nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gucci » 4 sty 2013, o 21:44

trollu napisał(a):chodzi mi o tą rurkę
Obrazek
radzę tez dobrze przepłukać gorącą wodą grzybek który jest pod tą kwadratową obudową na 2 śruby na deklu


Pod kwadratową obudową na tym zdjęciu jest odma i jej uszczelka.
Możesz dokładniej powiedzieć o co chodzi? Najlepiej zaznacz na jakimś zdjęciu.

Nowa uszczelka odmy założona i jedyne co się zmieniło - nie śmierdzi już gazem. Nadal gaśnie przy zmianie biegów przy wyższych prędkościach.
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

 

Postprzez trollu » 5 sty 2013, o 02:43

Gucci napisał(a):Pod kwadratową obudową na tym zdjęciu jest odma i jej uszczelka.
Możesz dokładniej powiedzieć o co chodzi? Najlepiej zaznacz na jakimś zdjęciu.

ja jako odmę rozumiem cały układ odpowietrzania skrzyni korbowej. skoro wiesz co jest pod dekielkiem to co mam zaznaczać? Jak u siebie czyściłem odmę to pełno syfu tam było dlatego warto tam zajrzeć i wyczyścić
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gucci » 5 sty 2013, o 15:54

Odmę już przepłukiwałem ciepłą wodą i wydaje mi się, że jest drożna.
Tą rurkę, którą mi zaznaczyłeś można wyciągnąć bez problemu?
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez trollu » 5 sty 2013, o 16:00

na dole trzyma ją taka wsuwka, a u góry opaska, demontaż to jakieś 30 sekund
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Gucci » 5 sty 2013, o 16:55

Ta rurka do czego służy? Wymontowałem ją. Z końcówki od strony silnika czuć benzynę, z końcówki od strony odmy też ale dużo mniej intensywnie.
Przepłukałem ją wodą i nic nie wyciekało po drodze. W środku żadnego zatoru raczej nie ma, bo dawała radę przepuścić dużą ilość wody.
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Dziobex » 5 sty 2013, o 22:17

A ja mam podobny problem z 1.4 ABD dzisiaj mi się to przytrafiło zgasł mi 2 razy. Wbijam trójkę i nagle spokojnie sobie opada wskazówka od obrotomierza i po cichutku wygasa. Co to może być??
Dziobex
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gucci » 6 sty 2013, o 14:59

LINKA

Może ta pęknięta gumka na lince od gazu ma tu jakieś znaczenie?
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

vr6 nie odpala po umyciu

Postprzez Jacek6804 » 6 sty 2013, o 23:10

Witam, wczoraj pękł mi kruciec od chłodnicy i cala komore silnika zalało mi płynem więc musiałem sie go jakoś pozbyć bo płyn by nie wysechł. Dzis byłem zmuszony opłukac komore wraz z silnikiem woda bierzącą i od tamtej pory mam problem, ok 3 godz po umyciu przystąpiłem do rozruchu silnika, no i odpalił (kręcił minimalnie dłużej niż zawsze). Silnik pochodził z minute na wolnych obrotach po czym zgasł. Silnik wtedy tak dziwnie chodził, tak jak by nim trząchało delikatnie i było czuć wibracje na całym samochodzie. Ponownie silnika nie udało już się uruchomić, nawet z rozruchu i innego aku. Więc spielismy samochod na hola i z hola go pobowałem odpalić i odpalił ale dopiero po ciągnieciu go ok 50m na 1 biegu z obrotami prawie 2 tys, gdy odpalił musiałem trzymac gaz na obrotach conajmniej 3 tys bo by zgasł, a jesli dałem więcej gazu to przy 4-5 tys strzelał z tłumika i cały się trząsł i więcej na obroty nie mógł się wkręcić. gdy pochodził dłużej to mogł już pracowac przy obrotach 2 tys i nie gasł, lecz po minucie i tak gasł, i tak w kółko mozna było robić, z rozrusznika na odpalenie nie ma szans.
Miał ktoś z was taką sytuację lub wie co mogło się zalać ewentualnie spalić...;/
Jacek6804
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:32
Lokalizacja: brać pieniadze?

Postprzez Paweu » 6 sty 2013, o 23:40

a osłoniłeś jakiekolwiek elementy elektryki silnika przed wodą czy cały polałeś?

Przewody WN kiedy wymieniane?

A na hol to się traktor odpala a nie samochód.. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez mate157 » 6 sty 2013, o 23:47

Przewody odepnij (wcześniej zrób zdjecie, oznacz) i daj do ciepłego pomieszczenia żeby wszystko wyschło. tak samo możesz zrobić z kopułką,
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez pietrasiak2 » 7 sty 2013, o 10:02

Prawdopodobnie jak wyżej koledzy piszą . Wysuszyć układ WN łącznie z cewką.Sprawdź czy nie masz wody w gniazdach świec, czy nie zalane są :aparat zapłonowy i złącza wiązki silnika , nawet wyjca jak masz w komorze silnika.
Nie odpalaj na ciąganie z 1 biegu bo przeskoczy ci rozrząd lub już to zrobił i jak będzie to schło ja bym sprawdził dla spokojności :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 9 sty 2013, o 00:13

Nie, linka po puszczeniu pedału gazu ma mieć minimalny luz i to wszystko. Gdyby go nie miała i przepustnica nie domykałaby się do wkrętu ograniczającego di silnik miałby na wolnych za wysokie obroty i paradoksalnie czasem mógłby gasnąć
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości