nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pudzian1981 » 24 sty 2013, o 00:19

witam.Moj golf nie chce odpalac. Wymienilem cewke na nowa,kopulke palec i aparat zaplonowy i nic nie pomoglo.Prosze o pomoc
pudzian1981
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: łodz

 

Postprzez pietrasiak2 » 24 sty 2013, o 06:39

Dobra odpalilem auto,ale mam taki problem ze obroty sa niskie typu 600.. co z tym zrobic?jechac na kompa?

Sprawdź czujnik temperatury i czy działa krokowy :-)
pudzian1981 napisał(a):witam.Moj golf nie chce odpalac. Wymienilem cewke na nowa,kopulke palec i aparat zaplonowy i nic nie pomoglo.Prosze o pomoc

Jeżeli przy rozruchu jest iskra , spróbuj odpalać bez czujnika cieczy, ale upewnij się czy pompa podaje paliwo do wtrysku :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez KaMe101 » 25 sty 2013, o 21:38

Ty odpalaj, a niech ktoś ci ciągnie linkę od gazu pod maską może wtedy złapie obroty, teoretycznie pojazd nie powinien od razu gasnąć, u mnie jest tak że przepustnica lub nastawnik przepustnicy jest uszkodzona i gdy zimny sam gubi obroty. Zrób jeszcze reset ECU.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez deusiwo » 25 sty 2013, o 22:03

a może immobilizer padł skoro zapala i gaśnie? Ja u siebie jak zdjąłem ten "pierścień" na stacyjce to były takie same objawy.
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KaMe101 » 25 sty 2013, o 22:07

Albo immo albo coś z układem zapłonowym i słaba iskra czy coś, najlepiej pod komputer podpiąć. Z AFT zawsze jest jakiś problem o ile masz silnik AFT.
KaMe101
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Przemo1101 » 26 sty 2013, o 17:25

imper masz racje , miałem taki sam motor w passacie b3 i miał 136 km a są tez 150 konne , ale wracając do tematu chyba nie jest moliwe zeby silnik rozsypał sie odpalając na gazie ? chce kupuc ten samochod bo na inny mnie nie stać :/ a benzynke jakos bym zrobił z czasem , wiec myslicie ze wstawi sie cały ten kompletny wtrysk i to bedzie chulało ? patrzyłem z ciekawosci na allegro to koszt takiego kompletnego wtrysku to 400 zł tylko pytanie czy to wystarczy ?
Przemo1101
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:42
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Gucci » 26 sty 2013, o 17:55

Przepłwka sprawdzona, napięcie jest takie jak powinno, nie ma żadnych skoków.
Klapka chodzi bezproblemowo. Co teraz sprawdzić?
Gucci
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 19:12
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez pudzian1981 » 26 sty 2013, o 19:21

Witam.Mam właśnie ten sam problem że autko odpala i gaśnie. Byl el ektryk i podłączony komp i błąd że nie czyta immo klucza
pudzian1981
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 sty 2013, o 22:23
Lokalizacja: łodz

Postprzez Imper » 26 sty 2013, o 23:03

ciekawy jestem ile silnikow na dnaich sie rozpadlo koledze mateusz_918, z podowu odpalania na gazie... Oczyscie zgodze sie z tym ze nie zaleca sie stosowania takowej praktyki lecz pisze z wlasnego doswiadczenia ze jest to proces znacznie znacznie dluzszy. Moja jetta obecna przy kupnie miala rozwalony gaznik. Chodzila TYLKO na gazie przez okres 2 lat. Odpalala w najwieksze mrozy. Stopien sprezania wzorcowy, zerowy pobor oleju silnik ma nalatane kolo 270 tysiecy. Takze jest to zywy stojacy na podworku przyklad ze jezeli silnik wczesniej nie zostal zarzniety moze to przez jakis czas spokojnie pochulac. Co do skompletowania calego wtrysku to kolego musisz ustalic najpierw jakie elementy wchodza w jego sklad. Jakie czujniki,plastiki itp. potem sprawdzic co z tego masz u siebie a czego brakuje. Na koncu kupno i montaz ewentualna korekta ustawien
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Przemo1101 » 27 sty 2013, o 11:49

no własnie , wszystko jest ponoc brakuje komputera jakiegos który tym steruje i wiązki :/
Przemo1101
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:42
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez mateusz_918 » 27 sty 2013, o 16:38

Obrazek

odepnij ten czujnik od wody i gazuj czy bedzie lepiej

warto osilikonować te miejsca co zaznaczyłem

i koniecznie sprawdź te węzyki pod przepustnicą są cienkie i widoczne więc nie bedzie problemu
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 27 sty 2013, o 16:54

owszem wszystko idzie rozumiem to
można tak tylko co to za sens takie barany sprzedaja te gówna po 5tys a ty się nacinasz na kupnie i ładujesz tylko w naprawę $$

zawory sie upalaja na takim odpalaniu
cisnienie tez jest wieksze na zimnym silniku który odpalany jest z gazu więc co głowica tez jakoś cierpi na tym koszt podwójnego wałka w naprawie nie bedzie tani nie wiem ja nie kupował bym nie kąpletnego auta niewiedząc czy na bp pojedzie kupisz wtryski filtr a pompa może byc zajechana kolejne$$ wolał bym cos słabszego a sprawnego zrobisz jak uważasz

tylko daj znać jak go kupisz
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

cron