Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez kantor98 » 16 cze 2012, o 20:45

witam,sprawdz podstawe wtrysku,u mnie to było,zmurszła uszczleka łapał lewe powietrze i nikt nie potrafił tego znaleźć dopóki taki jeden spradzony mechanik mi nie pogrzebał.Teraz Golfik chodzi jak marzenie:)
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

 

Postprzez greg001 » 19 cze 2012, o 02:50

XXMLODZIAN22XX napisał(a):aha dzięki kolego a powiesz mi gdzie on się znajduje?i jak go wymienię to muszę jechać pod komputer czy sam się dostosuje?


u mnie się znajduje w plastikowej części przymocowanej do boku silnika do której wchodzą wszystkie węże z cieczą chłodzącą, 4 kabelki z tego czujnika powinny wychodzić, zablokowany jest taką zawleczką

raczej nie trzeba pod pompa podłączać po jego wymianie
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

dziwne wachania obrotów na benzynie

Postprzez golfiaz1 » 23 cze 2012, o 20:23

jak w temacie,w mojej golfinie po przełączeniu ne benzyne zaopserwowałem że silnik dziwnie się zachowuje,tzn;obrotyfalują od 800 do 500,moje pytanie brzmi,czy jeżeli pojezdze troche na benzynie to czy te wachania miną??/
golfiaz1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 15:29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Postprzez Paweu » 23 cze 2012, o 20:29

golfiaz1 napisał(a):jak w temacie,w mojej golfinie po przełączeniu ne benzyne zaopserwowałem że silnik dziwnie się zachowuje,tzn;obrotyfalują od 800 do 500,moje pytanie brzmi,czy jeżeli pojezdze troche na benzynie to czy te wachania miną??/


sprawdź czy podstawa wtrysku jest cała... może łapać lewe powietrze.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez golfiaz1 » 23 cze 2012, o 20:56

a i jeszcze jest nieraz tak jakby paliwa nie było,czyli jade a tu nagle,spadek mocy,potem szrpnięcie i jedzie dalej.
golfiaz1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 15:29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Postprzez zybi » 23 cze 2012, o 20:59

A może krokowiec do wyczyszczenia?
Avatar użytkownika
zybi
Badacz tematu
 
Posty: 285
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golfiaz1 » 23 cze 2012, o 21:03

a można go odłączyć żeby zobaczyc czy objawy są takie same na odłączonym,jak i na podłączonym???
golfiaz1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 15:29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Postprzez Imper » 23 cze 2012, o 23:09

uszkodzony silniczek krokowy nie objawia sie spadkami mocy podczas jazdy. Jego nieprawidlowa praca dotyczy tylko i wylacznie wolnych obrotow. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu Potem wyczysc krokowca i zerknij czy uklad paliwowy jest w pelni sprawny a konkretnie pompa paliwowa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez golfiaz1 » 24 cze 2012, o 08:27

pompa jest nowa,tydzień temu wymieniałem.
golfiaz1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 15:29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Postprzez asadolewski » 1 lip 2012, o 18:31

Witam kolegę. Miałem dość podobny problem falowania obrotów czasem występował przypadek że sam sobie podniosł obroty i trzymał przez ok 3/4 sec.
Oczywiście zabrałem się za silniczek krokowy bo był to oczywisty przypadek tego. Lecz jednak się myliłem podłączyłem pod VAGa 0 błedu. Ale przejechałem się po drodze z podłączonym VAGiem po rozgrzaniu silnika wyskoczył błąd Czujnik Cieczy Chłodzącej. Odrazu spósciłem trochę płyniku. Wyjełem czujnik poleciałem do sklepu zapłaciłem 24 zł.
Po wymianie czujnika autko powróciło do normalnych obrotów. 850-900
Sprawdź czujnik temperatury i poruszaj też kostką od przepustnicy. Mam nadzieje że pomogłem
asadolewski
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 18:28
Lokalizacja: Ostrówek

Postprzez Pasztet100 » 6 lip 2012, o 22:59

Ja miałem podobne objawy w poprzednim Golfie 1,8 (90KM) ABS i okazało sie że mam do wymiany sonde lambda - wymieniłem i wszystko było ok :-)
Zatem moim zdaniem albo sonda lambda albo uszczelka podstawy wtrysku ;-) Ale mimo wszystko najpierw jedź z nim na komputer :-P
[shadow=green]Mój GT Special[/shadow]
Avatar użytkownika
Pasztet100
Members
 
Posty: 2253
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 22:00
Lokalizacja: SH

Postprzez greg001 » 7 lip 2012, o 07:19

diagnostyka sondy najlepiej odpiąć jak ustaną objawy - do wymiany
diagnostyka podstawy wtrysku w jej miejsce psikaj czymś łatwopalnym np. Plakiem i jak będą wzrastać obroty tzn że ona wymiany bo puszcza lewe powietrze
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości