nierówna praca, problemy z przyspieszaniem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez ci-nek » 20 lut 2014, o 22:23

kupiłem ori halla :) chińczyka tez już przerabiałem

jest jeszcze jedno rozwiązanie - ze iskra jest na przewodzie od cewki wysokiego napiecia do kopułki, ale do samej kopułki jednak nei dochodzi, bo np przewód jest w połowie przełamany... wtedy ta moja lampa stroboskopowa i tak pokaże że jest gites...


no i teraz dylemat... przewody czy kopułka i palec? jedno i drugie ma mniej wiecej tyle samo najechane - 20k km
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

 

Postprzez MiroGti » 20 lut 2014, o 22:31

To podmien ktorys kabel ze swiecy z tym od cewki najwyzej odpali na trzech garach jeśli wina kabla
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 20 lut 2014, o 22:32

hehehe- ojoj... nie da sie tak :) ale dzięki za rade, coś będę zaraz myślał
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez MiroGti » 20 lut 2014, o 22:36

Hm w moim sie da :-P uważaj na przebicia :lol:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 21 lut 2014, o 13:29

Dobrze obstawiłem.

Wymieniłem palec i kopułkę i zagadał.

Dla pewności kupiłem też przewody WN, więc jak już zagadał to też wymieniłem i nawet po zmianie przewodów równiej chodzi.
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Postprzez MiroGti » 21 lut 2014, o 16:13

To fajnie musiales miec strasznie wytarty ten palec dobrze ze inne palce tak sie nie wycieraja :-P to milego smigania
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ci-nek » 21 lut 2014, o 23:33

no różnica była zauważalna gołym okiem, połowe mniej wystawało tego metalu... i to mnie dziwi... 20 tyś km? oryginalny palec bosha!
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości