Nierówne obroty silnika, falowanie itp.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez rafal9119 » 22 paź 2012, o 20:46

musisz zbierac kase na nowa przepustnice kazdego AEE to dopada
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

 

Postprzez Bonix » 24 paź 2012, o 16:01

Ja bym jednak proponował wyczyścić przepustnice i zrobić adaptację, akurat w moim przypadku pomogło.
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

wysokie obroty na zimnym silniku

Postprzez Hubert27@ » 29 paź 2012, o 14:51

witam ma ktoś pojęcie czym może być spowodowany wzrost obrotów do okoł :zdziwko: o 3 tyś na zimnym silniku w golfie 3 z 1.4 silnikiem?
Hubert27@
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29 paź 2012, o 14:46
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez pietrasiak2 » 29 paź 2012, o 16:03

Podaj kod silnika po pierwsze. Po drugie jak się rozgrzeje jakie obroty są?
Po trzecie zrób test wypnij wtyczkę z czujnika cieczy , zrób reset ECU ,odpal zimnego i odpisz jakie obroty będą :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Hubert27@ » 30 paź 2012, o 09:40

zrobiłem test na początku chodził ładnie ale po dojechaniu do świateł zaczął znowu świrować do tego się jeszcze dławi przy dodawaniu gazu trzeba gazować powoli :looka:
Hubert27@
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29 paź 2012, o 14:46
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez pietrasiak2 » 30 paź 2012, o 09:48

Jechałeś cały czas bez czujnika rozumiem . :?:
Dwa nie podałeś kodu silnika :!: :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Hubert27@ » 30 paź 2012, o 09:51

tak czujnik mam odłaczony a kod niewiem z której strony znaleźć :lol:
Hubert27@
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29 paź 2012, o 14:46
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez pietrasiak2 » 30 paź 2012, o 09:58

Na bloku silnika powinien być , w książce pojazdu
tu masz linka który jest Twój
http://www.golf3.pl/topics28/zdjecia-si ... t14332.htm
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Hubert27@ » 30 paź 2012, o 10:04

ABD 256496 taki mam w książce
Hubert27@
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29 paź 2012, o 14:46
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez pietrasiak2 » 30 paź 2012, o 10:20

Czyli masz jednopunkt i jeszcze bo może nie napisałeś lpg masz? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Hubert27@ » 30 paź 2012, o 10:21

nie bez gazu jest
Hubert27@
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29 paź 2012, o 14:46
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez pietrasiak2 » 30 paź 2012, o 10:33

OK . Obrotami biegu jałowego steruje silnik krokowy ,który dostaje sygnał z czujnika cieczy i zaczął bym od diagnozy ew przeczyszczenia jego . Ale zanim się weźniesz to musisz upewnić się czy podstawa mono wtrysku nie jest pęknięta i czy jest szczelna . Jak silniczek sprawdzisz i nadal będzie problem zostanie do czyszczenia przepustnica (chyba że zrobisz to za jednym zamachem)
Sprawdzenie silniczka - wóączasz zapłon i zdejmujesz wtyczkę z niego i wpinasz trzpień popychający dźwignię przepustnicy powinien się wysuwać i wsuwać. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości

cron