Nierówne obroty!! co to może być????

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nierówne obroty!! co to może być????

Postprzez Maciej_z » 23 paź 2009, o 13:54

witam wszystkich, panowie! może ktoś wie od czego powstają nierówne obroty?? jak zapale silnik to słychac ze nierówno chodzi i nawet wskazówka na obrotościomierzu nie stoi tylko tak sie wacha. Czasami nawet ciężko jechać z równą prędkością, trzymam gaz równo a auto szarpie, co to może być??? Z góry dziękuje za pomoc. Maciej_z
Maciej_z
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:56
Lokalizacja: Iława

Nierówne obroty!! co to może być????

 

Postprzez KrysteK_ » 23 paź 2009, o 17:04

mi sie wydaje ze cos nie tak z silnikiem krokowym.. ;)
KrysteK_
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 8 gru 2007, o 15:41
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez piotrus23 » 24 paź 2009, o 10:08

krokowice,swiece,kable,podlaczenie pod komputer nie boli!
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Maciej_z » 24 paź 2009, o 18:44

a jak myslicie może to być wina świec?
Maciej_z
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:56
Lokalizacja: Iława

Postprzez piotrus23 » 24 paź 2009, o 20:56

hmm idz na kompa potem sprawdz kable i swiece kiedy ostatnio wymieniales?
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez peciks220 » 24 paź 2009, o 22:27

może to też być wina przepływomierza że obrotów nie trzyma
Avatar użytkownika
peciks220
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:34
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez BORYSKA » 25 paź 2009, o 00:20

Maciej_z, po pierwsze diagnostyka komputerowa. Jeżeli komputer nie wykryje błędów, to winy trzeba będzie szukać w nieszczelnym układzie dolotowym. Stawiałbym na nieszczelną podstawę wtrysku
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Maciej_z » 25 paź 2009, o 11:54

no właśnie jeszcze nie wymieniałem świec
Maciej_z
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:56
Lokalizacja: Iława

Postprzez swatu » 25 paź 2009, o 12:34

Maciej_z napisał(a):no właśnie jeszcze nie wymieniałem świec
mi tez ostatnio cos szarpalo i te obroty jakos dziwnie szalały ,sama wymiana swiec + kabli mysle ze pomogla ,zostalo mi jeszcze tylko przeczyscic palec w kopułce.
tobie tez to radze zrobic.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KristoF » 25 paź 2009, o 12:51

Kolega mial niedawno podobny problem z 1.4 Nierówna praca, brak mocy(w sumie to normalne ale bardziej niż zwykle...) świece nowe, silniczek krokowy okazał sie sprawny, przeciwnie do tego co twierdził jego mechanik, przestawiłem troche zapłon i lekko sie wyrównało na chwile, później to samo, chwyciłem sie za kopółke rozdzielacza, a raczej za przewody zapłonowe... mało nie zaświeciłem, co ciekawe samochód zapałał bez problemów... po wymianie przwodów zapłonowych problem zniknął. Diagnostyka komputerowa raczej nie wykaże błędów...
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Maciej_z » 30 paź 2009, o 16:09

ostatnio nawet zauwazylem ze jak musze szybko zachamowac to potrafi mi nawet zgasnac. jak stoi zapalony i wcisne mu bardziej hamulec to slychac tak jakby sie dusił i obroty spadaja. nawet widac jak linka gazu chwieje sie. znajomy mowil mi ze moze byc to wina ssania. a co wy o tym myslicie???
Maciej_z
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:56
Lokalizacja: Iława

Postprzez BORYSKA » 30 paź 2009, o 16:46

Maciej_z napisał(a):jak musze szybko zachamowac to potrafi mi nawet zgasnac. jak stoi zapalony i wcisne mu bardziej hamulec to slychac tak jakby sie dusił i obroty spadaja


Miałem dokładnie tak samo. Nieraz zdarzało mi się że gasł przy dohamowaniu przed skrzyżowaniem przez co tracił wspomaganie i kiedyś nawet zaliczyłbym dzwona, bo zamiast skręcić pojechałem prosto... :shock:

Winna była nieszczelność w podstawie wtrysku. Sprawdź sobie też czy nie wypiął Ci się z dolotu któryś z przewodów od podciśnienia: jeden idzie do serwa od układu hamulcowego a drugi steruje klapą przy filtrze powietrza.
PS. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości