nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Fobik » 26 lis 2013, o 20:08

Witam!
Proszę o pomoc forumowicze.
Mam problem ze swoim golfem 1.8 benzyna (bez gazu) otoz mam wielkie problemy z odpaleniem go na zimnym silniku (normalnie chodzi cacy) i zamierzm jutro sprawdzic ten czujnik temperatury o ktorym tyle czytalem ale wydaje mi sie ze to cos innego otoz na zimnym silniku golf zapala dopiero za 3 razem gdzies a w trakcie nie slychac rozrusznika tylko takie bzyczenie tak jakby "zzzzzzzzzz". Wiece ci mniejwiecje moze być problemem ?
Fobik
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 00:07
Lokalizacja: S-ki

 

Postprzez paxstor » 26 lis 2013, o 22:18

Fobik, A może masz zepsuty rozrusznik jak ci robi "zzzzzzz" nie załapuje i nie odpali :-P
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Fobik » 27 lis 2013, o 12:34

paxstor ok dzieki za uwage , poprobuje niedlugo , bo byc moze jeszcze rozladowany nieco akumulator mam i temu czy to mozliwe?
Fobik
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 cze 2013, o 00:07
Lokalizacja: S-ki

Postprzez bla.zej » 12 gru 2013, o 20:51

To teraz ja :P
Silnik 1.6 ABU, od juz długiego czasu (jakis rok) przy odpalaniu auta musialem dodac troszke gazu bo chwile po odpaleniu obroty spadaly do zera i silnik sie przydusil, ale po sekundzie bylo ok i lapal 1100. Zima czy lato tak samo sie dzialo.
Kilka dni temu rano o 6 odpalil jak zawsze, ale ok godziny 18.00 nie chcial zapalac, krecil jak glupi ale nie chcial zapalic, tak az rozdladowalem aku :P podlaczylem na kable i krecilem dalej, ale odloczylem czujnik temperatury, i po kilku probach odplail. Teraz odpala jak dawniej, z tym ze jak juz odpali to przez moment idzie na 3 cylindry, po kilkukrotnym przegazwoaniu jest ok i lapie 1100. Po odlaczeniu czujnika na chodzacym silniku nic sie nie zmienia, silnik pracuje tak samo, ale po podłaczeniu wtyczki obroty na dosłowne sekunde podskakuja o jakies 200 po czym zmowu spadaja na 1100, taki jakby impuls po podlaczeniu. I teraz pytanie czy to czujnik jest walniety ? Czy po odlaczeniu go silnik nie powinien chodzic inaczej ? Nie chce nie ptrzebnie kupowac nowego. Aha, i wiem ze jeden pin na czujniku jest walniety bo daje zle wartosci na wskaznik, ale to tez juz od dluzszego czasu. Swiece i reszta ukladu WN nie byly wymieniane.

z góry dzieki za pomoc
bla.zej
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 8 wrz 2009, o 20:49
Lokalizacja: z Polski

Problem golf 3 92r 1.4 benzyna ABE

Postprzez djpolarny » 18 sty 2014, o 10:41

Witam .Mam nietypowy problem z golfem 3 92 rok 1.4 benzyna silnik wedlug tabliczki ABE .Problem pojawil sie po deszczach i ogolnie mokrej pogodzie nie zapala.Byl w warsztacie ponoc oczyscili swiece kopułkę itp po tym bylo jakis czas ok.Auto po kilkudniowym postoju i mokrej pogodzie ponownie nie chce zapalic.Co najlepsze zapalil w koncu z kabli ale mimo ze silnik byl cieply co ktores swiatla podczas jazdy gasl i dlawil sie przy przejsciu na wysokie obroty na cieplym silniku.Tego samego dnia wieczorem zapalil skoleji bez problemu oraz nie wystapilo dlawienie, natomiast po nocy juz nie zapalil ponownie (padal deszcz).Autko nalezy do mamy wsumie nowy zakup i nie znam przebiegu serwisowania ale rece opadają.Co moze byc przyczyna i od czego zaczać szukanie? Paliwo z tego co widze dostaje po otwarciu filtra powietrza na gazniku czuc je wyraznie jak i widac na przepustnicy rownież.Aha jeszcze jedna rzecz silnik kreci normalnie natomiast martwi mnie pedal gazu prawie w podlodze.Jak to wyregulować?

