nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 18 sty 2013, o 22:36

Gucci, przecież masz przepływkę klapkową, musisz kupić używkę tą drogą niestety, nie wiem czy ta z linku bo nie wiać numeru, na końcu numeru VW musi mieć literę C lub B - innej nie kupuj. Przepustnica z TPS też musi być od tego silnika, wg numerów które sa na każdej częsci się kupuje. Póki co za dużo strzelasz w ciemno. Zarówno przepływomierz jak i TPS bardzo łatwo sprawdzić miernikiem uniwersalnym dawałem opisy do tego i do tego.
Jeśli mechanik z tym przepływomierzem też tak strzelił w ciemno to absolutnie nie kupuj bez pewności, to jest z drogie, można pożyczyć przełożyć sprawną czy problem ustąpi, albo dokładnie sprawdzić jak opisałem.
To jest właściwy przepływomierz masz numery w aukcji http://allegro.pl/passat-b3-golf-iii-au ... 21448.html
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez trollu » 18 sty 2013, o 23:58

czyli odpala z wciśniętym pedałem gazu a bez ciężko? zainteresuj się przepustnicą
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Kubuss » 19 sty 2013, o 00:44

To juz ogarnołem bo to jak juz poczytałem gdzies ze to sie tak moze stac ale juz mu przeszło ;p tylko mam z nim problem tego typu ze np jak go zdusze na biegu czyli mi zgasnie to juz go nie zapale albo uda sie po 5 próbie odpalenia go ale bardzo ciezko albo ja postoji w garazu i przychodze rano to odpala ale bardzo cięzko
Kubuss
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 18 sty 2013, o 18:16
Lokalizacja: Myślenice

problem z odpaleniem mk3 1.4 abd

Postprzez greg_117 » 19 sty 2013, o 13:48

czesc zakupiłem aparat kompletny GOLFA 3 I nic... nadal to samo kurcze... co to może byyć ? jak kręce auto podczas palenia to jest tak,że zakreci cos go przyblokuje , puści i znów zakręci... zablokuje.. puści i kręci..... a moze rozrusznik czerpie prąd bo się zacina i wtedy cewka nie podaje odpowiedniego napięcia na aparat i nie chce palic co ?

zakup był taki ponieważ podejrzewany był czujnik halla ... nawet nowa cewka jest zamontowana i cisza.. kompletnie nie chce zagadać ...
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Gofer » 19 sty 2013, o 14:35

greg_117 napisał(a):jak kręce auto podczas palenia to jest tak,że zakreci cos go przyblokuje , puści i znów zakręci... zablokuje.. puści i kręci.


Przestawiony zapłon , do ustawienia.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez greg_117 » 19 sty 2013, o 14:49

a teraz dobrze popatrzyłem na kable i kopułkę to coś mam źle podłączone kable ;/ możesz podesłąć mi jakieś foty ? bo jest tak : 1 3 4 2 tak ? od rozrządu strony ?

[ Dodano: 2013-01-19, 13:49 ]
a zapłon to na tym aparacie się ustawia tak ??
greg_117
Gaduła
 
Posty: 514
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 01:30
Lokalizacja: Bieżuń

Postprzez Gofer » 19 sty 2013, o 14:55

greg_117 napisał(a):możesz podesłąć mi jakieś foty ?


Niestety ja mam AEE.
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

GOLF iii 1.8 PROBLEMY Z ODPALANIEM

Postprzez maciekzlw » 19 sty 2013, o 15:25

witam. mój problem polega na tym iż mój golfik jak stoi w garażu i pójdę go odpalić to wszystko gra odpala bez problemu, ale jak wyjadę do sklepu i się rozgrzeje i postoi chwile i potem chcę go z powrotem odpalić to nie daje rady, normalnie kręci ale nie zapala a nawet jak mu się uda z pomocą wciskania pedału gazu to całego go trzepie i i muszę go tak gazować z minutę bo takto zgaśnie nie wiem co może być grane a samochód mi potrzebny sprawny..
maciekzlw
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 19:21
Lokalizacja: Zelów

Postprzez k-m-r1 » 19 sty 2013, o 16:06

na google jest foto opis z cylindrami poszukaj to nie boli

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2345122.html
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Problem z odpalaniem na ciepłym silniku

Postprzez peta1992 » 19 sty 2013, o 17:11

Wiem, że to forum Golfa III ale wujek prosił żebym poszukał coś w necie to spytam tu... Wujek posiada golfa IV 1,4 16v i ma problem z odpalaniem gdy silnik jest ciepły co o tym myślicie ?...
Avatar użytkownika
peta1992
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 11 mar 2012, o 23:01
Lokalizacja: Lubkowo

Postprzez trollu » 19 sty 2013, o 17:17

ma czujnik położenia wału? na początek hall, cewka do sprawdzenia
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez peta1992 » 19 sty 2013, o 17:31

dzwoniłem i pytałem. Samochód był u mechanika bo brał olej i mechanik tam powymieniał wszystkie uszczelki itd i wszystko ok tylko teraz jak jest ciepły to właśnie problem z odpalaniem... wujek nie wie czy ma czujnik położenia wału... cewka sprawdzona...

[ Dodano: 2013-01-21, 09:09 ]
ktoś ma jeszcze może jakiś pomysł ?...
Avatar użytkownika
peta1992
Gaduła
 
Posty: 484
Dołączył(a): 11 mar 2012, o 23:01
Lokalizacja: Lubkowo

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 32 gości