Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez szatannn » 18 lip 2012, o 21:33

na twoim miejscu zrobiłbym to w najbliższym czasie. Raz że koło zamachowe może dostać(jesli na nity część cierna sprzęgła) a dwa to czasami spod świateł możesz nie ruszyc jak za dlugo na tym będziesz jeździć.
szatannn
Badacz tematu
 
Posty: 339
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 23:20
Lokalizacja: PKR

 

Postprzez Peter1717 » 19 lip 2012, o 07:53

z tym ze teraz akurat mniej jezdze. tyle co w weelend sie gdzies przejade bo do pracy man inny dojazd. wiec mysle ze miesiac z groszami wytrzyma ;)
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Falujące obroty na zimnym i ciepłym silniku.

Postprzez Mateoooo » 26 lip 2012, o 19:00

Witam, mam problem. Wszystko było ok to dzisiejszego dnia. Rano wchodzę do samochodu i chcę zapalić na benzynie i klops. Silnik zapalił i zgasł. Dodając gazu udaje mi się go utrzymać na chodzie ale już z ruszeniem jest problem bo auto gaśnie, jedynie jak mu wcisnę powyżej 3tys obrotów to wtedy rusza. Czasem złapie na wolnych obrotach ale strasznie falują, od 200 do 800-900 i spadają do 0. Podczas jazdy jest to samo, jak jest powyżej 3tys obrotów to jeszcze jedzie ale jest zmulony. Dobrze, że mam LPG bo na nim jest wszystko ok. Silnik ABU Monowtrysk 1.6. Gaz niestety z popularna(Śrubą)
Mateoooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 15:00
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez prezesik » 26 lip 2012, o 19:25

- zrób reset ECU - odłącz na 15-20 min klemę (+) i potem uruchom silnik, aby chodził ( bez dodawania gazu ) do pierwszego włączenia wentylatora
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pietrasiak2 » 26 lip 2012, o 19:37

Zacznij od pompy paliwa i filtra . Sprawdź przy monowtrysku jakie ciśnienie podaje pompa paliwa . Po prostu zdejmij wężyk dolotowy i włącz zapłon pompa załącza się na 2-3 sek i w tym czasie paliwo z węża powinno "rzygać" . Najlepiej ten wężyk włóż do jakiejś butelki by nie pozalewać silnika . :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Mateoooo » 26 lip 2012, o 20:50

Pompę już wykluczyłem, zresetowałem ECU i po przejechaniu 15km jak na razie jest ok. Zobaczymy jutro.
Mateoooo
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 3 lip 2011, o 15:00
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez pietrasiak2 » 26 lip 2012, o 20:56

Może tak być może emulacje się nałożyły :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Problem z Obrotami:(

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 30 lip 2012, o 18:17

Witam wszystkich.
Mam problem dalej z tymi obrotami miałem wymienić ten czujnik cieczy chłodzącej i go wymieniłem pomogło z tym odpalaniem po wymianie od pyknięcia podpala i nie muszę przytrzymywać a z obrotami nie pomogło na zimnym silniku ma 1000 może ciut więcej ale nie ma 1100 na pewno a jak się rozgrzeje ma dalej 650 tak jak na starym czujniku a na starym miał 1100 na zimnym a i był problem z odpalanie co to może być bo już nie mam pojęcia?
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez trojeczkaGT » 30 lip 2012, o 18:30

tps potencjometr polozenia przepustnicy

raczej on jest winny jezeli wymieniles czujnik temp. ja u siebie tak mialem ale pewniej bedzie jak pojedziesz na diagnoze kompem zaplacisz 50 zl a bedziesz na 100 % pewny
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 30 lip 2012, o 18:55

a gdzie on się znajduje ? czy sam go wymienię ? i czy będę musiał jechać go ustawić czy tylko wymienić i nic nie robić
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez michaal » 30 lip 2012, o 20:29

Jakbyś poczytał troceh postów zawartych na tym forum to byś wiedział że silnik AEE po rozgrzaniu ma obroty biegu jałowego na poziomie 650-700 obr/min. A na zimnym około 1100obr/min. Możesz szukać jest dużo podobnych tematów i wszędzie dochodzi się do tego samego, że takie są właściwe obroty dla tego silnika. Jak nie rzuca całym samochodem tylko silnik równo pracuje to po co się przejmować.
W silniku AEE znajduje się "nierozbieralna" przepustnica. Jedyna naprawa możliwa do zrobienia w niej to czyszczenie lub wymiana.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez XXMLODZIAN22XX » 30 lip 2012, o 21:24

Mi by to nie przeszkadzało kolego ale denerwuje mnie to ze czasami gaśnie mi samochód zacznie sobie obniżać obroty i podwyższa do tych 650 i tak parę razy i zgaśnie w takim razie co to może być?mam gaz od 4miesiecy bylem już tam gdzie zakładałem ta sekwencje i powiedział mi ze na benzynie ma za niskie obroty czyli te 650 i mi na gazie wtedy gaśnie i powiedział mi ze musi mieć 750 i wtedy mam przyjechać to mi ustawi gaz pod benzynę ze mam jechać najpierw do elektryka adaptacje przepustnicy zrobić i wyczyścić ja elektryk to zrobił i wszystko na cacy jest ustawione a koleś mówił ze za niskie obroty dalej ma a już byłem u elektryka i powiedział to ze to ich wina tak samo mam butle 34l a gazu mi tylko wchodzi nie całe 24l a koleś powiedział ze to nie możliwe nawet poziomica mierzył czy butla jest prosto ja juz nie wiem co to może byc?
Avatar użytkownika
XXMLODZIAN22XX
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 23 lip 2011, o 18:50
Lokalizacja: Tuchola

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron