Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez kantor98 » 10 cze 2012, o 15:30

Tak,sprawdzał podstawe,i szczelna
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

 

Niskie obroty, gasnący silnik

Postprzez Genax » 12 cze 2012, o 18:05

Od kilku dni po odpaleniu silnika obroty spadaja mi na ~600 i silnik gasnie mi w trakcie jazdy także nie jest to ciekawe. Czy może to być spowodowane tym, że cieknie mi lekko olej i zabrzudził filtr oleju? słyszałem o takim przypadku ale chciałem zapytać was.
Genax
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6 lut 2012, o 23:35
Lokalizacja: Słubice

Postprzez trojeczkaGT » 12 cze 2012, o 19:03

genax ciekawe kto Ci to powiedzial :D

a ze masz niskie obroty to kilka przyczyn

najczestrza to zle dzialajacy czujnik temperatury cieczy chlodzacej ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosmo272 » 13 cze 2012, o 13:40

Najlepiej zmień samochód :)
Joł Czarnuchy
kosmo272
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 13:36
Lokalizacja: Biskupiec

Postprzez dzony92 » 13 cze 2012, o 14:03

Jedź na komputer to ci pokaże co jest. Mi falują też i okazało się ,że przepustnica jest do wymiany.
dzony92
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 08:53
Lokalizacja: Pasłęk

Postprzez greg001 » 13 cze 2012, o 18:51

jeszcze może być brudna przepustnica, sprawdź czy po włączeniu wszystkich odbiorników prądu (radio, swiatla, halogeny , przeciwmgielne itp.) problem będzie się pogłębiał
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seba65310 » 15 cze 2012, o 17:06

Ja też miałem problem taki. Zacząłem regulować TPS. Miałem napięcie 1,25V na 1 i 2 pinie. Ustawiłem na 0,30 iiii.... obroty się lekko zawieszają po odpaleniu, ale normują się, podczas jazdy na pierwszym biegu mogłem maksymalnie dojść do 4tys obrotów i jakby obroty spadały i znów rosły, teraz obroty idą do 5tys gładko, na innych biegach również obroty się poprawiły . Mój 1.4 dostał kopa, tylko nie wiem jak ze spalaniem.

TPS reguluje się odkręcając go, ale czy to prawda, że można go regulować śrubką za linką od gazu?? Napięcie spada kręcąc śrubką?

Trochę się podpiąłem.
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

Niskie obroty i nie tylko!

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 15 cze 2012, o 20:25

Cześć.
Mam dwa problemy mianowicie:
rano gdy odpalam golfika to przy przekręcaniu zapłonu to muszę kluczyk przytrzymać bo od kopa nie odpali ale jak już jest rozgrzany silnik to od kopa odpala i dodam ze zima nie odpalał mi wcale rano wystarczyło go z rana pociągnąć i potem już odpalał ale tez tak musiałem przytrzymać a drugi problem jest ze po rozgrzaniu silnika ma obroty 650 czemu tak mało ma???wymieniłem rozrusznik cały,palec,kopułkę,cewke i zdjąłem z przewodów blaszki co są do świec a przepustnica była czyszczona i adoptowana przez elektryka.
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez trojeczkaGT » 15 cze 2012, o 23:26

a czujnik temperatury cieczy chlodzacej sprawny ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 16 cze 2012, o 08:51

to myślisz kolego ze przez ten czujnik może mieć problem z odpalaniem?temperature dobrze pokazuje a co z tymi obrotami 650 po rozgrzaniu?
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez trojeczkaGT » 16 cze 2012, o 12:33

tak ten czujnik ma dwie funkcje :

-jedna pokazuje temperature
-druga wysyla sygnal do komputera jakie ma miec obroty na wolnym (przed rozgrzaniem i po rozgrzaniu)
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 16 cze 2012, o 13:01

aha dzięki kolego a powiesz mi gdzie on się znajduje?i jak go wymienię to muszę jechać pod komputer czy sam się dostosuje?
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości