niechce odpalic :(

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

niechce odpalic :(

Postprzez ggiibboonn » 7 paź 2010, o 11:32

witam
mam problem poniewaz od momentu gdy rano niejest juz tak cieplo to mam problem z odpaleniem golfika czym to moze byc spowodowane ? jak juz odpali pochodzi tak ze sie rozgrzeje to pozniej juz normalnie ale niepokoi mnie to bo jeszcze niema az takich mrozow a nie chce odpalic to co bedzie w zime :( ,chyba jedyne rozwiazanie to trzymanie go w garazu? ale i tak chyba nic nieda bo mam blaszaka wiec temperatura jest podobna co na dworze :/ jak ktos mial podobne objawy albo wie co zrobic moze jakis preparat albo cus to odpiszcie z gory wielkie dzieki ;) pozdraiwam
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

niechce odpalic :(

 

Postprzez trollu » 7 paź 2010, o 13:39

kable WN
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez v1rooz » 7 paź 2010, o 14:31

aku w jakim stanie ?

kable sprawdz jak i cewke.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez e2 » 7 paź 2010, o 14:37

v1rooz napisał(a):aku w jakim stanie ?


podstawowa sprawa - aku to primo, secundo - może rozrusznik nie ma siły zakręcić co? Słychać, że w ogóle kręci? No i podstawa przy benzynie - cewka, kable...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ggiibboonn » 10 paź 2010, o 08:30

a moze to byc spowodowane mala iloscia paliwa? i po prostu tak jakby zaciagalo te syfy co tam sa i po chwili lapie dopiero , kable mam nowe aku tak samo jest dobri , moze cewka bo niewymienialem od kad kupilem ,ale z tym paliwem moze byc ?
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez trollu » 10 paź 2010, o 13:09

hmmm
rozrusznik kręci bez oporów? sprawdzałeś iskrę? Weź jakaś świece, załóż na któryś kabel WN i niech ktoś zakręci rozrusznikiem. Co do paliwa to trochę mało prawdopodobne. Jakby zaciągnęło syf to by się zatkało i koniec
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez kuracjusz » 10 paź 2010, o 22:52

ja mialem taki sam problem w corsie b (1,2 8v) pomogla wymiana swiec oraz kopulki i palca, jesli chodzi o golfa to mialem problem tego typu, ze mi go szarpalo po odpaleniu, najpierw wymianilem swiece, kable wn, kopulke i palec, problem nie ustapil, wiec wymienilem cewke i narazie objawy nie wrocily, wiec sam widzisz, ze nie da sie jednoznacznie powiedziec co to jest, sprawdz kopulke i palec, bo to chyba najmniejszy koszt, a wymiana nie zaszkodzi, hehe
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez gbcolin » 11 paź 2010, o 11:58

w 1.6 mój kolega z pracy miał problem bo ciężko kręcił rozrusznik. Ale wiem z własnego doświadczenia że może to być cewka. Ona może dawać iskre ale może być nie taka jak trzeba (Sprawdzone!). Przygotuj się w cewkę od jakiegoś kumpla i podmień gdy nie odpali. Nie kręć nim do rozładowania aku. Jeśli kręci, nigdy nie było z nim problemów to tylko cewka, ewentualnie przewody. Cewka może niby, podkreślam niby chodzić normalenie ale złąpie wilgoci tak jak teraz i nieodpali za Boga. Napisz co zdziałałeś. :ok:

ps co do kopułki i palucha to sie nie spiesz tak z wymianą bo tanie zamienniki usłyszysz potem na cb heh. Pozdro
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pawelek03576 » 11 paź 2010, o 16:19

ggiibboonn, sprawdź czujnik temperatury bo może ssanie się nie włącza
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez ggiibboonn » 12 paź 2010, o 09:39

moze cewke wymienie ? bo od kad golf jezdzi niebyla wymieniana wiec ma prawo od tylu lat sie popsuc ;)a kable mam nowe tak samo jak palec i kopulke ,bo wymienialem razem ze silniczkiem krokowym na poczatku roku
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez gbcolin » 12 paź 2010, o 13:42

jak masz możliwośc to narazie podmień. Jak nie to nie pozostaje nic innego. :-/
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 13 paź 2010, o 00:07

jezeli cewka jest uszkodzona to nie powinno byc iskry
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości