Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Peter1717 » 15 lip 2012, o 22:26

Hmm to ja tak ostatnio sobie jadę moim 1.4 pod większą górkę na dwójeczce 2,5 tys obrotow i dalem mu wiecej gazu no praktycznie do dechy wcisnalem :) I auto jechalo normalnie a obroty polecialy do 5 tys pozniej spadly do 3 tys i znow do 5 :/ Pomyslalem ze cos nie tak, wiec pozniej na prostej jade sobie na 5 biegu, 2 tys. obrotow i wciskam gaz do dechy. I to samo. Auto jedzie normalnie a obroty lecą do 5 tys i wracaja do punktu wyjscia... Co moze byc nie tak? ;>
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

 

Postprzez greg001 » 15 lip 2012, o 23:08

Peter1717 napisał(a):Hmm to ja tak ostatnio sobie jadę moim 1.4 pod większą górkę na dwójeczce 2,5 tys obrotow i dalem mu wiecej gazu no praktycznie do dechy wcisnalem :) I auto jechalo normalnie a obroty polecialy do 5 tys pozniej spadly do 3 tys i znow do 5 :/ Pomyslalem ze cos nie tak, wiec pozniej na prostej jade sobie na 5 biegu, 2 tys. obrotow i wciskam gaz do dechy. I to samo. Auto jedzie normalnie a obroty lecą do 5 tys i wracaja do punktu wyjscia... Co moze byc nie tak? ;>


kolego standardowo pierw sprawdz świece, kable
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 lip 2012, o 10:08

no wlasnie kable niedawno wymienialem na nowe i na pewno sa ok. a na swiece wtedy tez patrzylem. no nic obczaje jeszcze raz jak wroce z pracy :)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Paweu » 16 lip 2012, o 10:12

Peter1717 napisał(a):no wlasnie kable niedawno wymienialem na nowe i na pewno sa ok.


A jakie przewody WN zakupiłeś? Może jakiś shit mający przebicie.. ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Peter1717 » 16 lip 2012, o 19:59

Przewody są dobre ;] Świece też. Do wymiany linka od sprzęgła :)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez rafal9119 » 16 lip 2012, o 21:36

Peter1717 napisał(a):Do wymiany linka od sprzęgła
co ma wspolnego linka od sprzegla do obrotow????/ :lol:
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Paweu » 17 lip 2012, o 10:00

rafal9119 napisał(a):Peter1717 napisał/a:
Do wymiany linka od sprzęgła
co ma wspolnego linka od sprzegla do obrotow????/ :lol:


O man... Ślizga mu się sprzęgło i myśli że gdy wymieni linkę sprzęgła to problem zniknie... :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Peter1717 » 17 lip 2012, o 16:52

nie badzcie tacy do przodu bo wam z tylu zabraknie ;] co maja obroty do tego? czytaj kolego ze zrozumieniem co napisalem ;] chyba ze nie potrafisz to przykro mi...
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez KristoF » 17 lip 2012, o 19:06

wymiana linki niekoniecznie musi przynieść spodziewany efekt, samoregulator kasuje luz, ale do czasu aż sprzęgło się zużyje i wtedy na ślizganie jest tylko jedna rada, wymiana na nowe
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Peter1717 » 17 lip 2012, o 21:03

No jak na razie z funduszami marnie, dlatego mam zamiar wymienić tylko linkę. A na sprzęgło trzeba będzie się szarpnąć trochę później :)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Paweu » 17 lip 2012, o 22:16

Peter1717 napisał(a):No jak na razie z funduszami marnie, dlatego mam zamiar wymienić tylko linkę. A na sprzęgło trzeba będzie się szarpnąć trochę później :)


Jeśli ślizga Ci się sprzęgło to wymiana linki która jest sprawna na jakiś zamiennik jest bez sensu... Chyba że jesteś w stanie wydać coś koło 200 zł na ori linkę z ASO. A tak kupisz zamiennik który zerwie się po roku.

Odkładaj kasę na tarczę sprzęgła lub cały komplet...

Poza tym podpiąłeś się w złym dziale .. Twój problem nadaje się do "Napęd i skrzynia biegów" .
No ale przecież się nie znam a golfa mam od jutra. :hyhy:
pozdro.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Peter1717 » 18 lip 2012, o 20:01

Jak pisałem pierwszy post tutaj to nie wiedziałem jeszcze że chodzi o sprzęgło :) A że tutaj coś o obrotach było to machnąłem posta. Jeszcze z miesiąc pojeżdże na tym co mam :) a później się zobaczy :) Zapewne wymienie całe sprzęgło. Dobra tyle. Dzięki za rady :)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 47 gości