Z pedalem gazu doszedłem juz jest ok natomiast odłączenie wtyczki od czujnika niedalo specjalnych rezultatów.Co do swiec udalo sie wykrecic jedna ostatnia nie liczac zlamanego klucza ;) reszta trzyma jak diabel.Pytanie czy moze być to wina kabli sentech i brak typowej standardowej listwy plastikowej + dotykanie kabli to metalu?

Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-01-22, 10:24 ]
Problem rozwiązany :) pomogła wymiana kabli z Sentech na NGK oraz świec na ngk 3 elektrodowe nowe coraz odłączenie na chwile czujnika temperatury cieczy pod kopułką rozdzielacza.Co więcej jedna ze świec po wykreceniu rozleciala sie na 2 części :-o.
Avatar użytkownika
djpolarny
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 19:08
Lokalizacja: swiony/wawa

Postprzez kwiato94 » 24 sty 2014, o 23:53

Witam
Posiadam golfa mk3 GTI z silnikiem 2E. Od pewnego czasu mam problem, gdy próbuje go rano odpalić to udaje się to dopiero za 6-7 razem. ( za pierwszym razem wogóle nie chce zaskoczyć dopiero od drugiego kręcenia zaczyna łapać ale gaśnie) zaobserwowałem że kable zapłonowe mają przebicie czy to może być ich wina ? Jak auto jest ciepłe to pali za pierwszym, ale jak postoi tak z godzinkę lub dwie i ostygnie odpala dopiero za trzecim. Zaobserwowałem też że podczas pracy silnika gdy odpinam kostke od czujnika temperatury wody (4pinowy) to nie ma najmniejszej reakcji.

Kompresja zmierzona można powiedzieć idealna
Rozrząd dobrze ustawiony
Zapłon ustawiony i wyczyszczony.
Pompa paliwa nowa
kwiato94
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 lis 2013, o 23:40
Lokalizacja: FWS
Rocznik: 1993
Silnik: 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez benek » 25 sty 2014, o 00:03

wymień przewody zapłonowe
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez deusiwo » 25 sty 2014, o 00:29

kwiato94, skoro kable mają przebicie to pewnie ich wina, ale spróbuj jeszcze odpiąć czujnik temperatury i wtedy odpalić zimny.
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez djpolarny » 25 sty 2014, o 04:21

Bardzo czesto problem tkwi w kablach plus po wymianie najlepiej komplet ze swiecami odłączyć czujnik temperatury wlaczyc zaplon i powinno byc ok czasem tez ze slyszenia wiem ze mimo ze rozrusznik kreci rewelacja nie swiadczy to o dobrym akumulatorze bo moga byc zwarcia wewnatrz i mimo krecenia nie dostanie odpowiedniego pradu na cewke.U mnie po wymianie kabli i swiec odrazu skoczyla moc teraz chodzi jak nówka :).
Avatar użytkownika
djpolarny
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 19:08
Lokalizacja: swiony/wawa

Postprzez kwiato94 » 25 sty 2014, o 10:47

czyli mówicie że problemy z zapaleniem na zimnym mogą być spowodowane przez kable ?

odpiecie kostki od czujnka nie pomaga czyli wychodzi na to że czujnik dobry
kwiato94
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 lis 2013, o 23:40
Lokalizacja: FWS
Rocznik: 1993
Silnik: 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bombel » 26 sty 2014, o 17:03

Mam taki problem w Golfie III 1,4 93r Jakiś czas temu podczas zapalania za pierwszym razem nie łapał (tak jakby gasły kontrolki)ale po cofnieciu kluczyka i kolejnym strzale zapalał. Dziś podczas zapalania kreci że mało silnik nie wyskoczy ale nie łapie. Też jest tak jakby kontrolki gasły ale cofniecie kluczyka i kolejna próba nic już nie daje. Co może być przyczyną?
Avatar użytkownika
Bombel
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: TBU

Postprzez luzikseba » 24 maja 2014, o 15:42

Witam. Mam taki problem, otóż Golf stał 3 tygodnie bez akumulatora. Dziś chciałem go odpalić i nie udało się. Dziwne bo do tej pory palił na dotyk. Poniżej film z objawami. Poradzicie coś ?

https://www.youtube.com/watch?v=2OhDlHnxnrM
luzikseba
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:42
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości