Ok dzięki

Opis i by sie zgadzał. Co prawda swiec nie mam jakos strasznie okopconych

Jutro zerkne.
Edit
Po tym gdy ja się poddałem wstawiłem go do serwisu Boscha. Twierdzili, że 3h i znajdą usterkę. Z 3h zrobił się cały dzień. Mechanik stwierdził, że ma mokro na 2 cylindrze i bez zdejmowania głowicy nie jest w stanie powiedzieć nic więcej. Gdy się zapytałem o kompresje to usłyszałem, że kompresja może być dobra i nie ma nic do rzeczy
Wydaje mi się też, że wolniej schodzi z obrotów.
[ Dodano: 2013-04-13, 00:49 ]Ok dziś trochę pobawiłem się podczas jazdy. Zawsze gdy kontrolka oleju zaczynała piszczeć to wyrzucałem na luz i dawałem gazu. Kontrolka od razu milkła. Po jakimś czasie znów to samo. Może to jakaś podpowiedź
Można jakoś łatwo sprawdzić kolektor ssący i zawór wydechowy?
[ Dodano: 2013-04-17, 13:50 ]Wymieniłem sondę lambda bo moja już ponoć konała. Silnik pracuje równiutko. Przy okazji zrobiłem kompresję: 12-13-11-11. Na 2 cylindrze co go benzyna zalewała najlepsza kompresja

Jak na razie wszystko ok. Kontrolka oleju też się nie pokazała przez 15km. Zastanawia mnie tylko co ma wspólnego sonda lambda z kontrolką oleju??
Przy okazji dopatrzyłem się małych drobiazgów do zrobienia, ale to już kosmetyka
