
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY Mam problem POMOCY

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spadają mi obroty i samochód kuleje. ( wymieniłem swiece,przewody,kopułke,palec rozdzielacza.)
Mój golfik 3 (1.

benzyna+gaz typ silnika ABS 90km
Jak odpale samochód i jade jest dobrze, ujede 100 m , czasami wiecej nawet kilometr, czuje w trakcie jazdy małe chamowanie silnika takie sekundowe, wciskam sprzęgło i obroty silnika spadają z 1000 obrotów aż do 400 i silnik kuleje bez względu czy jade na benzynie czy na gazie.
Dodam pare razy gazu i pochwili jest już dobrze, ujade następne 2 lub 3 kilomerty i sytuacja sie powtarza, jest tak co dziennie . Co robić
Posiedziąłem i grzebałem i podejżewam Potencjometr połozenia przepustnicy, odpalam silnik i odłączam wtyczke i samochód kuleje podłączam wtyczke jest dobrze.
Ujade pare metrów i obroty spadają zatrzymuje sie podnosze maske odłączam wtyczke od czunika połozenia przepustnicy i samochód bez zmain dalej kuleje , podłączam wtyczke i odrazu jest 1000 obrotów , moje pytanie jest takie czy to jest wina tego czujnika ( potęcjómetra) położenia przepustnicy.
Sytuacja powtarza sie bezwzględu czy silnik jest zimny czy rozgrzany , jak rozgrzany to jest to częściej.
P O M O C Y co mam robić , piszcie nawet smsy 602 136 117.