Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pandamian21 » 17 kwi 2012, o 23:29

ja bym jeszcze polecil sprawdzic wlasnie podstawe przepustnicy, ta gume.. moze lapie lewego powietrza i tak sie dzieje. no i ewentualnie jeszcze kat moze byc zapchany..
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

 

Postprzez michaal » 18 kwi 2012, o 07:42

Czyszcząc przepustnicę zajrzałeś pod tą czarną przykrywkę od elektroniki?
Nieraz w tych przepustnicach przycierają się koła zębate na ośkach i to powoduje skoki obrotów bo są one ustawiane z opóźnieniem. Wystarczy dać tam kapkę oleju poruszać układem dostosowującym obroty i powinno być dobrze.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez rafal9119 » 18 kwi 2012, o 08:20

michaal napisał(a):Wystarczy dać tam kapkę oleju poruszać układem dostosowującym obroty i powinno być dobrze.

zagladałem tam i smarowałem i nic. dalej to samo. nawet założyłem przepustnice od kumpla z polówki 1.4 AEX i dalej to samo. a sa takie same nawet numery sie zgadzaja.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez kali » 18 kwi 2012, o 21:01

Witam u mnie było to samo obroty falowały ,pomogło przestawienie zapłonu i wymiana czuja temp. ale na oryginalny podruby za 20 zeta to szmelc powdzenia :-)
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kali » 18 kwi 2012, o 21:16

napisz jaki typ silnika,linka od gazu musi miec lekki luz na biegu jałowym,nie moze być naciagnięta bo wtedy komp ma fałszywą info i podaje dawkę paliwa inną niż powinna być a może masz zabity katalizator no za 10 tysiakow ,to idzie się pochlastać
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rafal9119 » 18 kwi 2012, o 22:00

tam takie gadanie 10 tysi i dalej sie psuje. pff oddaj do mechanika i po sprawie wszystko sprawdzi i napewno znajdzie a takie gdybanie to wiesz. za tyle chajsu to na bank by idealnie pracował.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez marker10 » 18 kwi 2012, o 22:59

za taka kasę to bym tak auto zrobił że bym tylko w week śmigał bo szkoda by mi było
Avatar użytkownika
marker10
Badacz tematu
 
Posty: 153
Dołączył(a): 17 wrz 2011, o 12:00
Lokalizacja: CW

Postprzez rafal9119 » 19 kwi 2012, o 07:41

zapłon był ustawiany z lampo i vagiem. a czujnik temp był zmieniany za ponad 6 dych i sprawdzany tez na vagu.
jeszcze jednoco mi chodzi po głowie to sonda lambda .
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez darkside13 » 19 kwi 2012, o 12:01

u mnie na spitolonej sondzie sie dlawil jak depnąłem w gaz ;/ po wymianie sondy elegancko chodzi :) a wymienilem na universalna sonde topran za 70zł :)
darkside13
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez vert1one » 19 kwi 2012, o 19:44

witam
ja mam podobny problem, Golf III 1.6 benz.
trace obroty na 2 i 3 biegu, zwłaszcza przy wychodzeniu z zakretu/wyprzedzaniu co wiaze sie z dodaniem gazu (nie zawsze gwałtownym)
przeczysciłem przewody paliwowe, jak i filt paliwa. wszystko zostało przedmuchane, auto chodziło jak nówka dosłownie jeden dzien... znajomy mechanik tez juz powoli przestaje wierzyc w siebie.
jakies rady? cos sprawdzic? cos wymienic badz przeczyscic?
Avatar użytkownika
vert1one
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 19:41
Lokalizacja: konin

Postprzez michaelseven » 20 kwi 2012, o 08:44

no tyle pieniedzy wlozylem/nowe fitry linky hamulce,opony,cylderki,alternator,akumulator,silnik krokowy,tulejkizgumami na belkach,amortyzatory,odboje,oslony,poduszki silnika,poduszki zawoieszenia przod tył,wszystkie swozenie,skrzynia,rorzad,kable,palec rodzielacza,kopulka,wszystkie czujniki,pierscienie,szlifowane zawory,nowe panewki,popychacze,gniazda zaworowe uszczelniacze,,swiece,cewka zaplonowa,licznik itp to 10tysiecy wyszlo z kosztem dla mechanikow i elektrykow wlasnie/wyszlo ze urwal mi sie kabel od serwa spod spodu i nie bylo widac wymienilem na nowy zaczal troche lepiej chodzic...no ale mimo wszystko lekkie strzelanie z rury według mnie slyszalne jesli jest mowa o bardzo dobrej pracy...no i paliwa rzre od chuja ale to chyba u wszystkich?przepustnice mialem czyszczona i ustawian kilka razy to moze rzeczywiscie to jest wina bo rzucao nim jak szatan.albo aparat zaplonowy bo mi kiedys wyjebalo kopulke jak zla mi dali i rostrzaskalo mi palec rodzielacza na kawaleczki, i troche jebalao...tylko ze elektrycy dokladnie z roznych firm powiedzieli mi ze nie ma uszkodzien;/albo moze jakis przedmuchy w wydechu?wkoncu samochod ma 20lat...moze po prostu caly wydech bym musial wymienic...tylko wtedy odrazu na ABS bo silnik AAM sie sypie ale do wyjebania albo do przerobki na ABS lub ADZ tyle ze u mnie miejscowosci nikt sie tego nie chce podjac/leca teksty ze za bardzo czasochlonne to jest według mnie po prostu boja sie ze nie podzialaja i sie nie znaja.../no i wlasnie co do mechanikow sprawdzilem wiele warsztatow i praktycznie wszedzie na odpierdol robia,{cenzura} maja byle zeby chodzilo byle jak ale zeby chodzilo, wiec sie nie dziwcie ze tak tutaj o tym pisze bo wiem co mowie, trudno trafic na mechanika ktory bedzie pocielal twoje zdanie i nie bedzie mial ciebie gdzies/skrzynie tez mam juz do wyjebania, rozwalil mi sie 5 tryb nikt z 7 warsztatow nie chcial sie podjac przelozenia tylko 5 tryby, tylko ze nowa skrzynie wloza wlozyli nowa skrzynie i jest jeszcze gorsza od mojej starej wolalbym juz bez tej 5 jezdzic;//dlatego tez nie wierze w to ze wjebie sobie silnik inny urzywany ktory ma przejechane 1mln tys km ze bedzie dobrze chodzil za 1 mies -rok cos sie rozjebie i tak samo bedzie/wolalbym z dwoch zrobic jeden porzadny silnik tak samo ze skrzyniami jest.../Kazdy ma swoje zdanie na dany temat ja mam takie,jedni moga mie podzielac a drudzy nie/teraz po tej zimie przy minus 20stopniach rdzy wyszlo to czeka mnie malowanie wymiana zderzaka przedniego bo jest zjebany/szyby przedniej itp wiec kasy pojdzie od chu...ale puki co stoje w miejscu bo jej brakuje juz;p/temperatura wody prawdopodobnie wporzadku,mialem wymieniany termostat,pompe wody no i licznik ustawiany bo ktos grzebal wczesniej i przestawil wskazowke od temperatury przynajmiej tak zasegurowal elektryk.

[ Dodano: 2012-04-20, 19:55 ]
Teraz jak troche samochod na sloncu postal cieplej sie zrobilo,to lepiej odpalil za pierwszym razem a tak musial 2-3-4razy przekrecic no i lepsza praca silnika dlaczego tak jest?ktos tutaj wspomnial o przepustnicy...to jest powod zlej pracy przy "niskich temperaturach"?natomiast w zeszłym roku w lato zauwazylem ze silnik lepiej pracowal pod wieczor jakby mial wiecej mocy kiedy sie troche chlodniej zrobilo.troche to dziwne to co pisze ale taka jest prawda:Djest to odczuwalne
michaelseven
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 20:46
Lokalizacja: xyz

2000 obr. zacina się [1.4 ABD]

Postprzez wolnicke » 24 kwi 2012, o 16:12

Witam ,jest to mój pierwszy post na forum więc WITAM WSZYSTKICH.
Mam problem z moim niedawno zakupionym golfem.
Gdy silnik jest nierozgrzany, to po przekroczeniu 2 tyś obroty zacinają się i nie spadają.
Po około 10 min. jazdy po mieście obroty płynnie schodzą do ok.750 i leciutko falują +-50
4 dni temu byłem z tym u mechanika, który troche się z tym pobawił i stwierdził, że silnik krokowy jest do wymiany.(stary się jakby zawieszał)
Tak więc zakupiłem oryginalny silnik krokowy i niestety dalej jest to samo -.-. Próbuje zrobić to na własną ręke lecz nie wiem od czego mam zacząć.
Znalazłem na forum podobne tematy, lecz w 2 przypadkach wymiana krokowca pomogła, a w reszcie przypadków niema konkretnych odpowiedzi.
Dodam jeszcze ,ze mam do wymiany układ wydechowy bo jest dość ostro pognity (wątpie ,ze ma to jakies znaczenie)
Za pomoc dzięki z góry.
wolnicke
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2 kwi 2012, o 21:37
Lokalizacja: Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości