nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mateusz_918 » 22 sty 2013, o 14:27

jest to proces który na dniach niszczy silnik na gazie się nieodpala jak nie idzie ba bp to się nie odpala
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez maxpawel2007 » 22 sty 2013, o 17:48

Witam!!!
Regulator ciśnienia paliwa znajduje się po prawej stronie silnika tuż pod filtrem powietrza (stojąc twarzą do silnika). Jest on zabezpieczony sprężyną mocującą i podpięty jest do niego wężyk paliwowy.
Zaś po lewej stronie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa.
Ja wymieniłem u siebie w tym regulatorze tylko obydwa o ringi i jest OK!
POZDRAWIAM!!! :-)
maxpawel2007
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8 paź 2012, o 14:51
Lokalizacja: Sieniawa

Nie odpala

Postprzez Piekal » 23 sty 2013, o 15:53

Witam.
Zakladalem monowtrysk do mojego golfa ze szrotu i odpalilem autko ,ladnie chodzilo i po jakiś 2 minutach zgaslo i nie chce odpalic,zalozylem swoj stary monowtrysk (na pewno dobry) i tez nie chce odpalic. Paliwo dostaje,świece opkopcone ,iskra jest . prosze o pomoc
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Postprzez adziok09 » 23 sty 2013, o 16:04

Witajcie

Ja też mam problem z odpaleniem swojego 1.4 po minusowych temperaturach ok. -8 stopni. Jak chce odpalić to tylko z wciśniętym gazem inaczej odpala i momentalnie gaśnie... Wymieniłem palec kopułke olej na pół synetyk 10W/40 świece NGK, filr paliwa powietrza i oleju... Czy to normalne?
Spalanie w zime niestety ok. 9 litrów 65% trasa

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb

Postprzez pudzian1981 » 23 sty 2013, o 16:08

tak wsyzstko sprawne,przepustnica nowa swiece, kable,aparat zapłonowy nowy,cewka zapłonowa nowa,nie wiem co dalej zrobic,iskra jest paliwo tez podaje wiec nie wiem, tez zauwazyłem ze jak odłacze czujnik temperatury cieczy to chce zapalic ale nie zapali
pudzian1981
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: łodz

Postprzez kox19 » 23 sty 2013, o 16:19

adziok09 napisał(a):Witajcie

Ja też mam problem z odpaleniem swojego 1.4 po minusowych temperaturach ok. -8 stopni. Jak chce odpalić to tylko z wciśniętym gazem inaczej odpala i momentalnie gaśnie... Wymieniłem palec kopułke olej na pół synetyk 10W/40 świece NGK, filr paliwa powietrza i oleju... Czy to normalne?
Spalanie w zime niestety ok. 9 litrów 65% trasa

Pozdrawiam
kolego masz całkiem inny problem niż posiadacze 1,6 Aee , tobie jeśli chodzi ok na ciepłym silniku to proponowałbym sprawdzić czujnik temperatury niebieski :) Pozdrawiam
kox19
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 lut 2012, o 14:29
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez trojeczkaGT » 23 sty 2013, o 16:28

standardowo sciagnij wtyczke od czujnika temperatury cieczy chlodzacej
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adziok09 » 23 sty 2013, o 16:47

na ciepłym chodzi elegancko, oprócz tego odpalania po nocy... czujnik temperatury płynu chłodzacego wymieniłem na nowy oryginalny
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb

Postprzez pietrasiak2 » 23 sty 2013, o 17:05

Jak sprawdzałeś to paliwo? Zrób reset ECU i jak wyżej odpal bez czujnika , choć jak zgasł po 2 min to może hall lub cewka walnięta jest :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Imper » 23 sty 2013, o 18:12

w jaki sposob sprwadziles czy silnik dostaje paliwo?
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Imper » 23 sty 2013, o 18:25

od kiedy AEE ma czujnik cisnienia paliwa? Jakies dziwne historie co niektorzy tutaj opowiadaja. Syczenie najwyrazniej pochodzilo wlasnie z regulatora cisnienia paliwa do ktorego wpina sie przewod podcisnieniowy z kolektora a nie przewod paliwowy zas san regykator wchodzi do polowy w listwe wtryskowa. adziok09, radze jechac do warsztatu (lub jezeli sam masz mozliwosc) sprawdzenie manometrem ukladu paliwowego.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Piekal » 23 sty 2013, o 18:58

Dobra odpalilem auto,ale mam taki problem ze obroty sa niskie typu 600.. co z tym zrobic?jechac na kompa?
Piekal
Badacz tematu
 
Posty: 292
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 12:32
Lokalizacja: Dzierzno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron