nierówna praca silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

nierówna praca silnika

Postprzez iracz » 7 lis 2008, o 15:15

już nie ważne
skasujcie ten post!!!
Ostatnio edytowano 17 lip 2009, o 19:30 przez iracz, łącznie edytowano 1 raz
iracz
 

nierówna praca silnika

 

Postprzez JETI MK3 » 14 lis 2008, o 13:24

Witam. Kiedyś miałem problem z obrotami takie, że na luzie wskakiwały na 2-3tyś obrotów, na komputerze pokazywało brak błędów. jeździłem od mechanika do mechanika, od elektryka do elektryka i nikt nie umiał konkretnie pomóc, snuli tylko domysły i to wszystko. Znalazłem jednak jednego mechaniora który się z tym uporał. Wymienił czujnik przepływomierza przepustnicy, czy coś w tym stylu. Tylko że teraz obroty na zimnym silniku ( dopóki nie osiągnie 70 stopni ) są bardzo niskie- 400-500 obr. Także jeżeli na krzyżówce nie przytrzymam mu gazu to trzęsie całą budą w cholerę. albo gaśnie. Tamten mechanik powiedział mi jak odbierałem golfiaka że trzeba by było wymienić całą przepustnicę i silnik krokowy. Póki co jeździłem tak, ale zbliża się zima i trzeba coś z tym zrobić bo na mrozie to ciężko będzie się jeździć. Jak coś w tym temacie ruszę to napiszę. Do usłyszenia.
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez KristoF » 14 lis 2008, o 21:42

iracz, wyczyśc przepustnicę i problem zniknie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez iracz » 28 lis 2008, o 20:45

witam:)
dzisiaj odkręciłem całkiem przepustnice i pożądnie ją przeczyściłem, do przepustnicy z boku jest przykręcona osłona i to jest ten niby silnik krokowy, jest na stałe przymocowany...zdjąłem osłone ale w środku wygląda jak nowy...zero zanieczyszczeń i czegokolwiek .
Obrazek
Obrazek
przeczyściłem też uszczelke pod przepustnicą i przykręciłem wszystko na swoje miejsce.
po takim zabiegu trzeba zrobić adaptacje poprzez podłączenie pod VAG lub jak tez niektórzy piszą inny sposób i jak ja zrobiłem:
odpalić silnik żeby chodził na biegu jałowym az osiągnie 90 stopni i wentylator sie włączy(ja czekałem z dobrą godzinę). przez ten czas obroty miały na początku 1100 i stopniowo sie obniżały o jakieś 100 na 5 min a jak zeszły poniżej 800 to zaczęły lekko falować. spadają do 500 i wracają. Próbuje zgasnąć ale nie gaśnie:) więc jakiś postęp...z czasem sie okaże na ile to pomogło...
Ostatnio edytowano 30 lis 2008, o 14:19 przez iracz, łącznie edytowano 1 raz
iracz
 

Postprzez SotoM » 29 lis 2008, o 08:57

sprawdź sonde lambde jakie ma napiecie na rozgrzanymsilniku.lub tez moze łapać lewe powietrze na uszczelce kolektora ssącego z głowicą silnika. odpal motor i pryskaj po całej długości kolektora na łączeniu z głowicą. jak bedzie jakaś reakcja w pracy silnika to wiadomo ze uszczelka do wymiany...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez iracz » 30 lis 2008, o 14:13

obroty dalej falują czyszczenie przepustnicy nic nie dało..no może minimalnie sie "uspokoił".
Sonde lambda juz wymieniłem jakiś czas temu...obroty nie falowały ale mi strasznie często gasł, przy naprawie wydechu zapomniałem ją podłączyć i przestał gasnąć ale zaczęły obroty falować...więć kupiłem nową i przstał gasnąć ale falowanie zostało.
Sprawdze tą uszczelke jak radzisz
a oto mój silnik...i przypuszczam ze przy wymianie uszczelki czeka mnie dużo roboty :zdegustowany:
Obrazek
iracz
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 51 gości

cron