Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez seba65310 » 7 lip 2012, o 09:59

Jest to typowy problem z TPS-em, ja miałem to samo, tylko, że jak się rozgrzał to dobrze działał. Przesunięcie TPS-a o 1mm załatwia problem. NIE BYŁ WINNY CZUJNIK TEMP, bo kupiłem nowy oryginalny i to samo nadal.
seba65310
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 20 kwi 2012, o 00:24
Lokalizacja: Częstochowa

 

Strasznie wysokie obroty golf 1.6 AEE

Postprzez Bonix » 11 lip 2012, o 12:43

Witam u znajomego w golfie jest problem z obrotami, mianowicie w ogóle nie spadają cały czas trzyma 2 tys. obrotów, wczoraj samochód zrobił ok 100km i obroty się nie spadły. O ile wiem w tym silniku nie ma silniczka krokowego, tak więc czy to wina przepustnicy ? Czy jakiegoś czujnika ? Dodam że odpinałem czujnik temperatury cieczy i niestety nic się dzieje. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 11 lip 2012, o 13:03 przez Bonix, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez pandamian21 » 11 lip 2012, o 12:50

sprawdz gume pod monowtryskiem. moze byc peknieta i lapie lewego powietrza. u mnie tak bylo.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez Bonix » 11 lip 2012, o 12:53

Ten samochód nie jest na monowtrysku :)
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez pandamian21 » 11 lip 2012, o 12:56

a no to sory za moja nie wiedze :D
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez rafal9119 » 11 lip 2012, o 20:22

Bonix, powiem ci tak znam ten przypadek bo przerabiałem go 5 miesiecy wszystko posprawdzane i nic . po wymianie przepustnicy wszystko wrociło do normy.ewentualnie moze podpiac pod vag i zrobic adaptacje przepustnicy znam taki przypadek ze adaptacja pomogła :-)
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

1.6 1995 - problem z obrotami

Postprzez mareckib » 13 lip 2012, o 01:03

Mam wielki problem z wolnymi obrotami w GOLF III 1,6 (1995). Obroty falują spadając z 100 do 600 potem same znowu rosną. Okopcone robią się świece 1 i 4, natomiast świece 2 i 3 są OK. Silnik praktycznie nie reaguje jak odłączam świece 1 i 4 (tylko bardzo minimalnie zmienia obroty a wręcz ich prawie nie zmienia). Samochód był u mechanika, który sprawdzał przepustnicę, wtryski, przewody napięciowe, itp. Potrzebuję pomocy bo mechanik powoli zaczyna być bezradny i rozkłada ręce. Planuje jeszcze sprawdzić aparat zapłonowy i cewkę. HELP !!!!
mareckib
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 00:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez greg001 » 13 lip 2012, o 02:59

obstawiam cewkę, hm... ja dorwałem sprawną za 30 zł używkę , a świece wymieniliście czy te same wkręcacie?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez michaal » 13 lip 2012, o 10:51

Podałeś że masz silnik 1.6 z 1995 roku ale mógłbyś jeszcze podać jaki masz ten silnik czy na wtrysku jednopunktowym czy wielo. Poszukaj dobrze na forum bo były już opisywane podobne przypadki.
Jeśli masz jednopunktowy wtrysk to możesz mieć nieszczelność na podstawie wtrysku i przez to masz nierówne obroty.
Po drugie w czasie pracy silnika nie odłącza się przewodów zapłonowych, bo może ciebie porazić prąd lub możesz uszkodzić cewkę.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez mareckib » 13 lip 2012, o 11:56

wtrysk jest wielopunktowy
mareckib
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 lip 2012, o 00:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez rafal9119 » 13 lip 2012, o 13:01

czyli AEE to ja obstawiam przepustnice. a znam sie na tych silnikach jak mało kto ;-)
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez michaal » 13 lip 2012, o 16:48

Z tym falowaniem to jest to za każdym włączeniem silnika czy jak wystąpią wyłączysz silnik i włączysz ponownie to występują te objawy..
Jaki masz filtr powietrza, kiedy zmieniałeś. Podłączany miałeś samochód pod komputer.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości