nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z odpalaniem

Postprzez pudzian1981 » 9 sty 2013, o 20:55

Witam. Mam problem z odpalaniem autka,odpala tylko od razu gasnie i nie reaguje na pedał gazu i czuje benzyne jakby sie zalewał. Proszę o pomoc :!:
pudzian1981
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: łodz

problem z odpalaniem

 

Postprzez PrzemkoXVI » 9 sty 2013, o 23:12

Nie ten dział.

pudzian1981 napisał(a):Mam problem z odpalaniem autka


Świece, akumulator, przepustnica sprawne w 100%?
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez Yamakasi1988 » 10 sty 2013, o 16:25

mam identyczny problem z golfem 3 1,4 CAT
gdy pada deszcz badz jest wiglotno odpale silnik che ruszyc i nagle gasnie i koniec nie odpale juz go
jak teraz w zime przyjdzie mroz na noc to bez problemu mozna jezdzic ale gdy tylko odwilz i deszcz nie ma opcji po dodaniu gazu albo odrazu gasnie ale gwałtownie sie dławi silnik i juz nie wiem czy to cewka czy palec czy kable WN
:-o
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez pietrasiak2 » 10 sty 2013, o 16:44

Co dodać stan układu WN jest bardzo ważny i radzę sprawdzić stan kopułki ,palca i przewodów ,(czy nie ma śniedzi,wżerów, czy nie przeskakuje iskra) ewentualnie wymienić . :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Dusi się na zimnym silniku

Postprzez B0rewicz0 » 13 sty 2013, o 19:26

Witam
Mam problem ze swoim golfem otóż od jakiegoś czasu gdy silnik zaczyna się nagrzewać (ok 70 stopni) to przy dodawaniu gazu zaczyna się dusić. Przy diagnozowaniu VAGiem wyrzuca mi błąd czujnika halla (brak sygnału) oraz błąd sondy lambda (brak sygnału-błąd sporadyczny). Powyższe pomiary wykonywałem na zgaszonym silniku. Natomiast po odpaleniu i przegazowaniu oba błędy znikają. Jak silnik jest ciepły (90 stopni) to się już nie dusi.

Mam golfa III 1.4 ABD benzyna bez LPG, 92r.

Nie dawno wymieniałem króciec układu chłodzenia ponieważ przeciekał. Od tego momentu zaczęło się to wszystko dziać.

Czy może być to wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej znajdującego się w króćcu?
B0rewicz0
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 19:19
Lokalizacja: Stare Bożejewo

Postprzez łukasz1983 » 13 sty 2013, o 19:45

Pomiary wykonuje się na odpalonym i rozgrzanym silniku,to nie dziw się że wywala ci błędy.Odepnij wtyczke z czujnika temperatury jak jest zimny i go odpal jak nie będzie różnicy to czujnik do wymiany.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez maxpawel2007 » 15 sty 2013, o 18:55

WITAM PONOWNIE!!!
Problem w swoim "GULFIE" rozwiązałem.
A więc jak pisałem po włączeniu zapłonu czekałem aż pompka paliwowa przestała działać
i tak kilka razy. Wyczaiłem to syczenie przy kolektorze ssącym jest to REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA. Są na nim dwie uszczelki i po wyjęciu tegoż regulatora okazało się że jedna z nich jest uszkodzona. Tak więc niezwłocznie wymieniłem obie uszczelki i WSZYSTKO GRA.
Autko pali bez jęknięcia.
POZDRAWIAM!!![/b][/i]
maxpawel2007
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 14:51
Lokalizacja: Sieniawa

Postprzez B0rewicz0 » 15 sty 2013, o 20:58

łukasz1983 po odpięciu wtyczki i przejechaniu kilku set metrów nie dało się jechać, jak się zatrzymałem to nie mogłem ruszyć.

Podpiąłem VAG pod rozgrzany silnik po 20km jeździe i wyrzuciło mi 2 błędy:
Obrazek

Po skasowaniu błędów nie pojawiły się ponownie. Jak dobrze rozumiem odczyty komputera, to szwankuje czujnik temperatury? A czemu sonda lambda sporadycznie nie ma sygnału?
B0rewicz0
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 19:19
Lokalizacja: Stare Bożejewo

Postprzez KOLBE21818 » 15 sty 2013, o 22:19

Bardzo dziękuję za kolejną podpowiedź. Sprawdzę jeszcze ten czujnik. Odezwę się jak coś będzie nie tak i czy pomogło.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2013-01-22, 11:19 ]
maxpawel2007
Cześć!!!
Mógłbym Cię poprosić o opis miejsca tego regulatora ciśnienia paliwa??? bo chyba go nie mam. A u mnie to chyba będzie też pompką paliwa chyba że się coś poprawi po wymianie tego regulatora. Z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
KOLBE21818
 

Postprzez pablomed » 16 sty 2013, o 22:42

Jesli wypiąłeś czujnik na włączonym zapłonie to masz błąd sporadyczny, więc samym faktem że masz zgłoszony ten błąd się nie martw bo nic to nie znaczy, mimo to czujnik warto sprawdzić, nie Vagiem tylko omomierzem opory i voltomierzem zasilanie na pinach 1-3 wtyczki.
Z lambdą to nie jestem pewien - ale chyba nie jest normą że jest zgłaszany jej błąd bez uruchomionego silnika. Zacznij po prostu od oględzin jej kabelków i zwłaszcza wtyczki czy czysta
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Gucci » 18 sty 2013, o 01:34

Ciąg dalszy moich przygód z Golfem ;)

Byłem u mechanika wymienić linkę gazu, nic to nie dało.
Powiedział mi, że przepływka jest do wymiany. I tu pytanie, kupić taki zamiennik czy taką używke?

Na gazie: Po odłączeniu przepływki obroty stoją w miejscu. Kiedy dodam gazu to obroty zaczynają falować aż w końcu silnik gaśnie. Kiedy dojeżdżam do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło nawet kiedy obroty nie są jakieś wysokie to silnik gaśnie. Po podłączeniu przepływki obroty przestają falować, silnik gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła ale tylko przy wyższych obrotach. Nie gaśnie tak jak wcześniej przy co drugim dojeżdżaniu do skrzyżowania. Za to po wciśnięciu gazu na wolnych obrotach lubi je sobie potrzymać, czasami spadają do normalnych czasami nie.

Czytałem trochę o potencjometrze przepustnicy, może on jest tu winny? I znowu, czy takie coś da rade?
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Cięzko pali albo wgule nie pali mk3 2.0 8v

Postprzez Kubuss » 18 sty 2013, o 18:28

Witam !
Mam problem z silnikiem 2.0 8v agg mianowicie gdy stoji w garazu przychodze i odpala bez problemu ;p gdy go zgasze po przejechaniu do sklepu i prubuje odpalać to kreci i chyta po jakiejś chwili albo nie odpali wg ;p albo zdusze do na biegu tez ciezko go odpalic albo nie pali wg ale kreci . dzis stał sobie na polu chciałem go zapalic to od[palił ale zaraz zgasł ale odpaliłem go po dodaniu troche gazu odpalił ale po puszczeniu gasnie ;p ale po 6 prubie zagadał ale skakał po obrotach ale po chwili załapał i było ok Ja juz nie mam pojecia co to moze byc ?? jak sie zaczeło to dziac wypatrzyłem ze przy czujniku połozenia wałku kable sie zwarły to go wymieniłem ;d ale dalej nic :(
wiec prosze o pomoc co z tym jest bo auto cały czas stoji, starch sie gdzes nim wybrac bo jak by miał nie zapalic ;p
Kubuss
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 sty 2013, o 18:16
Lokalizacja: Myślenice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości