nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez RYSZARDbogu » 19 sty 2013, o 19:19

Miałem podobny problem i z mechanikiem zwaliliśmy winę na uszczelkę pod mono wtryskiem ( jesli masz w gazie obroty będą ok a na benzynie będzie gasł i obroty beda folowały) 2 podejrzenie było ze jest cos z stacyjka miał misje ze nie odpalał rozłączało prąd i na kluczyk go nie odpaliłeś ;/ a nie raz jak postał to było okej

[ Dodano: 2013-01-19, 18:20 ]
Ja BYm zwalał wine na Uszczelke pod mono.
RYSZARDbogu
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 07:40
Lokalizacja: Boguchwały . ok.Morąga

 

Postprzez Gucci » 20 sty 2013, o 01:29

Akurat w tym przypadku nie sprawdziłem nr części tylko zasugerowałem się tym, że było napisane, że będzie pasować.
Tylko kupując taką używke z allegro ryzykuje, że ona też będzie walnięta ;/

Jutro podjade do mechanika i sprawdzimy, bo nie posiadam takiego miernika.
Chyba, że sam to ogarne. Przynajmniej się czegoś naucze. Jaki miernik jest tu potrzebny? Coś takiego klik

Taka przepływka będzie ok?
Pytam, bo numer się zgadza ale czytałem, że potrafią oszukiwać i wystawiać np przepływomierz od Golfa II zamiast III
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez toszek » 20 sty 2013, o 13:05

Podpinając się pod tematy uszczelki pod wtryskiwaczem, było czuć opary benzyny po wyłączeniu samochodu?
toszek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 01:48
Lokalizacja: SR

Postprzez pietrasiak2 » 20 sty 2013, o 13:12

Pierwsze to sprawdź czy na cieplym jak odpalasz masz iskrę.
po drugie sprawdź na ciepłym jak nie będzie chciał odpalić , zdjąć wtyczkę z czujnika cieczy i odpalić go bez.
Po trzecie kiedy wymieniałeś świece? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez maciekzlw » 20 sty 2013, o 13:34

problem rozwiązany, wymieniony moduł i przy okazji świece i wszystko gra jak ta lala :)
maciekzlw
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 19:21
Lokalizacja: Zelów

Nie działa na benzynie

Postprzez Przemo1101 » 20 sty 2013, o 14:29

witam wszystkich potrzebyje pomocy , mianowicie zamierzam kupic golfa 3 ( poprzedniego musiałem sprzedac ) ale do zeczy golf którego chce kupic jest z silnikiem 2.0 16 v (136km) na mechanicznym wtrysku . poprzedni silnik jaki w nim był to 1,8 . zauwarzyłem ze obudowa filtra powietrza w 2.0 16v jest z jakas przepustnica i z przewodami do wtrysków w tym tego nie ma . pali na samym lpg , i teraz pytanie czy wystarczy kupic kompletny wtrysk do tego czy cos jeszcze i czy to wogóle da sie zrobic?
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-2-0-g ... 63394.html
oto link do tego samochodu pomózcie :)
Przemo1101
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:42
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Imper » 20 sty 2013, o 19:38

widac niezly wynalazek. Podpowiem jedynie tyle. Jezeli jestes wewnetrznie przekonany do tego samochodu a silnik (pomijajac braku seryjnego ukladu zasilania) jest bez zastrzezen to mozesz go smialo kupic. Z tym ze nie ma sensu pakowac sie ponownie we wtrysk mechaniczny (chyba ze dorwiesz taki w dobrej kondycji od sprawdzonego sprzedawcy w komplecie) lepiej zaadaptowac digi z gti. Mysle ze w 1000zl z odpowiednim strojeniem sie zamkniesz jezeli montaz wykonasz sam. Kwestia ile masz w sobie zaplau i checi do dlubania
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Przemo1101 » 21 sty 2013, o 08:33

a mogl by ktos to bardziej rozwinac , bo narazie nie do konca rozumiem . fakt jest faktem ze bylem i widzialem ten samochod , blacharsko wygladal zupelnie jak nie golf ,ponoc w ocynku . meczy mnie tylko temat tej benzyny :/
Przemo1101
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:42
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez mateusz_918 » 21 sty 2013, o 13:58

może jak robił swap silnika to żle podłączył przewody podcisnieniowe warto obejrzeć

ogólnie ja już bym go nie kupił bo sam napisał pali na gazie co za tym idzie na zimnym silniku zawory dostają w dupę od odpalania na gazie uszczelka pod głowicą również dostaje po dupie od odpalania na gazie obejrzyj te auto z każdej strony jak na te wyposażenie i typ silnika nie jest drogie ten tyś napewno włożysz,

i on ma chyba 150km bo na podwójnym wałku 2.0 miały 150km
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 21 sty 2013, o 14:03

w silnikach 2E przepływomierz musi być tylko i wyłącznie od 2E od innego nie bedzie działał
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemo1101 » 21 sty 2013, o 20:49

ogladalem ten samochod silnik jest suchutki , nie chodzi na benzynie bo koles zostawil obudowe filtra powietrza z golfa 1,8 w tym silniku powinna byc zupelnie inna dziwi mnie fakt ze wogole odpala na gazie .
Przemo1101
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:42
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Imper » 21 sty 2013, o 23:02

mateusz_918, silnik nie ma 150km mimo ze posiada 2 walki. Oznaczenie motoru to 9A wiec moc fabryczna powinna tyle wynosic ile jest podane w aukcji(pomyliles z ABFem ktory jest podobna konstrukcja jednak generujaca 150km). Z tymi awariami glowicy i jej uszczelki troche przesadzasz. Nie jest to proces ktory zachodzi w przeciagu miesiecy. Poza tym wypalanie gniazd zaworowych nie jest spowodowane jazda na gazie tylko zbyt uboga mieszanka (wieksza temp spalania). Seryjne 9A przy puszcze na filtr powietrza posiada rozdzielacz paliwa. Tutaj tego nie ma wiec wiadomo dlaczego auto nie pali na benzynie. Odnosnie tego co napisalem wczesniej to chodzilo mi o konwersje wtrysku mechanicznego (ktorego u Ciebie brakuje, a powinien wystepowac seryjnie) na wtrysk elektroniczny typu digifant ( 1 albo 2 generacji byc moze i 3 takze z silnika 2E lub sterowanie z 1.8 ADL). Digi jeden wystepowal w silnikach g60 zas digi 2 w silnikach PB, PF. Wiadomo wtrysk elektorniczny daje nieco wieksze mozliwosci regulacji i tym samym delikatne poprawienie osiagow i sprawnosci silnika. Tematyka bardzo popularna takze w internecie mozna poszukac sobie cala mase przydatnych wsazowek.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 44 gości