Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

NIERÓWNE OBROTY 1.6 AEK

Postprzez JACO1111 » 28 wrz 2012, o 18:38

WItam wszystkich.
To mój pierwszy post.
W moim golfiku 1.6 AEK nagle zaczeły szwankować wolne obroty jak samochód jest zimny.
Dzieje sie to zarówno na bezynie jak i na gazie.
Stało się to nagle z dnia na dzień.
Po podłaczeniu do kompa wyszedł bład sondy.
Nie jestem przekonany czy to jest tego przyczyna.
Samochód na ciepłym pracuje w miare równo i cały czas ma niezłego kopa.
Proszę o ewentualne podpowiedzi.
JACO1111
JACO1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 18:16
Lokalizacja: Bukowno

NIERÓWNE OBROTY 1.6 AEK

 

Postprzez pablomed » 29 wrz 2012, o 11:38

jaka instalacjia LPG, z nia moze być związany błąd sondy który niema żadnego złego znaczenia. a winna pewnie przepustnica albi układ wysokiego napięcia.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez JACO1111 » 29 wrz 2012, o 20:12

instalacjia BINGO S4
Wczoraj odłączyłem kleme na 30min i troche pomogło,ale jeszcze nie wszystko ok.
przepustnica jest czysta.
wymieniłem wszystkie przewody podciśnieniowe na nowe.
Posprawdzałem styki we wszyskich czujnikach i popsikałem CONTACT SPRAYEM.Cewka niedawno wymieniana świece i przewody OK.
Zastanawiam się jeszcze co można zrobić żeby odrazu nie pakować sie w koszty.\
Proszę o ewentualne podpowiedzi :-)
JACO1111
JACO1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 18:16
Lokalizacja: Bukowno

Postprzez krzysiek1992 » 29 wrz 2012, o 21:35

albo przepustnica albo gdzies lapie lewe powietrze sanda nic nie ma do tego a jak na gazie chodzi normalnie

[ Dodano: 2012-09-29, 20:37 ]
ewentualnie wtrysk moze byc mi tez nie rowno chodzi na pb a mam walniety 100% wtrysk a na gazie chdzi rowno ja mam 1,4 silniek
krzysiek1992
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 20:26
Lokalizacja: ostrów wielkopolski

Postprzez JACO1111 » 2 paź 2012, o 10:07

Generalnie i na benzynie i na gazie nie ma wolnych obrotów jak jest zimny.
Myślałem jeszcze o czujniku temperatury.
Może pokazywać złą temperaturę i nie ma ssania.
Jutro podpinamy VAG-a.
Jak będę coś wiedział to dam znać.

[ Dodano: 2012-10-02, 17:09 ]
Temat załatwiony.
Do silnika krokowego jest przymocowana jakaś plastikowa puszka wypełniona jakąś gąbką.
Gąbka sie oderwała i zablokowała silnik krokowy.
Wyciągłem gąbke i wymyłem krokówke.
Wolne obroty wróciły i jest OK :cwaniak:
Jutro jeszcze podepne Vaga i jak cos będzie nowego dam cynk.

[ Dodano: 2012-10-03, 11:08 ]
Po podpieciu do Vaga nie było zadnych błędów.
Wszystko jast OK :super:
JACO1111
JACO1111
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 wrz 2012, o 18:16
Lokalizacja: Bukowno

1.8 benzyna gaśnie,niskie obroty

Postprzez dzek14 » 16 paź 2012, o 06:00

Witam mam nastepujacy problem z moim golfikiem otóż gasnie mi na postoju ma bardzo niskie obroty i nie wiem w sumie od czego wymieniania mam zacząć i gdzie szukac problemu bo mechanikiem amatorem tez nie jestem ,wymieniłem juz swiece i kopułke ale problem nadal jest gdy jest zimny obroty faluja szarpie gaśnie i sa bardzo niskie natomiast gdy juz troche pojezdzi jest troche lepiej ale nadal ma niskie obroty i czasami lubi zgasnąć prosze o rade pozrawiam
dzek14
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 05:50
Lokalizacja: Sułkowo

Postprzez pietrasiak2 » 16 paź 2012, o 08:19

Prawdopodobnie silnik krokowy nie działa . Sprawdź na zimnym czy popchnie
dźwignię przepustnicy po włączeniu zapłonu , jeżeli nie to zdejmij czujnik temperatury cieczy i sprawdź tak samo.Spróbuj też przejechać się bez tego czujnika (tzn wypnij wtyczkę i przejedź się autem ) jaki będzie efekt .Często te czujniki padają i efet w zimne dni taki jest.
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Falowanie

Postprzez kaczak23 » 18 paź 2012, o 17:37

mój problem polega na tym,że dziś odpaliłem gofera a tu nagle falowanie góra dół.Było to cos strasznego aż zgasł i juz nie odpalił potem znowu i obroty latały jak szalone co to moze być za przyczyna
kaczak23
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 29 lut 2012, o 20:12
Lokalizacja: golub

Postprzez Paweu » 18 paź 2012, o 17:47

kaczak23 napisał(a):mój problem polega na tym,że dziś odpaliłem gofera a tu nagle falowanie góra dół.Było to cos strasznego aż zgasł i juz nie odpalił potem znowu i obroty latały jak szalone co to moze być za przyczyna


Winny jest temu wiatr słoneczny... To normalne... :ok:

A tak poważnie... Jak się ściemni to podnieś maskę , odpal samochód i zobacz czy nie masz dyskoteki... :niepewny:

Poza tym szukajka nie gryzie... Nie ty pierwszy masz takie problemy. :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Niemiły problem z wysokimi obrotami

Postprzez PrzemkoXVI » 20 paź 2012, o 22:31

Otóż kilka ładnych tygodni temu zaprowadziłem Golfa do mechanika, ponieważ miałem problem z niskimi obrotami. Coś tam puknął, coś tam stuknął i było ok... Do wczoraj. W piątek chciałem przejechać się Volkswagenem, żeby go delikatnie przepalić, jednak ku mojemu zdziwieniu odpalił dopiero za... 5 razem (to jako pierwsze mnie zdziwiło, bo nigdy wcześniej się nie zdarzyło, żeby nie chciał odpalić). :-|
Gdy już załapał stanął na dwóch tysiącach obrotów, co było dla mnie ogromną nowością, bo nigdy na luzie tak nie stał. Pochodził 10 min (!!!), po czym zszedł na te 0.8. Myślałem, że już wie, o co go proszę, dlatego wziąłem papiery i w drogę. Już przy cofaniu miałem niemiłą przygodę, ponieważ Goferek ponownie wskoczył na 2 tysie. Wyjechałem na drogę. W terenie zabudowanym podczas redukcji biegów obroty zamiast spadać - rosły. Puszczając i gaz i sprzęgło samochód leciał na łeb, na szyję. Czułem się jakbym miał zamontowany tempomat. Oprócz tego zmieniając biegi strasznie szarpał. Gdy wyjechałem poza miasto i przycisnąłem go do 120 km/h myślałem, że wszystko będzie okej. Nic tych rzeczy... Problem jak się pojawił, tak też został...

Macie jakieś propozycje zanim umówię się na kolejną wizytę u mechanika?


Edit: silnik 1.6 8V AEE 8V 55kW / 75 KM
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez DYLAN » 20 paź 2012, o 22:40

miałem identyczny problem adaptacja przepustnicy pomogła tylko przed tą operacją poluzuj linke gazu :-)
DYLAN
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 15:06
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Postprzez Knight Rider » 21 paź 2012, o 18:58

Tylko ja bym polecał jeszcze wyczyścić przepustnice i wtedy zrobić adaptacje.
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 114 gości