nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pietrasiak2 » 13 lut 2013, o 23:26

Robcio664 czujnik jest w kruccu jak prezesik25 napisal po lewej nad aparatem ,
http://www.google.pl/imgres?q=czujnik+t ... ,s:0,i:174
to zolta obwodka,reset odkrencasz klemy z aku na 10-15 min :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

 

Prośba

Postprzez KOLBE21818 » 14 lut 2013, o 14:55

maxpawel2007
Witam!!!
Wymieniłem te oringi i wszystko było ok. Ale kiedyś przy -16*C zrobił mi od nowa to samo. Masz jeszcze jakiś pomysł na co mógłbym jeszcze zobaczyć?
Pozdrawiam!
KOLBE21818
 

Postprzez Robcio664 » 14 lut 2013, o 17:33

nie moge tego znalezc... poprosze najlepiej o zdj gdzie to jest i gdzie jest ten krocciec bo tak jak pisalem w czesniej, jestel zielony w tych sprawach.
zapraszam do obejrzenia mojego golfa :-) http://golf3.pl/Topics/golf-iii-by-robc ... t51314.htm ;-)
Robcio664
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 18:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Paweu » 14 lut 2013, o 18:11

Robcio664 napisał(a):nie moge tego znalezc... poprosze najlepiej o zdj gdzie to jest i gdzie jest ten krocciec bo tak jak pisalem w czesniej, jestel zielony w tych sprawach.


Przecież pietrasiak2 dał foto i wyjaśnił...

Obrazek
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Robcio664 » 14 lut 2013, o 18:34

tak wiem, ale wlasnie nie wiem ktore mam odlonczyc bo na zdj nie ma nic zaznaczonego.
zapraszam do obejrzenia mojego golfa :-) http://golf3.pl/Topics/golf-iii-by-robc ... t51314.htm ;-)
Robcio664
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 18:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez gello1 » 14 lut 2013, o 19:41

Kolega Robcio niech przeczyta uważnie co pietrasiak2 napisał.

Nie zaznaczył na zdjęciu ale opisał gdzie się znajduję.

"żółta otoczka"

Obrazek

[fot. użytk Karol 27]
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Robcio664 » 14 lut 2013, o 20:56

gello1, dzieki za pomoc. wiec tak: bylem przed chwila i po wyciagnieciu tego odpalil za pierwszym razem bez zadnego problemu :-) wiec teraz mam kolejne pytanie: co mam do wymiany i ile mnie taka naprawa bedzie kosztowala no i czy dam rade zrobic to sam ?
zapraszam do obejrzenia mojego golfa :-) http://golf3.pl/Topics/golf-iii-by-robc ... t51314.htm ;-)
Robcio664
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 18:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez gello1 » 14 lut 2013, o 22:13

Do wymiany czujnik temperatury cieczy skoro jak sam stwierdzasz pali od strzała :-) A wcześniej nie chciał...? chyba że masz gdzieś przerwę w instalacji...porwane kable, zaśniedziała wtyczka.

Cena zależna czy orginalny czy zamiennik.
Lepiej zainwestować w ori.

Temat wiele razy wałkowany na forum wystarczy poszukać i sam stwierdzisz czy dasz radę to zrobić sam... :-).
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Golf 1.8 AAM przygasa

Postprzez Carringtone » 14 lut 2013, o 22:13

Witam mam problem. Golf 1.8 AAM benzyna na zimnym silniku chodzi rowno po rozgrzaniu sie i wylaczeniu sie ssania obroty faluja, przygasa. myslalem ze to monowtrysk wymienilem dzisiaj caly z wszystkimi silniczkami i nadal ten sam problem. Tydzien temu wymienione kable wn, fajki, kopulka itp prosze o pomoc.
Carringtone
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 01:57
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Robcio664 » 14 lut 2013, o 22:40

gello1, no wczesniej za pierwszym razem nie chcial palic a gdy mi kazaliscie to wyciognac to odpalil od pierwszego bez problemu. jeszcze raz dzieki za pomoc ;)
zapraszam do obejrzenia mojego golfa :-) http://golf3.pl/Topics/golf-iii-by-robc ... t51314.htm ;-)
Robcio664
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2 paź 2012, o 18:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Imper » 15 lut 2013, o 01:04

kolejny dublujacy sie temat. Wlasciwie tylko takie pojawiaja sie w tym dziale. Kolego poczytaj troche forum, poszukaj, wysil sie a na pewno znajdziesz wskazowki bo byly udzielane nie jeden raz. Nie jestes odosobniony ze swoim problemem. Jezeli dysponujesz chociazby multimetrem za 10zl z biedronki albo VAGiem to wez pod lupe na poczatek:
- czujnik temp cieczy (pomiar rezystnacji wraz ze zmiana temperatury)
- sonda lambda (sprawdzic jakie napiecie daje sonda i czy w wtyczce jest zasilanie itp.)
Zakresu parametrow nie bede teraz wypisywal bo nie wiem czy w ogole moj wysilek ma sens. Jezeli nie dysponujesz takim sprzetem to moge Tobie tylko polecic wymienianie wszystkiego tak dlugo az trafisz. To na tyle
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pietrasiak2 » 15 lut 2013, o 10:25

Przejrzyj tłumniki , może ma trudności ze spalinami , stąd po nagrzaniu się może falować lub go przyduszać :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - katalizatory mokotów



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 52 gości