skoro u ciebie z cewki idzie iskra to albo palec albo czujnik halla. Najpierw zdejmij kopułkę i zobacz jak wygląda palec i środkowy trzpień na kopułce ja kupiłem używanego halla z całym aparatem za 60 zł wymiana 15 min ;P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Imper » 3 sty 2013, o 23:58

zapewne halla. Latwo mozna to sprwadzic czy jest on sprawny. Wystarczy miec zwykly miernik za 10zl. Opisow jak to zrobic jest masa w sieci. Takze za nim zaczniecie wymieniac na slepo cewki i inne podzespoly warto sie tym zainteresowac
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości